Potom, co mě Katherine opět donutila zabít kvůli potravě, jsme nasedly do auta a odjely do mého rodného městečka. Nechtěla jsem to přiznat, ale cítila jsem se dobře. Až moc dobře, dokonce bych řekla, že jsem se těšila. Což bych neměla."Ty se těšíš," poznala to na mě Katherine."Lhala bych, kdybych řekla, že ne. Ale mám divý pocit," přiznala jsem. Katherine se krátce zasmála a ještě přidala plyn. Byly jsme tam za hodinu. Vše vypadalo tak nějak stejně, až mi to přišlo divé, samozřejmě, že se změnili některé budovy, ale stále to město vypadalo tak nějak útulně."Moc se toho v tom zapadákově nezměnilo," prohodila Katherine, když jsme parkovaly před jedním velkým domem, vlastně vilou."Vítej doma, tento dům jsem nám zařídila," na její tváři pohrával lehký úsměv."Koho jsi musela zabít, Katherine?" nadzvedla jsem jedno obočí."Majitele, ale byl jenom jeden," zakoulela očima a vystoupila z auta. "Nevím, co budeš dělat ty, ale já mám v plánu jít do baru a trochu poznat zdejší... mládence," řekla jasně. Z mé strany znovu proběhlo mé známé zakoulení očima, ale když mi nabídla jít s ní, tak jsem neodolala a souhlasila."Co si bereš na sebe?" zeptala se mne Katherine s nadšením."Znáš můj styl... Co je černé to je dobré!" odpověděla jsem rychle."Jistě, jak jinak! A kdo tě k tomu přiměl?" mrkla na mne. Vydechla jsem vzduch, který jsem měla v plicích."Přece úžasná Katherine," parodovala jsem její hlas, takže vlastně svůj. "Víš co? Shrneme to, všechno, jsi mě naučila ty, až na drzost, tu mám od narození...""Oheň Petrovů," usmála se. Lehce jsem přikývla. Bylo něco málo po osmé, když jsme se s Katherine vydaly na misi - zjistit, jaký tady mají bar. Pokud tady stále stojí Grill, tak z toho Katherine nebude zrovna dvakrát nadšená. Já jsem tajně doufala, že bude. Ráda jsem tady chodila. Bylo by fajn možná trochu zavzpomínat!Stály jsme před ním, tak on existoval, i když pochybuju o tom, že vevnitř bude stejně zařízený, jako před sto lety. Viděla jsem Katherinin obličej, který se protáhl do úšklebku."Doufám, že tu budou mít alespoň dobré pití," prohodila, když jsem otvírala dveře. Spletla jsem se, uvnitř to vypadalo stejně, samozřejmě byl nový kulečníkový stůl, a židle byly vyměněné, samozřejmě i personál, i když jsem doufala, že tam uvidím Matta, jak čepuje pivo, ale to by musel mít sto sedmnáct let, myslím, že se tolika nedožil. S Kath jsme zamířily k baru, kde nám okamžitě objednala dva panáky. Číšník si nás se zájmem pozoroval.Do baru vstoupil muž, musím uznat, že vypadal... nebyl k zahození. Katherine mě naučila neslintat nad muži, muže si vždy musím obmotat kolem prstu, až potom mu můžu říkat, jak je sexy. Nenápadně jsem šťouchla do Katherine, aby se otočila, ta se ale jen nahnula ke mně."Vidím úžasného chlapa," špitla jsem ji do ucha."Super, běž po něm, sice nevím, jak vypadá, ale pokud se ti líbí, běž po něm. Já zatím dám kus řeči s barmanem. Zvedla jsem se z židličky a pomalím krokem jsem zamířila k místu, kde si sedl."Je tady volno?" zeptala jsem se sladce."Katherine?" vytřeštil na mne oči, které se mu málem změnily. Zřejmě na ní byl naštvaný."Nejsem Katherine," odbyla jsem ho chladně a chtěla se vrátit. Nebudu ztrácet čas s někým, kdo je upír a má vztek na Katherine! Ten muž mě ale chytl za zápěstí."Tak kdo jsi?" zamračil se."Tvoje svědomí, které ti radí - Pusť mě," odpověděla jsem hrubým hlasem. Muž se pousmál, ale stále mi zápěstí drtil."Sedni si," poprosil s úsměvem, který jsem v životě neviděla. Svěsila jsem ramena a posadila se. "Je tady i Katherine?" byla jeho první otázka."Sedí u baru," odfrkla jsem si."A kdo jsi teda do pekla ty!" druhá, jak nečekaná otázka."Dvojnice, proč s tebou vlastně ztrácím čas? Pokud jsou i další otázky stejného rázu zeptej se Katherine, ta je ve vysvětlování lepší než já," udělala jsem na něj jeden ze svých sladkých úsměvů."Podívej se, Cukřenko, já si chci povídat s tebou," uvedl vše na pravou míru."Zaprvé, nejsem žádná Cukřenka, zadruhé já si s tebou povídat nechci...""Ty jsi za mnou přišla," připomněl mi. Podívala jsem se směrem k baru, kde seděla má dvojnice, už tam neseděla. Jedna věc, kterou mám já a ona ne. Katherine, když ji teče do bot, tak zmizí!
ČTEŠ
Liars - lhářky
FanfikceTato povídka je jiná než ostatní. V této Katherine najde Elenu a promění ji, stanou se z nich parťačky, co se stane, když se ty dvě po sto letech vrátí do Mystic Falls?