Sezon Finali

221 35 21
                                    

Evet gençler üçüncü sezon fazla gecikmez. Merak etmeyin :) Bana kalırsa bu bölümü Ed Sheeran dan Give Me Love ile okumalısınız. Multide var. Ama Demi den WildFire da olabilir :) Bu bölümü @Miley_Demi_Candy e :)

LÜTFEN BU NOTU OKUYUN; Demi yi kötüleyip duruyorum hikayede evet ama sizin de bildiğiniz üzere o benim aşkım. Yani sakın kızmayın.

"Olivia bekle"dedi sarhoş olduğunu kolayca anlayabildiğim Niall elimi tutarak. Ama elimi hızla ondan aldım. "Bırak beni"diye tısladım ona. Sinirden köpürüyordum. Göz yaşaların durmak bilmiyordu. Bu gerçek olamayacak kadar berbattı. Bekaretini bana vereceğini sanıyordum. Yani bu biraz sapıkça bir düşünceydi ama onun ilki olacağım düşüncesini çok sevmiştim. Bu hem romantik hemde çok cekici bir düşünceydi. Tabi bayan Lovoto onu benden çalmadan önce.

Agh bu pek şaşırtıcı değildi. O çok güçlüydü. Her şeyiyle. Sadece...onun ilki olmak istemiştim. Yani bu One Direction grubunun üyelerinden Niall Horan ile beraber olmakla alakalı değildi. Bu sevdiğin kişi için özel olmakla alakalıydı. Onun için özel olmak istemiştim. Çünkü o benim için öyleydi. Çok özledi. Ama şu an ona daha önce hiç olmadığım kadar sinirliydim. İstediğim tek şey yüzüne sağlam bir tokat atmaktı. Ne yazık ki o güzel yüzüne kıyamıyordum.

Müthiş sinirim ile dışarı çıktım. Etraftaki telaştan ötürü insanlar birşeyler olduğunu anlamış ve peşimizden gelmişlerdi. Tabi yalnızca pantolonu ile beni kalabalığın arasından sıyırılarak yakalamaya çalışan Niall doğal olarak biraz dikkat çekiyordu. Ama şu an vücudunun mükemmel görünmesi umurumda değildi. Beni cidden aldattığına inanamıyordum.

Arabasının yanında dikilmiş, bana şaşkınca ve merakla bakmayı sürdüren Harry i gördüm. Ona doğru ilerliyordum ki Niall ın "Olivia lütfen! Bekle!"demesi ve beni birkez daha bileğimden yakalamayı başarabilmesi ile tökezledim. Düşmekten kurtulmuştum. Sinirle elimi geri çektim vr kesinlikle kontrolsüz bir biçimde Neilin yanağına, istediğim şeyi gerçekleştirerek sağlam tokadı yapıştırdım.

İçim soğmuş muydu? Hayır! Yaptığım an pişman olmuştum. Ve elimin acısına mı yoksa dünya üzerindeki en sevdiğim kişinin tokadımla yere savrulmuş olmasına mı üzülsem, bilememiştim. Açıkçası ona vururken, onu yere savurabileceğimi hiç düşünmemiştim. Boş bir anını yakalamış olmalıydım.

Ona baktım. Yerde hafif doğrulmuş bir şekilde, dirseğinden de destek alarak yanağını tutuyordu. Bir aptallık yapıp özür dileyecektim ki Harry atılarak beni kurtardı

"Olivia! Arabaya bin."dedi insanların bu konu hakkında ne diyeceğini umursamayarak. İkimiz hakkında dedikodular çıkabilirdi ki ben çıkacağından emindim. İnsanların hayıflanmalarını duymamak ve Niall ın buruk bakışlarına daha fazla maruz kalmamak için hızlı adımlarla arabaya yöneldim ve sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum.

Camdan dışarıya başımı kaldırıp bakabildiğimde önünde duran Harry birkaç saniyeliğine Niall a, ve üzerinde yalnızca çarşaf sarılı olan, kendi balkonundan bizi izleyen Demi ye kötü birer bakış attıktan sonra arabaya bindi.

Demi! Ah bunu bilerek yapmıştı. Sevgilimle seks yapmasını geçtim, bilerek balkona çarşafla çıkmıştı. Herkesin anlaması için. Demi nin bu kadar hain olabileceğini düşünmezdim. Önceden idolüm olan o kişiden şu sıralar tiksiniyordum.

Sonunda Harry arabayı çalıştırdı. Ev görüş alanımızdan tamamiyle çıktığında göz yaşlarımı hıçkırıklarımla beraber serbest bıraktım. Bir yandan da sinirle kendime "ne kadar aptalım" deyip duruyordum. Harry sözlerim üzerine kısa süreliğine şu buruk ifadesiyle baktı. Dudaklarını büzdü. Dünya üzerindeki en aptal kişiydim işte ben.

OLİVİA//horan {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin