(3.Sezon) 57-Will You Marrie Me?

172 30 15
                                    

Liam: Hey

Liam: Sen iyi misin Nialler?

Niall: Hayır.

Liam: Napıyorsun?

Niall: Yalnızca düşünüyorum. Bir şey yapmaya enerjim yok.

Liam: Açıklamasına izin vermeliydin

Niall: Bu konuda konuşmak istemiyorum Liam.

Liam: Çocuk gibi davranıyorsun Niall

Niall: Çünkü ben bir çocuğum! Kandırılmış, kullanılmış ve kenara atılmış bir çocuğum. Yetişkin muamelesi görmüyorum!

Liam: Saçmalıyorsun

Liam: Bak açıklamasına izin verseydin böyle olmazdı

Niall: Ne diyecek Liam?! Seni seviyorum Harry i değil mi?

Niall: Daha fazla yalanlarını duymak istemiyorum.

Liam: En azından benim açıklamama izin ver.

Niall: Sana yalan söylemediğini nereden biliyorsun Liam?!

Liam: Lanet olsun Niall sadece çeneni kapa ve oku!

Liam: Bak aralarındaki şey siz ayrıldığınızda gerçekleşmişti tamam mı? Günlüğün geri kalanını okusaydın bilirdin.

Niall: Ah özür dilerim o sırada sevgilim ve en yakın dostum bana ihanet ettiği için üzülmekle meşguldüm!

Liam: Araya girme! Herneyse siz ayrıyken oldu. İkiside sarhoşmuş. Olivia sabah hiçbir şey hatırlamıyormuş bile. Harry ona söylemiş. İkiside pişmanlar.

Niall: Bu bir şey değiştirmez. Her türlü beni aldattılar.

Liam: Ama sende onu aldatmıştın Niall. Ama o seni affetti.

Niall: Liam eğer bu konudan konuşmaya devam etmekte kararlıysan telefonumu kapatıp bir kaç gün sende dahil herkesle bağlantımı keseceğim!

Liam: Tamam tamam sakin ol

Liam: Sende haklısın. Biraz gevşemeye ihtiyacın var.

Liam: Bu akşam Angel's kafede bir parti var. Biraz bilmiyorum içeriz rahatlarız ha?

Niall: Olabilir. Kaçta?

                     ***

"Geldi mi?"diye sordum telefonun diğer ucundaki Ally e. On dakikadır onu soru yapmuruna tutuyordum ve bundan da kaynaklanan bir sebepten dolayı iç çekti. "Evet"diye yanıtladı.

Hem Allynin verdiğicrvaptan dolayı hem de kafeye yaklaşıyor olmamdan dolayı heyecanlanmaya başlamıştım. Bunu yapabilirdim. Yani umarım. Ah gözlerine bakmak, ona yakın olmak bile beni öldüresiye heyecanlandırıyorken bir de nasıl herkesin önünde ona evlenme teklif edecektim?!

"Peki nasıl? Ne yapıyor?"diye sordum tekrar. Harry i düşman edinmiş olmamasını umuyordum. Yani bu konuda elbette ki Harry nin de suçu vardı ama asıl suçlu olan bendim.
"İyi gibi. Sakin. Sohbet ediyorlar. Şey Harry e karşı kötü değil. Yalnızca konuşmamaya çalışıyor."

OLİVİA//horan {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin