. Liam a onuz atıp odadan çıktığında ayağa kalkıp onu durdurmaya yeltendim. Ama Liam beni tutup engel oldu. Ve Niall çıkıp gitti. Dış kaşının da kapanma sesi geldiğinde hıçkırdım. Kaşlarını çatmış olan Liam bana sinirle bakıyordu. Ve bakışları Harry ile benim aramda gidip geliyordu.
"Açıklayın!"dedi öfkeyle. "Hemen!". İrkilmiştim. Ally onu kolundan tuttu ve elini göğsüne koydu. "Sakin ol Liam. Bak ben herşeyi sana anlatacağım tamam mı? Ama önce Olivia nın sakinleşmesi lazım"dedi Ally. Bakışlarını biraz olsun yumuşattı Liam.
"Ve mantıklı bir çözüm düşünmesi"diye ekledi bu kez bana bakarak. Hala ağlıyordum. Liam başını sallarken Harry beni kavradı. Belimden ve elimden tutarak beni yatağa oturttu. Ki bu şu anda fena halde sinirli olan Liam ın karşısında yapması gereken en son şeydi. Ama lanet olsun ki o hala beni düşünüyordu.
Harry ye bu yüzden minnettardım. Ne olursa olsun yanımda olduğu için minnettardım. Şu anda büyük ihtimalle em yakın arkadaşı ondan nefret ediyordu. Gidip ondan özür dilemesi gerektiğini biliyordu ama öncesinde beni iyi hissettirmek için buradaydı. Yanımda.
Göz yaşlarımı silmeye çalışsamda kısa sürenin ardından yenileri geliyordu. Tanrım çok pişmandım. Hemde çok. Yaptığım pislikçe ve aptalca şeylerin bedelini bir gün ödeyeceğimi biliyordum ama bu gün olmazdı. Onu henüz kazanmış iken tekrar kaybedemezdim.
"Aralarındaki şey olurken ikiside sarhoştu"diye açıklamaya başladı Allison. Aslında Harry değildi ama Allison a anlatırken bunu söylememiştim. Çünkü Niall ın bir gün öğreneceğini biliyordum ama öprendiğinde Harry i düşman olarak görmesini istemiyordum.
Ah onu çok seviyordum. Ve geçmişe dönebilseydim o gün asla Harold ile beraber olmazdım. Asla. Niall benim herşeyimdi. Bütün hayatımdı.
"Ertesi gün Olivia bir şeyler hatırlamıyordu bile. Ve Harry de ona olanları anlattığında ikiside pişman olduklarını söylediler. Hem bunlar olurlen Olivia ve Niall beraber değildi. Yani aldatmış sayılmaz."
Evet tam olarak aldatmış sayılmazdım ama bu yinede yanlıştı. Hemde çok yanlıştı. Liam gözlerime baktı. Bakışları bu kez yumuşaktı. Kızgınlığı geçmişti. Alt dudağımı ısırıyordum. Aplamamak için kendimi zorluyordum. Kolumu sıvazladı Harold.
"Bunu ona anlatmanın bir yolunu bulmalıyız"dedi ardından. "Her şekilde beni affetmesi çok zor"diye mırıldandım. Liam öne eğildi. Ellerini birleştirdi ve derin bir nefes verdi.
"Pekala. Bakın aklımda bir şey var. Ama riskli. Ve yarına kadar beklemeliyiz"
Yanım boş olan yatakta yatıyordum. Tanrım oda buz gibiydi. Yaz ayında Californiadaydık ama oda bu gibiydi. Yanımdaki yastık da öyle. Ve ruhum. Ah ölü gibi hissediyordum. İşin açığı ölmüş olmayıda diliyordum. Berbat durumdaydım. Yanımdaki yastıktan buram buram kokusu geliyordu.
Kapı çalınıp açıldığında ve içeri Harry girdiğinde göz yaşlarımı sildim. Fark etmemiş olmasını diliyordum.
"Sen iyi misin?"diye sordu gözlerimin içine bakarak. Ben boğazımı temizlerken kaşlarını çattı.
"Gözlerin kızarmış. Ağladın mı sen?!"diye sordu tekrar şiddetle. Burnumu çektim. Ne bekliyordu ki hiçbir şey yokmuş gibi davranmamı mı? Hayatıma devam etmemi mi? Elbette ki ağlıyordum. Canımdan çok sevdiğim adamı kaybetmiştim. Yattığım yerde omuz silktim. Harry yanıma oturdu ve hızla elimi tuttu."Ah Olivia herşey yoluna girecek tamam mı? Bak belki de böylesi daha iyidir. Bilemeyiz"dedi yumuşak ve yanık olan ses tonu ile. Onsuz hiçbir şey iyi değildi ki. Ekledi.
"Bir çaresine bakacağız."
****
*LeeRoy kişisi sizi ve Ally kişisini Plan grubuna ekledi*
Ally: Neden Louis ve Harry grubta yok?
LeeRoy: Ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi olur diye düşündüm.
Olivia: Evet haklı.
LeeRoy: şu anda Niall ın kaldığı otelin önündeyim. Ona mesaj atacağım. Sizden ne alem?
Ally: Holly ile kafedeyiz. Süsleri ayarlıyoruz
Olivia: Prova yapıyorum.
LeeRoy: Tamam planı gözden geçirelim.
LeeRoy: Bu tamamen albümünün çıkışı için senin adına verdiğimiz sürpriz bir parti. Biri sorarsa yalnızca tatlı yemek için Ally ve ben seni kafeye çağırdık. Hiçbir şeyden haberin ypktu.
Olivia: Niall ı nasıl getirmeyi planlıyorsun?
LeeRoy: O işi bana bırakır mısın
Olivia: Tamam tamam.
Olivia: Gerisinde geldiğimde şaşırmış gibi yapacağım. Sahnede de bi konuşma yapıp Niall a evlenme teklif edeceğim.
Ally: Kabul edecektir.
LeeRoy: Kesinlikle edecektir.
Olivia: Emin değilim. Onu çok kırdım.
Ally: Bütün suçu kendine yüklememelisin
LeeRoy: Evet yani nede olsa O seni Demi ile siz birlikteyken aldattı
LeeRoy: Ama sen yaparken hem ayrıydınız hemde sarhoştunuz
Olivia: Evet ama yinede suçluyum. Bu yüzden Harry nin üzerine gelmeyin lütfen
LeeRoy: Gelmeyiz
Olivia: Ve ona evlilikle ilgili bir şey söylemeyin
LeeRoy: Tamamdır.
Ally: Kafe yarım saate hazır olacak çocuklar
OKUYUNN
Gençler biliyorum çok kısa oldu. Kötü bir haberim de var bir sonraki bölüm gecikçek. Bi hafta alabilir gelmesi. Sezon finali mi yapsam normal final mi karar vermeye çalışıyorum. Ama şunu bilin ki ne kadar uzun sürdüyse yeni bölümün gelmesi final in yapılması ihtimali o kadar azalmıştır. Yani endişelenmeyin
Ne dersiniz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA//horan {tamamlandı}
Fanfiction"Senin için yaşıyorum, sana hasret çekiyorum, Olivia Gözlerindeki ışığı idolleştiriyordum, Olivia Senin için yaşıyorum, sana hasret çekiyorum, Olivia Gitmeme izin verme" OLİVİA SERİSİ #1