Hoofdstuk 18

35 3 7
                                    

Langzaam word ik wakker. Ik kijk recht in Jackson' prachtige ogen, glimlachen kijk ik hem aan.

 Ik kijk recht in Jackson' prachtige ogen, glimlachen kijk ik hem aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Lekker geslapen?' Vraagt hij. 'Heerlijk.' 'En je enkel?' 'Veel beter.'
Ik stap voorzichtig uit het bed.

'Waar ga je heen?' 'Ontbijt *gaap* halen.' 'Louise je bent moe, blijf liggen. Ik haal wel ontbijt.' Hij pakt mijn pols, ik draai me naar hem om. 'Nou en het is mijn beurt.' 'Dat kan wel zo zijn. Maar ik ga ontbijt maken, en jij gaat naar Skye.' 'En waarom dan wel?' Vraag ik, hij tilt mijn hand op en wijst naar de ring.

'Weetje ik heb een leuk idee. We gaan met onze vrienden picknicken. In het bos, op de open plek.' 'Leuk! Ik ga het ontbijt maken dan ga jij ze halen.' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd, voor ik wat kan zeggen is hij al weer weg.

Breed glimlachend loop ik door het kasteel op zoek naar Skye.

~~~~

'Louise! Ik moet je wat vertellen!' Skye rent op me af en vliegt me om mijn nek. 'Rustig Skye. Wat wil je vertellen?' Vraag ik, ze kijkt me zo blij aan net als een kind met een zak vol lekker snoep. 'Sam heeft me, nou hoe zeg ik het.' Ze frunnikt aan haar armband, ze heeft iets zilver kleurigs om haar vinger. Ik pak haar hand. Ze heeft een prachtige ring om. 'OMG jij hebt er ook een!' Gilt ze blij als ze mijn ring ziet.

'Gisteravond heeft Jackson me gevraagd en Sam?' 'Vanmorgen ik moest naar de stallen komen, toen vroeg hij me.' 'OMG zo schattig, kom we halen de rest we gaan in het bos ontbijten/picknicken.' 'Leuk maar weet jij dan waar James, Ramon, Julia en Rick zijn?' 'James, Ramon en Rick zijn aan het trainen en Julia zit dan zeker weten te kijken. Zou ik ook bij Jackson doen.' Zeg ik schouwer op halend. 'Oke dat is waar.' Lacht Skye.

Samen lopen we naar het trainingsveld. James en Ramon zijn aan het duelleren en Rick is met zijn boog aan schieten. 'Hey Julia komen jullie naar het bos?' 'Waarom? Heeft mijn "grote" neef weer eens een plannetje?' vraagt Julia nieuwsgierig. 'Komt het wel op neer ja. We gaan er picknicken, en wat vieren.'


'OMG, heeft hij het nu al gevraagd! Rick dat word dokken.' Roep Julia blij naar Rivk. 'Hier.' Hij gooit haar een geld buideltje. 'Maar goed kommen jullie zo, dan halen wij Luc en Sam.' De twee knikken en lopen naar James en Ramon.

~~

'Sam!' Skye vliegt om zijn nek. 'Hey gaan jullie mee picknicken in het bos. Jackson heeft eten gemaakt.' Luc Fronst. 'Dat doet hij dus echt nooit. Heb je hem gedwongen ofzo?' 'Nope hij wou zelf.' Zeg ik lachend. 'Genoeg getreuzel. We gaan nu!' Skye pakt mijn hand en die van Sam. -Ik weet nog net Luc' hand te vinden.- Samen sleuren we de jongens de uit de stal naar het bos.

Onderweg voegen James, Ramon, Rick en Julia bij ons.

'Hey keukenprins.' Lachen de jongens uitdagend. 'Hahaha.' Jackson rolt met zijn ogen. 'Wat is er mijn prins ben u boos? Pluk een roos.' Lach ik en druk een kus op zijn wang. 'Wil jij, mijn Floraprinses dan een roos laten groeien?' Lacht Jackson. Hij is zo schattig! 'Ik ben nog geen prinses.' Glimlach ik, Jackson grijst ondeugend. 'Maar je zult het snel zijn.' Zacht drukt hij een kus op mijn wang.

'Kom tast toe.' Ik ga naast Skye en Julia zitten.

~

'Mm heerlijk die jam! Hoe kam je daar aan, ik werk bijna elke dag in de keukens en heb nog nooit zoon lekkere gevonden!' Zegt Skye verbaast. 'Ja. Dat wil je wel weten he. Deze word speciaal gemaakt door mijn moeder ze vind het super leuk. Ze bewaard ze op een ander plek je moet het maar weten.' Zegt Jackson schouwer op halend.

When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu