Eclips loopt naar het poesje en begint meteen blij te kwispelen. 'Volgend mij mag Eclips dat poesje wel.' Lacht Jackson die behendig op Storm klimt. 'Neem haar maar mee naar binnen. Ze zal vast honger hebben.' Zegt Jackson lief. 'Ja hoogheid.' Lach ik, Jackson kijkt me geïrriteerd aan. 'Ja, sorry we hebben nog geen feest gehad.' Lach ik en steek me tong uit.
'Die komt snel genoeg, zeg maar volgende week of die week daar op?' 'Mm over 2 weken dan kan ik je nog ff plagen.' 'Oke dat word volgende week.' 'Ik mag kiezen. Maar het is goed.' 'Dus volgende week?' Ik knik. 'Wil je dat aan mijn moeder door geven, ze vraagt er nu al een meer dan een week om.' Lacht Jackson. 'Welke dag?' 'Verras me maar.' Ik knik, hij spoort Strom aan en draaft weg.
'Kom maar poesje.' Het poesje loopt naar me een geeft me kopjes. Voorzichtig til ik haar op. 'Kom Eclips naar het kasteel.' Normaal zou Eclips hard weg rennen, maar nu blijven haar ogen op de poes. 'Hoe zou ik je noemen? Flora?' Het poesje begint harder te spinnen. 'Oke dan is het Flora.'
~~
Uit eindelijk leg ik haar op ons bed. 'Flora, Eclips ik ga wat eten voor jullie halen en even naar de koningin dan kom ik terug. Dus blijf hier.' Ik doe deur dicht en ga als eerste naar de koningin.
Ik klop op de deur. 'Binnen.' Zegt ze liefde volle stem van de koningin. 'A Louise hoe gaat het met je?' Vraagt ze. 'Wel beter, ik ben waarschijnlijk zwanger. Bedank dat u het vraagt.' 'Dat is toch leuk schat en hou het maar gewoon bij je en Milla. Oke?' Ik knik. 'En waar heb ik je bezoek aan te danken.' 'Jackson. Ik moest wat door geven. De trouwdag word volgende week zondag.' 'Ik had al zoon vermoede waarom je kwam. Jackson ontloopt me al de hele week.' Ik glimlach.
'Maar het is perfect, heb je al bruidsmeisjes?' Vraagt ze. 'Ja. Julia en Skye.' 'Fantastisch ik zal van de week iemand sturen. Die een prachtige jurk voor je maakt.' 'Dank je Milla, je doet me aan mijn moeder denken.'
'Maar ik moet gaan wat eten voor Eclips halen.' 'Is goed meid.' Ik loop het kantoor uit naar de keukens.
'Hey Louise!' Roept Skye ze vliegt om mijn nek. 'Hoe is het.' 'Wel goed, vertel je straks meer. Wil je wat melk en wat lekkers voor Eclips mee nemen?' 'Wacht even dan pak ik het.' Ze vliegt de keuken in, even later komt ze terug met een stuk bot en een kan melk. 'Hier geef maar.' Ik pak de kan melk. 'Nee je bent geen bediende meer.' Lacht ze.
~~
'Omg! Dit is zo leuk!!' Skye is helemaal door het dolle heen, ik heb haar net vertelt dat ik waarschijnlijk zwanger ben. 'Oke dan ga je nu zeker flauwvallen. Je bent mijn bruidsmeisje met Julia.' Yeb ze valt op mijn bed boven op Eclips' staart. 'Grapje!' Roept ze hard.'Wanneer ga je jurk laten maken?' 'De koningin zij dat ze van de week iemand zou sturen. Maar wanneer is jullie dag?' 'Weten we nog niet, we wilde eerst die van jullie weten.' Skye straalt als een zomerse zon.
~~~~~
Dit is voorlopig het laatste hoofdstuk dat ik publiceer. Wand ik ga vanmiddag op vakantie en daar heb ik geen goede WiFi en geen iPad om op te schrijven. Ik zal zo snel mogelijk weer gaan schrijven.
Groetjes Serra❤️
JE LEEST
When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017
FantasíaIk kon hem ontlopen, Weg van zijn ogen. Maar ja, nu is er geen ontlopen meer aan. Ik moet recht voor zijn prachtige ogen staan. [Het speelt zich af in de middeleeuwen van de hemel.] (Ik ga hem nog herschrijven maar tot nu dan is hij voltooid)