We galopperen terug.
'Louise wat doe jij op het paard van de prins! Straks kom je in de problemen!' Roep een stem achter me.
Ik kijk om Ramon rent naar ons toe. 'De prins zij dat hij beweging nodig had en dat ik hem moest rijden.' Roep ik terug.'Ja ja droom maar lekker veder kom er nu af!' Roept hij en kijkt me boos aan. 'Oke rusig maar ik ga er al af.' Zeg ik chagrijnig. 'Je weet dat ik niet wil dat je in de problemen komt.' Hij kijkt me bezorgt aan. 'Ja dat weet ik.' Zucht ik.
'Ik ga hem af zadelen.' Ik loop weer met Storm naar de stal. In de stal hinnikt hij naar Nighteye ik glimlach. 'Je mag zo weer bij haar staat.' Hij loopt braaf mee. 'Wees blij dat ik je zag en niet de koning.' Zeg Ramon achter me.
'Ja ja.' Zucht ik gaat hij nooit weg. Hij pakt mijn hand. 'Ramon ik moet hem afzadelen.' Ik kijk hem boos aan. 'Beloof me dat je het nooit meer doet.' Hij kijkt me dringend aan. 'Ja, mag ik nu gaan.' Hij knikt en laat me hand los.
Ik loop meteen met Storm weg.
Wat hebben ze allemaal in eens. 'Hey Louise hoe was je rit?' Vraagt een stem achter me. Mijn hart maakt een sprongetje. 'Goed.' Mompel ik.
'Wat is er?' Vraagt Jackson. 'Niks.' Mijn stem trilt een beetje. 'Ja wel ik hoor het in aan je stem.' 'Ramon zag me op Strom en dacht dat ik het stiekem deet.' Mompel ik. 'O Ramon. Ik praat wel met hem. Was hij braaf? Storm.' Vraagt hij.
'Hij was een engel zo als gewoonlijk.' Zeg ik hij lacht. 'Ik zet hem even in zijn stal. Moet ik veder nog wat doen?" Vraag ik. 'Alleen vanavond wat chocomelk brengen.' Fluistert hij in oor en loopt weg ik bloos.
'Kom Storm je mag naar Black.' Hij hinnikt vrolijk ik zet hem in de stal naast Nighteye. 'Tot morgen.' Zeg ik en loop weg.
Op mijn kamer.
'Louise! Je gelooft me nooit!' Skye stormt de kamer in. 'Ik heb met Sam gezoend!' Gilt ze blij. 'Inderdaad ik geloof je niet.' Zeg ik. 'Het is echt waar. Hij zoent zo goed.' 'Ja ja. Skye we moeten in de keuken werken voor het avond eten.' Zeg ik en trek haar de kamer uit.'Louise wat is er met jou. Sins je voor de "Prins" werk gedraag je je anders.' Zegt ze. Ik kijk haar vragend aan. 'Je wil niet met hem gemakken hebben. Je kapt Ramon af. Wilt niet eens met me over jongens praten.'
'O wat ik weet al wat er speel.' Roept ze blij. 'Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.' 'Je bent verliefd. Louise is verlieft.' Zegt ze. 'Ik ben hele maal niet verliefd!' Roep ik boos.
'Op Ramon of James of ik weet het. Het is Jackson.' Gilt ze bij Jacksons naam word ik rood. 'Kapen ik ben niet verliefd.' Zeg ik boos.
'Hey meiden. Willen jullie wat voor me doen?' Zegt een zachte stem achter me. Skye en ik draaien ons om en daar staat Jackson. 'Nou ik moet eigenlijk weg maar Skye kan wel.' mompel ik bang Skye ziet het. 'Kom we gaan samen.' Fluistert ze ik knik.
'Oke. Mijn vader vroeg of ik 2 bediendes wou halen voor het diner.' Zeg hij. 'Oke dan komen we.' Zegt Skye ik knik alleen maar.
'Dan zie ik jullie zo.' Zegt Jackson ik knik en draai me om. 'Zie je nou wel je bent wel verliefd.' Fluistert ze. 'En als dat zo is ik maak toch geen kans ik ben niet machtig genoeg.' Bij het woord machtig komt er een brok in mijn keel.
"Ik ben wel machtig maar mag het nooit tonen."
'Ah je bent wel verliefd!' Roept ze blij. 'Misschien.' Mompel ik. 'Louise er is toch een bal over vier dagen?' 'Ja?! Wat ben je van plan?' Vraag ik bang. 'Je gaat gewoon. Ik ga met Sam hij heeft me gevraagd!' Zegt ze.
'Ho ik ga echt niet naar een bal ik kan niet eens dansen! En ik heb geen date ik sta dan voorschut!' Zeg ik half boos. 'Je bent heus niet de enig, Ramon heeft ook niemand.' 'Hij vind zo een meisje. Dat weet je zelf best.' Ze knikt. "Jackson is ook alleen.'
'Ja lijkt me logies het is een bal waar hij zijn vriendin op moet kiezen. Dan ga toch niet met een date.' Zeg ik.
'Dat klopt. Desnoods ga je met James.' Zegt ze. 'Ik ga echt niet met de broer van mijn beste vriendin!' (Ja James is Skye's broer, hij is een half jaar ouder.)
'Je kan toch ook als vrienden gaan.' 'Nee dan denken ze dat ik wat met hem heb.' 'Oké. Dan hebben we het er vanavond nog wel over.' Zegt ze. We lopen richting de eet zaal.
JE LEEST
When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017
FantasyIk kon hem ontlopen, Weg van zijn ogen. Maar ja, nu is er geen ontlopen meer aan. Ik moet recht voor zijn prachtige ogen staan. [Het speelt zich af in de middeleeuwen van de hemel.] (Ik ga hem nog herschrijven maar tot nu dan is hij voltooid)