- Del 1 -

1.5K 37 13
                                    

" Awwh, se på de nydelige øynene ! "

" Ja akkurat som dine ! " svarte han.

" Nei! De er mer lik dine, du som har de nydelige øynene! " sa jeg.

" Men den lille nesa ligner vell på din syntes jeg" sa han.

Jeg smilte.

" Kommer ikke Emilie? " spurte jeg.

" Jo, mamma plukker henne opp fra barnehagen så de er Sikkert på vei nå. Nest siste dag i barne Hagen er spesiell " sa han.

" åh, jeg er så lei meg for at vi ikke fikk vært der, jeg vet jo hvor viktig denne dagen var for henne " sa jeg.

" Mhm, men det er jo fint at dette ikke skjedde første skole dag! " sa han.

" ja det er jo greit da! " sa jeg.

Døren åpnet seg og In kom....

--- 7 måneder tidligere ---

" God morgen " sa hans nydelige morgen stemme, som fikk meg til å smile i søvne.

" er du så glad i meg at du svarer med et smil? " sa han.

" Isac? Morgen stemmen din er jævlig sexy så jeg har ikke ord " sa jeg.

" Oh, det viste jeg ikke. Så hva annet ved meg er sexy da? " spurte han.

" Vell, smile ditt, øynene dine for å si det sånn baby alt med deg er sexy ! " sa jeg.

" syntes du? " sa han.

" Jaa, nå er det din tur! " sa jeg og smilte lurt til han.

" Hmm, la meg tenke " sa han.

" må du tenke! " spurte jeg.

" Vell Jaa! Fordi jeg har en liste oppi hode! Så vis sier alt kommer det til å ta en god stund " sa han.

" vell okei, si i alle fall de mest sexy !" Sa jeg ivrig.

" Okei! " sa han og kom nærmere meg. Og plutselig lå han tett inntil meg.

" Mest sexy med deg er!." Sa han og så på meg med et lurt blikk inn i øynene mine.

" Rumpa di! " sa han og tok et godt tak på den ene rumpe ballen.
Som fikk meg til å stønne et lite stønn.

" Oooooggg.... Puppene dine! " sa han og flyttet hånda opp på bryste mitt og klemte litt på den.

" Ahh! " kom det ut av meg.

" Jeg er ikke ferdig! Husj..." sa han lurt.

" ååå, ikke minst! Så er de stønnene Jævlig sexy! Du gjør meg kåt faen! " sa han.

" du har allerede gjort meg kåt! " sa jeg.

" Da er det bare en ting å gjøre! " sa han.

" hva da? " spurte jeg.

" Ååh vent å se du! " sa han ivrig.

( Foresten Emilie er ikke hjemme!, hun er hos Danu. Av og til
Er hun hos Danu. Fordi hun er kjempe glad i danu. Men hun vet ikke at det er pappaen hennes. Men barnevernet syntes det er bra at hun skal bruke litt tid med pappaen sin også. Så denne uken er hun der. )

Mere?
Godt å være tilbake😍 Har dere savnet meg? Jeg har savnet dere!. Kan innrømme at det var litt deilig med fri, men greide ikke å holde meg unna så lenge!.

Viktig å lese teksten under 👇🏼

Jeg vil gi et stort stort takk til @Pinkymi som lagde den fantastiske covern til denne historien. Hun lagde tre forselige å jeg likte alle tre så jeg greide ikke å bestemme meg ! Da har jeg bestemt at jeg skal bytte på.

Håper dere vil lese videre.
Del gjerne, kommenter hva dere vil lese mer om ! Dere vet jeg elsker deres mening og jeg liker veldig godt å bruke det også!. Så vær så snill å fortsett med det! Det blir aldri en historie uten deres mening og tips.

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Where stories live. Discover now