Vi satt i kirken.
Gutten som skulle gifte seg med søsteren til Danu altså Sara virket veldig kjent. Jeg er verdig sikker på at jeg har sett han et eller annet sted, men hvor det var det jeg ikke viste.
" hva tenker du på? " sa Maria og dultet borti meg.
" Ikke noe spesielt " sa jeg.Kirke musikken kom på. Alle reiste seg.
Kort tid senere ble de viet.
" Hei husker du når det var du å jeg som sto der oppe " hvisket jeg til Maria.
" Awwh Jaaa " sa hun drømmende.
" Skulle bare ønske vi hadde hatt et ordentlig bryllup. Der vi kunne vært lykkelige. Og ikke sure på hverandre. Men heller et bryllup som dette. At du går forelsket opp mot han du elsker. Ikke med den tanken i hode med at liker ham meg, hater han meg, vil han gifte seg med meg. " sa Maria." La oss gifte oss på nytt " sa jeg.
" Åh? Seriøst? " sa Maria.
" Ja ! " sa jeg.
Hun lo.-- Etter vielsen --
Vi var i lokalet.
" Isac! " sa danu stresset mens han små løp bort til meg.
" Ja? " sa jeg." Heei Isac ! " sa en kjent stemme.
" Hei Sara! Gratulerer " sa jeg og klemte henne.
" tusen takk " sa hun.
" Isac " sa Danu.
" Danu vent " sa jeg.
" Hvor er Maria? Og barna ? Casi og Emilie har sikkert blitt kjempe store. I alle fall Casi møtte jeg bare på dåpet hans." spurte hun.
" De er her. Det borte ." Sa jeg og pekte bak meg.
" Maria " sa jeg og viftet med hånda.
Hun kom mot oss med Casi i armene og Emilie som løp bak.
" Lar du henne være alene sånn? " spurte Danu.
" Hun greier seg hun vil ikke ha hjelp. Serverger hun sier at hun vil prøve selv jeg fikk kjeft for å ikke høre på henne. Så for å være ærlig jeg er litt redd " sa jeg og lo.
De lo.
" Heei Sara " sa Maria og ga henne en klem.
" Heei " sa hun.
" Foresten Isac jeg hørte deg " sa Maria.
" Heei Casi " sa Sara og strøk casi på kinnet.
" Hvor er Emilie ? " spurte hun.
" Det borte hun er sur for at hun ikke fikk to glass med brus men bare et. " Sa Maria.
" Isac gidder du å hente henne " sa Maria.
" OOO creepy daddy is comming Emilie " sa Danu.
" Hva mener han? " spurte Sara.
" Emilie er på en måtte redd for Isac. Jeg klarer ikke å være så streng men Isac der i mot kan være streng " sa Maria.Jeg gikk bort til emilie som satt å gråt på stolen.
" Hva er det ? Hvorfor gråter du?" spurte jeg mens jeg satte meg på knær foran henne.
" Jeg vil ha mer brus " sa hun sur og gråt litt.
" Du kan ikke få mer nå Emilie. Små barn kan ikke drikke mye. Du kan få hull i tennene dine og da må du til tannlegen. Har du lyst til det? " spurte jeg.
Hun ristet på hode som et nei.
" Da skal du ikke drikke mer " sa jeg.
" Skal du smilte? Tante Sara søstren til pappa Danu vil si hei til deg. Akkurat som du et søstren til Casi er Sara søsteren til Danu. Hun er kjempe snill skal vi gå å si hei? " sa jeg.
Hun nikket et ja på hodet.
" Vill du at jeg skal bære deg bort? " spurte jeg.
Hun nikket.
" Kom " sa jeg og løftet hun opp i armene mine og gikk bort.Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...