" Du er så snill Casi! " sa jeg.
" Kan du alltid være sånn ? " sitte jeg." Selvfølgelig, skal han det! " sa Isac som kom ut av badet.
" ikke sant, du skal være like snill som Mammaen din " sa Isac mens han satte seg ved siden av meg." Nei, ikke som mamma hun er ikke snill og har aldri vært mot noen heller. Ødelegger bare livet til folk. " sa jeg.
" Du må bli som pappaen din. Like snill og kjemper for de som virkelig betyr noe for han." Sa jeg.
" men babe! Det går jo an å forandre seg å " sa Isac.
" ja, tror jeg skjønte det når du kom i livet mitt " sa jeg.
" hva er det som har gjort sånn at jeg har kjemper for de som virkelig betyr noe for meg?" Sa Isac mens han tok Casi og la han i barnesengen hans og kom å satte seg til bake.
" Isac du gikk imot faren min sitt valg om at vi ikke kunne være sammen fordi vi var for unge. Men fortsatt kom du til faren min selv om du ble kasta ut sånn tre ganger. Du ga deg ikke før faren min virkelig hentet deg selv. Du banket opp folk som prøvde jeg på meg eller ja og du ble til og med banket opp på grunn av meg. Hvor mange ganger havnet du på sykehus før jeg kom In i livet ditt ?!" Sa jeg.
" vis man virkelig elsker noen skal man også kjempe for dem, og det har Mammaen min sakt. Vis begge kjemper sammen kan ingen ødelegge for dem " sa Isac.
" Men Isac jeg kjempet aldri når du kjempet. Det eneste jeg gjorde var å slå opp meg deg fordi en eller annet stemme sa i hode mitt at det var Danu som hadde gjort noe med Lisa. Du elsket meg ennå mens jeg var dum nok til å gifte meg med en drittsekk på grunn av at faren min sa det " sa jeg.
" Maria " sa Isac.
" Nei Isac du fortjener ikke meg. Du fortjener noe som er mye bedre " sa jeg.
" Maria, vis jeg ikke fortjente deg hvorfor er jeg her. Sammen med Deg og sønnen vår. Maria hør her det stå i din og min skjebne at vi skulle være sammen. Uansett om jeg hadde fortjent deg eller ikke vil jeg vært sammen med akkurat deg ingen andre skjønner du!" Sa Isac.
" Men Isac " begynte jeg.
" Nei Maria! Denne diskusjonen slutter her! Okei!. Vis du har lyst til å være sammen med meg eller gift med meg slutter du med disse diskusjonene. Vis du vil fortsette så greit. Jeg henter skilsmisse arkene så kan du skrive under på dem så kan du hente hun du syntes jeg fortjener bedre en deg " sa Isac.
" Truer du meg? " sa jeg.
" Ja ! " sa han bestemt.Jeg fikk ikke ut et ord.
" skal jeg hente papirene? " sa Isac.
Jeg ristet fort på hode som et jeg.
" Vil du være gift med meg?" Spurte Isac.
Jeg nikket fort på hode.
" Fint! " sa han.
" En gang til Maria en gang til jeg lover jeg henter dem ! " sa Isac.
" Nei jeg skal ikke ! " sa jeg litt red og irritert.
" Best for deg! " sa han på BadBoy måten.
Som egentlig skremte meg litt.
Mere?
Husk å lese min andre historie å!
" All I Need Is You " ❤️
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...