- Del 39 -

439 31 6
                                    

" Klin! " sa hun og dyttet meg.
" Åhh! Greit!" Sa jeg.

Jeg gikk mot Isac.

Plutselig kysset jeg han.

Men det føltes ikke riktig.

Jeg så i øyekroken.

Jeg så Isac.

VENT! HVA! ISAC!.

Jeg så med store øyne på Isac som sto med.

Hvem kysser jeg med da.

Jeg trakk meg fort.

" Du er ikke Isac " sa jeg.
Han ristet på hode og sa " Nei ".

Jeg så meg rund.

Det var helt stille. Og alle sine haker Holdt på å falle ned i bakken.

" Je.... Jeg skulle ... Isac " fikk jeg ut.

" Isac " sa jeg og så mot Isac.
" Det var ikke meningen å kysse Mikkel! " sa jeg.

Siste gang jeg drikker!.
Å nødt eller sannet.

Isac sa ikke noe.
Han bare så på meg.

" Du var ikke takknemlig for at jeg kjøpe et digert hus til deg i LA fordi du var dritt lei av å bo i her!. Så kliner du kompisen min." sa Isac sur.

" Vi hadde nødt eller sannet og de sa jeg skulle kline med deg! Siden vi ikke hadde gjort det på flere dager " sa jeg.

" Nødt eller sannhet Isac " sa Isac til seg selv.

" jeg tror jeg tar nødt! " sa han.
" Åå vell jeg vet perfekte til deg " sa han.
" Hva da? " sa Isac.
" Isac " Sa Danu.
" La meg gjøre meg ferdig Danu!" Sa Isac.
" Ja hvor var vi! Jaa! Nødt, hah! Klin med ! " sa Isac.

" Isac! " sa jeg.

Jeg gikk mot Meg me gikk forbi meg og kysset Marie.
Og kysset henne.

Åh! Han mente det.

" Å jeg kysset feil " sa Isac.

" Isac jeg mente det ikke! " sa jeg.
" Ja! Tror du det var meningen å si ja Til deg i kirken ?! " sa Isac.

" Woow woow wow! Jeg tror vi går ut en tur! " sa Danu.

Danu dro med seg Isac ut.

Mens Isac snudde deg flere ganger å så på meg med et sur blikk.

" Jeg beklager Marie ! Jeg tror det ikke var meningen av Isac å " sa jeg før hun avbrøt meg.

" Hold deg unna meg! Du vet hvor godt jeg liker Mikkel så går du å kliner med han! Nå har du sikkert mista ditt livs kjærlighet og en av dine godeste venninner ! " sa hun.

" Marie! " sa jeg.

" vent hva du liker meg! " sa Mikkel.
" Ja, hvorfor tror jeg kom å satte med ved siden av deg! Jo fordi jeg var interessert i deg! " sa Marie.
" Hva? Men jeg vill jo bare være venn " sa Mikkel.

" Kan det bli noe være " sa jeg.

" Du har jo gjort det så være som det går Ann! Tror du det går an å ødelegge mer eller! " sa Mari.

" det var din ide med den helle nødt eller sannet greia! " sa jeg.

" Å Emma sa ISAC ikke MIKKEL!. Du som ikke kan slutte å se på Isac engang så skal du plutselig ta feil av han! " sa Mari.

" HVORFOR SA DU BARE IKKE TIL MIKKEL AT DU VAR INTRESERRT I HAN SÅ HADDE JEG SLUPPET Å VÆRE EN HORE FOR KJÆRESTEN MIN! NÅ TROR HAN AT BARE FORDI VI IKKE KYSSA PÅ FLETE DAGER SÅ SKAL JEG KYSSE KOMPISENE HANS! " ropte jeg til henne.

" DET ER FORDI DU ER EN HORE MARIA! " sa hun og dyttet meg.

" HVA FAEN MARIE! " sa jeg og dyttet til bake.

" HORE KAN DU VÆRE SELV " sa jeg.

" HVORDAN KAN MAN HA EN TIL NÅR DET ALEREDE ER EN DIN JEVLA HORE! " ropte Marie.

" DET DU SOM ER DIN FEIGE DRITT! " ropte jeg.

" Maria! " sa en stemme.
" Bli med meg! " sa Danu.

" Awwh! Kjærestens kompis, pass på Danu så den hora ikke tar deg å! " sa Marie.

" Hvordan kan du si noe sånt Marie! " sa Danu.

" Jeg kan ikke jeg gjorde " sa Marie.

" Hold kjeft okei ! Det der funker ikke for meg okei! Pass deg!" Sa Danu.

" Åå så redd jeg ble, burde jeg ja du har jo tross alt drept dama di og sittet i fengsel " sa Marie.

" STOPP! " ropte Mikkel.

" Danu har ikke drept noen! Okei nå foreslår jeg at du er stille Marie ! " sa Mikkel.

" Ja ! Nå åpna du deg ja ! " sa jeg.

" Maria ! Du å " sa Mikkel.

" Jeg tar meg av henne ! Pass på de " sa Danu til Mikkel.

Danu tok meg i Honda og dro meg ut.

Der satt Isac allerede på trappa.

" Åh nei! " sa jeg og sukker mens gikk In igjen. Før Danu dro meg tilbake.

" snakk til han! " sa Danu.
" Hva jeg?" Sa jeg.
" Ja du! " sa han.
" Men tenk om Isac begynner å bruke vold eller no! " sa jeg.
" Jeg står rett her okei! " sa han.
" greit " sa jeg mot Isac.

" Hvorfor klinte du med Marie! " sa jeg til Isac mens jeg sto foran ham med arme krysset på brystet.

" Nei hvorfor klinte du med Mikkel! " sa han.

" Jeg kysset han ikke eller jo men det var ikke meningen jeg trodde det var deg Isac !. Kan du ikke tro meg for faen!" Sa jeg.

" Hvorfor skal jeg tro deg! " sa han.

" Det burde du virkelig Isac! På grunn av deg måtte jeg høre så mye dritt i fra Marie! Hun kalte meg for en jævla hore! " sa jeg.

" Ja hun har jo rett ikke rart du mister venner når du oppfører deg som en billig Hore! " sa Isac.

" Isac! Du mener vel ikke det! " sa jeg.

" Maria akkurat nå hadde jeg gått i fra deg for lenge siden. Jeg hadde skrevet under de FUCKINGS papirene som sier at vi skal være med helt til vi dør!. Men jeg skal være sammen med deg for en betingelse! Og det er Barna!. " sa han.

" vennene dine ble ikke sure på deg!, men det gjorde mine! Vis du gjør dette mot meg har jeg ingen " sa jeg.

" Serr det ut som om jeg bryr meg!" Sa Isac.

Mere?
Følte at denne historien begynte å bli kjedelig så måtte spenne den litt opp.

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Where stories live. Discover now