-- Noen timer senere --
Emilie fortsatte som ista.
Sa man en ting til henne begynte hun å gråte.
Altså jeg viste at denne tiden ville komme men ikke når hun var fire.
" Heelluu " sa Isac som kom In døra.
" Åh hei! " sa jeg.
" hei babe! " sa Isac og kom mot meg.
Han lente seg over meg og ga meg et kyss.
" Hvordan var det i studio ?" Spurte jeg.
" Good Good " sa Isac.
" Emilie? " sa Isac.
" Isac nei!" Sa jeg.
" NEEEEI!" Skrek Emilie.
" wow ! Hva var det?" Sa Isac.
" Lurte på det samme de siste to timene " sa jeg.
" Emilie?, " sa Isac.
" NEI! IKKE!" Sa Emilie." Emilie! Vi roper ikke til de voksene " sa Isac.
Hun la hode i sofaen og gråt.
" Prinsesser min gråter ikke " sa Isac.
" Jeg vil ikke være din !" Sa hun.
Isac så opp på meg.
" Hvorfor? " spurte jeg.
" Fordi når baby kommer kommer dere til å glemme meg! Babyen kommer Til å være dronningen eller kongen her" sa Emilie mens hun gråt." Emilie " sa jeg før jeg ble avbrutt av Isac.
" Jeg tar det babe " sa han og holdt hånda opp.
Jeg nikket.
Isac pov/:
" Emilie kom hit " sa jeg.
" NEI!" Ropte Emilie.
" Hei! Hva sa mamma om å rope til de voksene " sa jeg litt streng.
" Kom hit " sa jeg.
" Nei" sa hun.
" Emilie jeg sier det ikke igjen! Ellers hører du på pappa og kommer til meg Ellers så kan du gå opp på rommet ditt " sa jeg streng i stemmen.Hun tenkte litt før hun kom gråtende mot meg.
Og klemte seg fast.Jeg satte henne i fanget mitt.
" sa noen at babyen kommer til å bli mer likt en deg ?" Spurte jeg
Hun nikket.
" Var det hun Mia igjen, hei hun setter feil ting i hjernen hennes! Jeg skal ringe moren hennes å fortelle at hun må pappa på datteren sin" sa Maria sint.
" Babe! Chill! De er barn. De er barnehage barna ikke dere. ikke ring mora hennes igjen og ja dere kranglet så nei!" Sa jeg.
" Å det spiller ingen rolle hvem som sa det! Den som sa det var kanskje litt sjalue! Vet ikke kanskje. Å Emilie foreldre har ingen favoritt. De elsker alle sine barn like mye uansett om de har et barn, to tre fire eller Tjue alle er en favoritt ikke bare en husk på det, selv om mamma pappa kommer til å gi den nye litt mer oppmerksom het betyr det ikke at de ikke liker deg. Vis du føler vi gir mer oppmerksomhet til den nye, så sier du ifra okei! For det er bare du som vet hvordan du føler deg ikke for ikke hvite det før du ikke sier det " sa jeg.
Hun nikket.
" Å rope og skrike til mamma og pappa er ikke greit Okei, vi kam si fra på en ordentlig måtte i stede for." Sa jeg.
" Unnskyld " sa hun lavt.
" For hva?" Sa jeg.
" For at jeg skrek og ropte " sa hun.
" Det går fint lover du at det ikke skal gjøres igjen " sa Maria.
" Jeg lover og unnskyld for at jeg slo og dyttet deg mamma " sa Emilie.
" Slo du å?" Sa jeg litt strengt.
" Det går fint, " sa Maria.
" Man skal ikke slå Mamman sin Emilie " sa jeg strengt.
" Isac " sa Maria.
" Nei Maria, å skrike skjønner jeg men å slå! " sa jeg.Emilie reiste seg opp fra fanget mitt og løp bort til Maria.
" Hva skjede " spurte Maria.
" Emilie å slå er ikke greit! Både mamma og baby for vont okei! Og vil du fortelle baby at storesøster er slem og slår! tror du baby har lyst til å komme ut da? Da er den nesten redd for deg " sa jeg strengt." nei, vil Ikke " sa hun og begynte å gråte.
" åh, Emilie kom hit" sa Maria og satte henne på fanget sitt.
" Tror hun ble redd av deg Isac. Ikke så streng trenger du ikke å være " sa Maria.
" Jeg.. " sa jeg før jeg bare reiste meg og reiste meg og gikk opp på rommet.
" Isac ! " ropte jeg etter.
Mere?
Er Isac sur på Emilie? 😱
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...