- Del 50 -

499 30 8
                                    

" Vinneren av denne kategorien beste artist er....... "

" ISAC ELLIOT " ropte programlederen.

" Isac Du vant! Fort deg gå opp ! " sa jeg og ristet i Isac som ikke skjønte noen ting av det som nettopp skjedde han hadde et helt sjokk tryne.

Han reiste seg og det samme gjorde jeg.
Han klemte meg og et kort kyss på leppene før han gikk opp.

Jeg var så stolt av han.
At noen tårer kom ut av øynene mine.

Isac POV/:
" Tusen takk! Fy søren dette er stort. Denne prisen vil jeg gjerne dele med min familie og ikke minst mine fans!. Dere er grunnen til at jeg står her idag med denne prisen og får lov til å drive med det jeg elsker!. Jeg har vil veldig gjerne takke 4 forselige. Nr 1. Foreldrene mine. Nr 2 Teamet mitt plateselskap alle der. Nr 3 kona mi takk Maria!. Vis dere ikke vet hvem hun er kan dere se henne sitte der på første rad og grinne. Ikke gråt! Jeg vant!. Og nr 4 barna mine! De er den største inspirasjonen min. De sitter nok der hjemme sammen med onkelen sin. Og glemte helt å takke en spesiel. Tusen takk Danu! For å være min bro!. Tusen takk alle sammen " sa jeg og gikk ned senen.

" Fy faen så stolt jeg er av deg Isac ! " sa Maria mens jeg gikk bort til henne.

" Kunne ikke klart det uten deg ! " sa jeg og klemte henne.

" Talen var bra! " sa hun.

" Kunne ikke klart den uten deg heller " sa jeg.

" Awwh! Isac " sa hun.

" Takk babe! " sa jeg og lente meg frem og kysset henne.

Vi satte oss ned igjen.

Mange priser hadde blitt delt ut igjen.

" nå gå denne fantastiske kvelden mot slutt. Men vi har en stor pris og dele ut igjen." Sa programlederen.

" Nemlig prisen for best i sin jobb." sa programlederen.

" Sikker på at du vinner babe! " sa jeg til Maria.
" Håper på det " sa hun nervøs.
" Vis ikke så her denne er til deg. For å være verdens beste til alt " sa jeg og rakk frem min.

Hun smilte.

" Vinneren er... " sa programlederen.

" MARIA OLSEN! Unnskyld mener MARIA LUNDÈN " sa programlederen.

" Jeg vant! " sa Maria.
" Ja! Du gjorde det gå " sa jeg.

Hun klemte meg og kysset et kort kyss før hun gikk opp.

Maria POV/:
" Tusen tusen takk. Jeg aner ikke hvor mye jeg skal få takket dere! Dere er bare best!. Jeg vil takke Isac! For å alltid stå ved min side. Foreldrene mine dere vet hvem dere er. Barna mine! De små der forandret livet vårt! Tusen takk til min manager Anne Mari!. Tusen takk til Danu!. For å være en pappa nr 2 til ungene våre. Tusen takk alle sammen dere er fantastiske ! Dette betyr utrolig mye. Denne prisen en bokstavlig talt til dere tusen takk! " sa jeg. Og gikk ned.

" Ææ babe! Gratulerer " sa Isac og klemte meg hardt.

" Jeg kan ikke tro at vi begge vant en pris." Sa jeg.

" Jeg er så stolt av deg " sa Isac.

" nå drar vi og feirer bare du og jeg " sa Isac med et lurt blikk.

" Jaa! " sa jeg.

Vi gikk ut.

Først måtte vi svare på noen spørsmål til media.

" Kan jeg spørre deg Isac hva syntes du med at Maria vant denne prisen " sa en reporter.

" Jeg er kjempe stolt av Maria! Hun er super i jobben sin. Og hun er bare helt fantastisk!. For meg trenger hun ikke å vise med en pris. Jeg vet at hun er god. Men med den prisen gjør hun meg mer stolt. " sa Isac.

" Maria hva syntes du om at Isac vant? " sa reporteren.

" herregud er setning spørre om. Jeg er jævlig stolt av Isac. Jeg vet hvor mye han elsker å drive med musikken og møtte fansen så dette gjør meg og ikke minst Isac kjempe glad! " Sa jeg.

" Dere har jo barn? Hvordan reagerer de når det kommer for eksempel skrikende jenter løpende mot pappa! Og spør om å ta et bilde " spurte reporteren.

" Tror ikke de skjønner det helt ennå " sa Isac.

" Nei tror ikke det. Eller kanskje Emilie " sa jeg.

" Ja Emilie kan hun er jo snart 6år gammel så. Hun vet jo at pappa er artist og sånt å spurt meg hva en artist gjør og spurt om hun kan bli med meg i studio å synge i se mikrofonene å det var jeg sakt at hun skal få bli med på " sa Isac.

" Tusen takk og gratulerer igjen "
Sa reporteren.

" Tusen takk.. Tak takk " sa jeg og Isac.

" skal vi gå å spise? " spurte Isac.
" Ja! " sa jeg.
" Men kan jeg få skifte denne lange kjolen til en mer konfertabell kjole? " spurte jeg.
" Why? Det er jo jeg som skal ta de. Av etter på" sa Isac med en lurt blikk.
" Tror ikke jeg blir like kåt i den assa " sa jeg.
" Hysj! Ikke snakk så høyt" sa Isac.
" Okei Sorry " sa jeg og lo. 
" men da må vi hjem " sa Isac.
" Nei da! Jeg har den med " sa jeg.
" OOO okei så la oss gå! " Sa Isac.

Vi gikk inni bilen og kjørte til hotellet.

Mere?
Gled dere til neste del dere 😏

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Where stories live. Discover now