- Del 51 -

501 28 4
                                    

Jeg hadde akkurat skiftet til min andre kjole. Den var mye mye bedre å gå i.

Vi var på hotellet og spiste en koselig middag.

Vi ble akkurat ferdig gikk vi opp på rommet og bare koste oss på hver våre mobiler.

Etter en kort stund bestemte jeg meg for å bryte den kleine stillheten.

" Isac? " sa jeg.
" Mmm? " svarte han kort mens han ennå så ned i mobilen sin.

" Jeg ville bare si at jeg er glad i deg " sa jeg.
" Vell, jeg er glad i deg å " sa han med en kort latter på slutten.

" Isac? " sa jeg igjen.
" Maria? " sa han.
" Hæ? " sa jeg.
" Du sa navnet mitt " sa han og lo.
" Oh, haha " sa jeg.
" Isac unnskyld for at jeg kyssa Mikkel! " sa jeg.
" Det går fint, også er det jo ikke bare din feil " sa Isac.
" Hva mener du? " spurte jeg
" Altså Mikkel kunne jo dytta deg vekk eller I minste fall ikke kysset tilbake! Sånn at du ikke forsto det 20sekunder etter å ha klint med han! " sa Isac.
" Men .... " sa begynte jeg før Isac sa noe.
" Altså jeg vet jo at han er Interessert i deg " sa Isac.
" Hæ? Hva interessert i hva meg? " sa jeg.
" Ja, har vist det siden vi gikk på ungdoms skolen. Men han viste liksom ikke at jeg likte deg. Og når vi hadde blitt sammen. Hadde jeg ikke fortalt mange om det egentlig bare Danu. Jeg skulle til å fortelle dem om deg. Men da begynte Mikkel liksom å snakke om deg!. Å si at han skulle spørre deg om dere skulle bli sammen. Jeg ville ikke såre han. Fordi vi var så gode venner. Men senere fikk han vite det av seg selv. Men han tok det ganske fint. Eller det så iallfall ut som det. Men han er jo kjempe snill og hjelpsom og ikke minst en god venn. Men det var derfor jeg bekymret deg i fra alt!. Jeg ville ikke at en eneste liten ting skulle ødelegge. Når du falt i koma. Prøvde han å være sammen med foreldrene dine. Det er derfor foreldrene dine liker han å Henrik så godt. Meg lot de ikke komme In på sykehuset engang. " sa Isac.
" Jeg... Jeg viste det ikke " sa Isac.
" Selvfølgelig han gjør det på den måten som om det skulle virke at han bare var glad i deg fordi du var gifte med en av hans beste venner. Så du ikke måten han sa til deg på den festen « fin kjole » og på den siste festen når du snakket til han og den måten han holdt rundt deg. " sa Isac.
" Jeg viste ikke at han var sånn " sa jeg og satte meg opp i sengen.
" Nei ikke jeg heler " sa han.

" Men, jeg er glad jeg ble sammen med deg før han spurte " sa jeg.

" jeg å " sa han og lo.

" Kunne ikke sett deg med noen andre da ville jeg tatt selvmord " sa Isac.

" Nei! Det skulle du ikke! Ikke snakk sånn " sa jeg og la hånda mi foran munnen hans.

" Okey " sa han og lyset hånda mi.

" Du ser jævlig sexy ut når du er lei deg " sa Isac.

" Tenkte du ikke på det når du fikk meg til å gråte? " sa jeg.

" Jo! " sa han.
" Du vet, uansett hvor sur jeg er på deg, greier jeg ikke fordi jeg er så jævlig forelsket i deg ! " sa han.

Jeg smilte.

" Hei ikke smil sånn, du gjør meg kåt! " sa han.

Mere?
Neste del kommer snart. Siden dere har ventet så lenge på Den skal dere få to deler idag. ☺️

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora