" Maria? " sa hun.
" Ja " sa jeg fort.
" Jeg lurte på en ting " sa hun.
" Ja kjør på spør om hva du vill?" Sa jeg.
" Okei, liksom jeg har en beste venninne hun og jeg har vært venner siden vi var kjempe små. Men hun føler liksom at jeg tilbringer alt for mye tid med Erik og ikke henne ! Liksom jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg vil ikke miste henne! Fordi hun hjelper meg hun forteller meg liksom alt det gode og dårlige jeg gjør! Og lærer meg! Å bli mer selvsikker urten henne vet jeg ikke hva som skjer!z Vet du hva jeg skal gjøre! Du har jo sikkert en beste venninne som du er glad i å ikke vil miste! Hvordan reagerer hun at du tilbringer alt for mye til med Isac ? " Sa hun.Akkurat det spørsmålet gjorde meg litt trist. Jeg har jo ikke Lisa lengre.
" Maria?" Sa hun lavt.
" Ja å" sa jeg.
" går det bra?" Spurte hun.
" Jaja!" Sa jeg.
" du trenger ikke å svare på det altså " sa hun.
" Jo da! Altså jeg har eller hadde en bestevenninne som var akkurat
Som din som hjelper meg og forteller at det riktige!. Men jeg jeg mistet henne for tre år siden. Ingen vet om hun døde eller forsvant nærmere sakt ingen vet hva som skjedde med henne. Vell jeg svare på spørsmålet ditt så, var det egentlig Lisa som fant Isac til meg. Hun snakket mye om han. Hun vill så gjerne at jeg skulle bli sammen med han selv om jeg viste hvor mye hun likte han. Hun sa aldri at jeg tilbrakte mye tid med Isac eller ikke. hun var som søstera mi hun kjeftet på meg sa hva jeg gjorde galt hva jeg gjorde bra hva jeg skulle gjort og ikke gjort å når Isac av og til nær vi var små sa noe galt til meg kjeftet hun på han å ( ler litt )" sa jeg.
" åh jeg er lei for det ! Jeg skulle kanskje ikke spurt om det Sorry " sa hun.
" Det gjør ikke noe " sa jeg.
Og så ned i fanget mens jeg smilte svakt.
" jeg kommer jeg må bare på toalettet " sa jeg og reiste meg opp og gikk mot toalettet.Isac pov/:
Jeg sto med Mikkel og kjæresten til Amanda Erik.
For jeg la merke til Maria som gikk fort In på toalettet mens hun tørket noe fra kinnet som så ut som tårer.Jeg så mot Amanda som satt der helt forvirra.
Jeg ga henne et tegn som betydde " Hva skjedde ".
Hun trakk på skuldrene og sa " Jeg vet ikke" med leppene.
" kan jeg gå å se " sa jeg med leppene til henne uten å lage noen lyd.
Hun nikket.
Jeg smilte til henne.
Og gikk In til Maria.
Hun var inne på dame doen.
" Maria?" Sa jeg og banket på døra.
Ut kom en jente.
" Å unnskyld trodde du v.." Sa jeg før hun avbrøt meg.
" Å fy søren du er Isac Elliot" sa hun.
" ja det er meg" sa jeg og smilte.
" Hanne!" Ropte noen.
" å jeg må gå men ses." Sa hun gikk.Maria kom ut.
" Hei Maria! " sa jeg.
Hun så meg en litten stund uten å si noe før hun lagde et gråte ansikt og bare klemte meg fort .
" Å Ey? Hva skjedde?" Sa jeg.
Hun svarte ikke men bare gråt.Kan ikke stå her!. Folk vil tro det er noe galt. Noe som det er.
Jeg dro henne fort med meg inn på handicap toalettet.
Satte henne på Do lokket.
Hun stoppet ikke å gråte.
Jeg satte meg på kne foran henne.
" hva skjedde?" Spurte jeg.
" Nei først stopp å gråte " sa jeg.
" husker du når Lisa sa at du skulle slutte å gråte eller så vil jeg finne deg." Sa jeg.
" Lisa!" Sa Maria litt høyt mens hun gråt.
" Å fint Isac du gjorde alt mye verre " sa jeg lavt til meg selv.
" Men hvorfor gråter du? " spurte jeg.
" A-Amanda fortalte om beste venninna si som var helt lik Lisa og da fikk det meg til å tenke på Lisa. Jeg savner Lisa jeg vil ha henne til bakke " sa hun mens hun gråt.
" hun kommer til bake " sa jeg.
" du har sakt det samme i de fem siste årene! Hvor lenge må vi vente nå!" Sa hun.
" jeg vet ikke . Jeg mener en vakker dag kommen en dag der hun kommer til bake å lover jeg skal ikke la henne gå noen steder!. Ingen! Skal hun ut går hun sammen med sikkerhets vaken min okei!, babe jeg lover tro meg hun kommer " sa jeg.
" lover? " sa hun.
" Lover " sa jeg og smilte.Jeg takk henne fort inn i en klem.
--- bursdagen slutt ---
" Takk for at dere kom det betyr kjempe mye!" Sa Amanda
" Takk for at vi fikk komme " sa vi.
" du må komme bort til oss en gang sammen med Mikkel " sa jeg.
" det skal jeg, vis Mikkel noen gang gjør det " sa hun og så et tulle stykt blikk mot Mikkel.
" Jo da han skal, jeg skal si det til han " sa jeg.
Hun smilte.
Vi klemte henne og gikk mot bilen.
" Maria!" Hørte vi en stemme si bak oss.
Vi snudde fort.Amanda kom løpende bak oss.
" Du glemte denne " sa hun og ga Maria ringen hennes.
" Åh! Tusen takk haha jeg hadde nesten glemt den, tusen takk Amanda!" Sa Maria.
" Nei det er jeg som si takk, takk for låne " sa hun og smilte stort.
" Awh! Det var så litte" sa Maria og tok på seg ringen mens hun smilte å så på den.
" Maria jeg er lei for at jeg fikk deg til å gråte " sa hun trist.
" det går fint! Kjære deg! Det gjør ikke noe" sa Maria.
" Jeg kan bli beste vennen din vis du vil" sa Amanda.
" Du kan ikke " sa Maria.
Jeg så litt rart på henne det samme gjorde Amanda.
" Hvorfor skal du bli når du er beste venninna mi " sa Maria og smilte lurt.
" åh! Du skremte meg " sa hun.
" Husk, du kan komme til meg vis du vil snakke . Ikke tenk på meg som idolet ditt men tenk heller på meg som storesøster som du kan dele latter og tårer med. " sa Maria.
" Tusen takk " sa hun og klemte Maria.Så gikk vi mot bilen.
Vi satte oss i bilen og kjørte hjem.Mere?
BINABASA MO ANG
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...