-- Flyplassen --
Isac kjørte. Danu satt foran. Jeg satt mellom ungene.
Begge drev å gråt av sine grunner.
Emilie fordi hun ikke ville starte på skole i USA. Og Casi fordi han ville at jeg skulle bære han. Men jeg kunne jo ikke akkurat det fordi vi satt i bilen.
Å ja! Danu ble med oss til LA. Han viste at vi kommer til å krangle så han måtte være der. Noe jeg syntes er kjempe bra!.
" Emilie " sa jeg.
" NEI! " ropte hun til bake mens hun ropte.
" Det går bra ! Det går bra, trenger ikke å gråte, mamma forstår deg." sa jeg.
" IKKE! " ropte hun.
" Mamama " sa Casi mens han gråt.
" Han sa Mamma! " sa jeg stolt.
" Seriøst! Gjorde han" sa Danu glad og snudde seg rund mot oss.
Jeg nikket stolt og glad." Han sa pappa i forrige uke " sa Isac.
" Gjorde han? " sa jeg og litt trist men glad.
" Ja " sa Isac stolt.
" Awwh Isac det er jo kjempe fint " sa jeg." Ja kjempe fint for meg. Men trist for deg " sa Isac.
" Hva mener du? " sa jeg.
" Isac! " sa Danu.
" Nei nei.. Mener bare at trist for deg! At barna er jo mye mer sammen med Mamman sin en det de er med pappa sin like vell starter de alltid med å si pappa " sa Isac frekt." Jeg syntes det er helt greit, det viser jo bare at selv om pappa ikke er mye med oss!. For karrierene hans så bryr vi like vell oss om han og viser At vi er glad i han." sa jeg frekt tilbake.
" åh! Ikke lat som! Om at jeg ikke bryr meg!. Jeg sa jo at karrieren er bare det jeg elsket å gjøre! Men det som er viktig for meg er deg å barna! " sa han.
Jeg så mot han.
Når han sa deg." Jeg mener barna " sa han.
" Slutt a vær så snill. Ikke oppfør dere som to unger dere å! " sa Danu.
Isac stoppet.
" Ja da er vi på flyplassen " sa Isac.
" Vent ! Selv om dere ikke er så gode venner nå! Må dere late som om dere er super forelsket og elsker hverandre. Bare sånn for at media ikke for vite om Denne bomben ! Som nettop sprak i bilen " sa Danu." Det går ikke Ann å late som nær man ikke elsker noen " sa Isac.
" Isac det er nok! Gjør som jeg sier! Eller så går jeg og forteller det til Alle der ute at du kalte kona de for en << Billig Hore >>. Tror du du har like mange fans som nå da elller? " sa Danu irritert." Vi skal spille " sa jeg fort.
" Best for dere ! " sa Danu og gikk ut av bilen.
" Sier han noe lik dette igjen fortell meg. " sa Danu.
" Tar du hennes side! " sa Isac.
" Jeg tar ikke noens side! Men å kalle kona si for noe slikt syntes jeg ikke er greit i det helle tatt. " sa Danu.
" Å du Maria ikke snakk til Isac. "
sa Danu.
" Jeg tar av meg barna " sa Danu.Vi gikk ut av bilen.
Isac kom mot meg. Så på meg med et misfornøyd blikk mot meg før han tok meg i Honda.
Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...