" Hade Danu!, kos deg vi ses snart igjen ! " sa Maria og ga Danu en klem.
" Hade " sa Danu.
" Hade " sa Emilie og klemte Danu.
" Hade vær snill mot foreldrene dine og pass på broren din. Gjør det godt på skolen " sa Danu.
" Ja " sa Emilie.
" Hade Casi! Du kan bare være like snill som du er " sa Danu.
" Hade babe! Skal til studio etter å ha kjørt Danu " sa jeg.
" Åh! Okei. Ikke bli sen da " sa Maria.
" Skal prøve, men ikke vent på meg bare sov vis jeg blir for senn " sa jeg.
" Ja vel " sa hun.
Jeg trakk henne In i et kort men langt kyss før vi gikk å satte oss i bilen.Ungene og Maria vinket til Danu.
Vi satte oss i bilen og kjørte til fly plassen.
" Danu ? " sa jeg.
" mm? " sa han og så på meg.
" takk " sa jeg.
" For hva? " spurte han.
" For å få meg og Maria til å bli sammen igjen og at du passet ungene så godt " sa jeg.
" hei det gjør ikke noe. Men jeg kunne ikke landet å Maria være sure på hverandre der kunne jeg rett og slett gjøre alt" sa Danu.
Jeg smilte.
" Lov meg en ting Isac " sa Danu.
" Ja? Hva da? " spurte jeg.
" At du aldri skal krangle med Maria igjen. Eller du skjønner at damer noen ganger kan være litt slitsomme eller irriterte av og til men du må bare holde deg rolig og være der sammen med henne når hun trenger deg. " sa Danu.
" Lover Danu " sa jeg.
" Ring meg vis det skjer noe sånt igjen " sa Danu.
" OK! " sa jeg.Vi stoppet og var utta for flyplassen.
" Jeg kommer til å savne deg " sa jeg.
" Ikke gjør det ! Eller selv om jeg kommer til å savne dere mye ! Så kommer jeg snart til bake " sa Danu.
" Ja for du har flytta inn hit sammen med oss " sa jeg.
" Garantert! " sa han.Vi gikk ut av bilen.
Og inn på flyplassen.Danu hadde vert gjennom sikkerhetskontrollen nå gjaldt det bare å gå inn i flyplassen.
" Hade bro ! " sa Danu og trakk meg In i en klem.
" Hade " sa jeg.
" Ta vare på ungene og Maria " sa han.
" klart, ikke tenk på oss kos deg hjemme " sa jeg.Danu gikk In i flyplassen og forsvant.
" Jeg kommer til å savne han " sa jeg lavt til meg selv.
" Hei! " sa en stemme.
" Hei. " sa jeg fort.
" Kan jeg få ta et bilde med deg?" Spurte en jente.
" Så klart ! " sa jeg.
Hun knipset fort et bilde.
" Takk " sa hun fort forsvant like etter hun.Jeg gikk ut av flyplassen og kjørte til studio.
Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...