- Del 58 -

443 28 12
                                    

Klokken var nærmere 9.
Og vi hadde et møte og jeg skulle bli intervjuet.

" Hei! " sa jeg og hilste på journalisten.
" Hei! Line " sa hun og hilste.
" Skal vi bare sette igang? " sa line.
" Klart " sa jeg.
" på hvilken måte forandret musikken live ditt? " spurte journalisten.
" musikken forandret livet mitt på mange måter. Altså når jeg først begynte med det bar det bare for meg selv. Jeg får lov til å drive med med noe jeg aldri viste jeg kommer til å bli kjent for. Og etter vært ble det bare Støre og jeg får drive med det jeg elsker " sa jeg.
" Hvordan ble du oppdaget? Det er så mange forselige historier om det men ingen er altså fortalt i fra deg " sa hun.
" Alså det startet jo med at jeg bar i bryllupet til broren min eller altså bestevenn min. Å han ville at jeg skulle synge. Å jeg var fast bestemt på et nei. Men da sa jo Maria til meg « kom igjen a det er jo bryllupet hans » da tenkte jeg stakkar han ber jo ikke om mye så jeg sang. Etter at jeg hadde sunget sto jeg hos kjæresten min og da var det noen som prikket meg i skulderen og bare « Isac? » jeg var sånn Ehh ja?. Han var jo en produsent i fra Sony Music som var interessert i et møte med meg. Å noen få dager dro jeg i et møte med han å så sa han at de veldig gjerne ville skrive platekontrakt med dem så det var egentlig sånn alt startet " sa jeg.
" Så alt startet på grunn av bestevenn din eller ja broen din og kjæresten din " spurte journalisten.
" Ja, " sa jeg.
" Du er gift? " sa journalisten.
" Ja " svarte jeg.
" Med Maria Olsen super modellen miss Norge. eller bedre kjent som nå MRS. Lunden " sa hun.
" Ja, eller bedre kjent som Maria Lunden " sa jeg og lo.
" Ja " sa journalisten å lo.
" fortell litt om Maria etter det du tenker om henne " sa hun.
" hva skal jeg starte med med. Maria er for å være erlig noe av det beste som har hent meg. Hun er en fantastisk kjæreste og ikke minst en fantastisk mamma. Nå er jo jeg ganske mye på jobb å det er henne som er hjemme med ungene mye. Minste man er jo ikke så utfordrende men eldstemann kan være litt utfordrende. Men hun greier seg helt supert og vi fikser dette som et team ! Rett og slett. Hun er bare best! Kunne ikke tenkt meg noe bedre. Hun er rett og slett det mest fantastiske menneske som finnes. " sa jeg.
" Kjempe fint å høre. Neste uke skal vi faktisk intervjue Maria. Da skal jeg sørge for å spørre om det samme " sa hun.
" Gjør det " sa jeg og smilte å lo.
"  dere har barn sammen? " sa journalisten.
" Ja! " sa.
" Emilie og Casi " sa journalisten.
Jeg nikket.
" Hvordan forandret de live dere? " spurte hun.
" Når de kom var det liksom ikke meg å Maria lenger. Da var vi blitt tre og så fire og forhåpentligvis enda flere i fremtiden. Vell når de kom fikk vi jo et stort ansvar over oss. Når Emile ble født var vi jo ja sirka 18-19 år gamle og begge var midt inni karrierene sine også var vi ganske unge men jeg syntes vi greide oss fint uansett." Sa jeg.
" så du vil ha flere? " spurte hun.
" Klart! Hvorfor ikke det er bare koselig med barn " sa jeg.
" Hva tror du Maria syntes om det? " spurte hun.
" Ja Haha det kan dere spørre henne om. Jeg hun er enig " sa jeg og lo.
" hvor mange vil du ha? " spurte hun.
" Jaa... Kanskje 10. " sa jeg.
" Åh haha! Såpass så mange " sa hun.
" Tja " sa jeg.
Vi lo.

God stund etter på var intervjuet ferdig.
Jeg skulle ut for å kjøpe meg noe å drikke å snart var vi ferdig for idag.

Jeg gikk langs veien mens jeg så ned i mobilen min.

Jeg gikk helt i mine egne tanker.
Plutselig dunket noen bort i meg.

" Unnskyld! " sa en stresset jente stemme.
" Det går bra! Men går det bra med deg? " spurte jeg.
" Jaja! " svarte hun redd.

Mere?
Hvem kan det være?

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Where stories live. Discover now