Maria pov/:
" Maria gidder du å bli med meg på Do?, jeg har sittet i bil i fire timer " sa Lisa og hold fire fingere oppe.
" Klart " sa jeg og lo.Lisa tok meg i Honda og gikk bort med kjappe skritt.
Vi gikk In på toalettet. Lisa gjorde sitt og vi gikk ut igjen.
Jeg så Marie sitte ved en stol aleine.
Jeg stoppet. Og det samme gjorde Lisa. Hun så på meg med et rart blikk.
" Hei " sa jeg og sto foran Marie.
Hun så bare opp på meg uten å si noe." Prøvde bare å bli venn igjen, men du vill ikke. Trenger ikke deg vettu jeg har fått bestevenninna mi tilbake som du trodde aldri ville komme til bake. Og vet du hvem som hentet henne tilbake. Jo han jeg elsker og elsker meg ja nemlig Isac " sa jeg frekt til henne.
Hun så bare irritert ned i bakken.
" Maria kan vi gå? " spurte Lisa.
" vent Lisa. " sa jeg.
" vis man virkelig er venner kommer de tilbake selv om noen tror de er døde " sa jeg.
" wow Maria hva skjedde med deg ! Blitt stor i kjeften din imponert. Ser ut som at etter at Isac kalte deg en billig hore begynte hjernen din å funke. Elsker deg Hæ?. Man blir ikke kalt blondt uten grunn. Tror vis de blåne virkelig vil være dumme så burde de komme til
Deg for å lære, for det er du flink til. Isteden for å få tips om å bli en god modell for deg er du ikke noe flink til " sa Marie.Jeg så trist ned i bakken.
" Aha? Stor i kjeften Mhm? " sa Lisa.
" Snakket jeg til deg? " sa Marie.
" Nei " sa Lisa.
" Nettop! " sa Marie.
" Du gjorde kanskje ikke men jeg gjorde " sa Lisa og smilte.
" Snakker du til henne snakker du til meg å " sa Lisa.
" trist skal redde beste venninna si som ikke kan snakke selv etter at sannheten nettop kom frem " sa Marie.
" det er ikke trist for Maria ! Det er trost for deg. Den sjalusien uff. Trist for deg som sitter her alene uten en eneste. Ikke en gang en venninne. Jeg ser jo det når man er som deg vil ingen ha noen å gjøre meg eller hva? " sa Lisa.
Marie svarte ikke.
" Heldig deg Maria for en gangs skyld trenger ikke Isac å passe på deg. Skal du kanskje løpe gråtende til Isac å sladre på « Isac Marie er frekk mot meg » " Sa Marie.
" Løpe til Isac nei, etter dette kommer du til å løpe gråtende til kjæresten din « Maria er frekk mot meg » tror du han kommer til å bry seg. Nei! Han kommer til å angre på at dere ble sammen." Sa Lisa.
" Lisa triste saker hun har ingen kjæreste " sa jeg.
" Ingen kjæreste ?! " sa Lisa og lo.
" Forstår gutta godt " sa Lisa.
" Vi er i alle fall heldige som har funnet vårt " sa Lisa.
" Hva er dere driver med jenter ? " sa stemme bak oss.
Jeg å Lisa så på hverandre med store øyne. Jeg hadde dette ansikts utrykket " 😁 " og Lisa " 😐 ".Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...