" Hva snakket de om ? " spurte Isac.
" Noe med at det ikke var ungen hans eller no og at han ikke husket at de hadde ligget. " sa jeg.
" Jeg syntes synd på den ungen " sa Lisa.
Danu kom bort mens han lo.
" Oooh heftig drama da " sa Danu.
" Hvor ble du av? Isac du gikk glip av det beste " sa jeg.
" Emilie hun var trøtt " sa Isac og pekte på Emilie som sov søt i fanget hans.
" hvorfor sovnet hun ikke i vogna ? " spurte jeg.
" Mørkt og skummelt " sa Isac.
" Ohh, du skulle sakt i fra til meg jeg kunne tatt henne. Casi jeg har ikke sett han på mange timer " sa jeg.
" Går fint. Får så lite tid med med fra før av " sa Isac og smilte.
" Awh " sa Lisa.
" Foresten Casi er her " sa Isac og pekte bak seg.
" Awh! " sa jeg og gikk mot barne vogna der Casi lå.
" Awhh hei! Har du kost deg sammen med pappa? Jaa! Ikke sovet heller? Nei? Pappa er ikke så steng mot deg " sa jeg.
" Ikke ennå! " sa Danu.
" Gi deg a Danu " sa Isac.
" Å være streng mot barna er bra. " sa Lisa.
" Ikke Isac han er bare frekk " sa Danu.
" Frekk? Si meg hva er det som gjør meg frekk? Sa Isac.
" Jeg setter deg på flyet til bake til LA nå " sa Danu.
" Hei Danu " sa Lisa.
" vedder på at når du blir pappa kommer du til Isac for å lære " sa Lisa.
" Jeg er allerede pa.. " sa Danu før Isac avbrøt han.
" Danu! " sa Isac og ristet på hode som et nei.
" jeg mener jeg er jo nesten Pappaen til emilie hun kaller meg pappa. Siden hun ble født " sa Danu.
" Awh " sa Lisa.
" Men virkelig du skulle vært der " sa Danu.
" Jeg er pappa, ungene kommer før drama. Selv om hvor gøy det høres ut " sa Isac.
" En god pappa er du å. " sa Lisa.
" Isac er kjempe flink " sa jeg.
" lurer på hvem sin unge det er Marie har inni seg " sa jeg.
" Vis det er et barn der inne tror hun bare lyver for å skremme " sa Isac." Skremme hvem da? " sa en stemme bak oss.
Vis alle snudde hodene våre fort." Skremme hvem som helst vell " sa jeg.
" Oi der opna den seg igjen " sa Marie.
" Vet du hva " begynte jeg før Isac avbrøt meg.
" Hva får du ut av dette ? " spurte Isac.
" Hva mener du? " sa Marie.
" Ja hva for du ut av å være frekk mot hun som hjalp deg med å bli kjent med Mikkel, vis det ikke hadde vært for henne hadde ikke Mikkel en gang lagt merke til deg " sa Isac." Mikkel hva da? " sa Mikkel som kom bak Marie.
Ingen sa noe.
" hei vær så snill å snakk til meg jeg er så ensom " sa Mikkel.
" Ikke lenge, etter at ungen kommer " sa Isac frekt å lo.
Vi andre måtte bare le." Isac kan jeg pleas snakke med deg " sa Mikkel.
" Tja vis du lover å aldri kysse dama mi igjen " sa isac.
" Isac?! " sa jeg.
" det var.. Greit " sa Mikkel.
" Slapp av jeg tulla babe " sa Isac til meg.
Han reiste seg opp.
" Isac? Du kan kanskje gi meg Emilie? " sa jeg.
" Åh ja " sa han og Kom mot meg og la Emilie i fanget mitt.Isac POV/:
" Ja? " sa jeg.
" Sorry " sa Mikkel.Jeg svarte ikke.
" hei hør a Isac jeg trenger deg " sa Mikkel.
" jeg trenger deg virkelig " sa han.
" Det har faen skjedd mye siden du sluttet å snakke til meg å det har vært helt jævlig! Du var jo den som passet på meg og fortalte meg alt det gale og riktige. Uten deg ved min side vet jeg ikke hva som har skjedd! Isac jeg har gjort noen gravid uten at jeg husker det. For familien min hvite om det dreper de bokstavelig talt meg!. Hvordan skal jeg få barn med en jeg ikke er kinn på en gang! " sa han ganske trist.Var det virkelig sånn han følte var det han sa virkelig.
" Isac vær så snill å tilgi meg. Jeg trenger virkelig hjelpen din " sa han.
Jeg så på han.
Før jeg trakk han In i en klem.
" Lov meg at du ikke skal gjøre dumme ting igjen " sa jeg mens vi klemte." Lover jeg lover " sa han.
Mere?
Les også min andre historie " All I Need Is You " Vis dere vil lese om kjærlighet og krim og masse annet spennene ! 😃
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...