- Del 5 -

561 36 11
                                    

" God Morgen " sa jeg.
" God Morgen " Svarte han.
" Mamma! " ropte en stemme.
" Emilie? " sa jeg.
" Hørtes ikke helt bra ut " sa Isac.
" Jeg går å kjekker " sa jeg bekymret, mens jeg reiste meg opp og gikk mot rommet til Emilie.
" Gjør det " sa Isac bak meg.

" Emilie? " sa jeg mens jeg åpnet soveroms døra.

Hun satt oppreist i sengen og gråt.

" Hva har skjedd? " spurte jeg mens jeg gikk mot henne.

" Jeg hadde en vond drøm ! " sa hun.

" Åhh " sa jeg mens jeg satte meg ved siden av henne og dro henne i sengen og klemte henne tett inntil meg.

" Hva drømte du om da? " spurte jeg.
" Jeg husker ikke men jeg husker at det var veldig skummelt, redd og alene. Jeg ropte på deg og pappa men dere hørte meg ikke." sa hun.

" Det går fint, mamma og pappa hørte deg nå. Du vil aldri være alene okei!, mamma og pappa skal alltid være med deg vi skal aldri la deg være alene. " sa jeg.

Hun nikket bare.

" Good morgen ! " sa Isac glad og kom In på rommet.

" Ei? Hvorfor gråter du? " sa Isac som fort skiftet ansikts utrykk, mens han kom å satte seg i sengen ved siden av Emilie.

" Vond drøm " sa jeg.

" Åh, skremte den dumme vonde drømmen deg? " spurte Isac.

Emilie nikket et ja.

" Se her, " sa Isac og snudde ansikte hennes sånn at hun så på han.

" Vonde drømmer skremmer ikke oss. Ikke sant. Selv om vi blir redde så gjør det oss enda tøffere. Uansett om man blir redd så roper man bare på mamma eller pappa. Så kommer de så fort som mulig!.  " sa Isac.

Hun fortet seg og klemte Isac.
" Aww! " sa jeg.
" Gode klemmer får også vekk skumle miner " sa Isac og klemte Emilie godt til bake.
" Men hva vis mamma er redd? Hun får jo ikke klem " sa Emilie og så mot meg.
" Mamma trenger ikke å være redd når hun har en nydelig liten prinsesse som deg og en perfekt helt i huset som pappa! " sa jeg.
" Å hun har jo oss! Vi skal gi hun klem å kyss alt hun trenger for å ikke føle seg redd! Ikke sant?, å når Emilie er redd skal hun få masse kyss å klem fra mamma og pappa. Å vis pappa noen gang blir redd så har han deg å mamma!. " sa Isac.
" Men mamma siter alene" sa Emilie.
" Ikke en så lenge for vi skal fange henne og gi henne masse klem og kyss, ikke sant" sa Isac og så lurt på Emilie.
" Jaa! " sa hun glad.
" Klar? " sa Isac.
" Ja!! " sa Emilie.
" Ta henne ! " sa Isac.

Begge kom mot meg og klemte meg å så fikk jeg masse kyss på kinnet.
Så begynte jeg å Isac å fange Emilie og kysset og klemte henne.

Dette er min drømme familie, akkurat sånn ville jeg at min familie skulle se ut. Jeg føler meg kjempe heldig.

Mere?

 

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora