- Del 36 -

416 24 7
                                    

Og vi begynte å kjøre.

" Kan du ikke fortelle meg det nå? "
Spurte jeg.

" Hei er vi hjemme eller? " sa Isac.

" Åh, " stønnet jeg litt av irritasjon.

" Liker når du stønner av irritasjon " sa Isac og så på meg med et lurt blikk.

" Åh, hver stille " sa jeg litt sur.

" Ey, Miss Norge! Du kan ikke bli sur fordi du ikke " sa han før jeg avbrøt han.

" Unnskyld meg MR. Elliot Lundèn. Ung pike idol!. Men hørte du ikke ikke at at jeg ikke ville snakke med deg? " sa jeg.

" Okei okei Sorry " sa han og tok opp den ene hånda si.

Selv om vi begge viste at vi tulla kunne dette å være barnslig selv om du har barn selv å være dritt morsomt.

Etter en kort stund var vi hjemme.
Uten å snakke til hverandre tok vi ut hvert vårt barn og gikk In i huset.

Isac tok Emilie.
Jeg tok Casi.

Vi la ungene i hvert deres rom.

" Babe? " sa Isac.
" Ja " sa jeg og gikk In på rommet.
Der hadde Isac allerede lagt seg i senga. Med hode nedi mobilen.

" Kom å legg deg deg " sa han.
" Ja skal bare skifte på bade " sa jeg.
" Trenger ikke å skifte på bade!. Du kan jo bare skifte her så går det så mye fortere ! " sa Isac.
" Jeg tror jeg tar det på bade " sa jeg.
" du kan ta det her. Jeg kan hjelpe deg da går det fortere " sa han.

" Isac, " sa jeg og så på han med store øyne.

" I am just saying The Truth my love " sa Isac med en tullete britisk Aksang.

" Jeg vet hva du har lyst til men som oftest glemmer du en ting å da ender jeg opp ja gravid! " sa jeg.

" Sorry da " sa han.

" Greit så skifter jeg bare fort her. Uten din hjelp. " sa jeg.

" Oki " sa han.

Jeg startet å ta av skjorta. Blikket til Isac var fanget på kroppen min.

For å plage han. Tok jeg skjorta og kastet den på han.

Han ristet fort på hode.
Jeg tok fort av meg bh og tok på en t- skjorte. Dro fort av buksa og tok på en shorts.

" Så hva var overraskelsen? " sa jeg mens jeg sto og satte opp håret i en hests hale.

" Jo, jeg har tenkt å flytte ned til LA igjen . " sa Isac.

" H.. HV...hva? " sa jeg.

" Ja. Men vent. Det blir bedere. Siden du sa at du ikke ville bo i Norge lenger du ville at vi skulle dra langt vekk. Så har jeg kjøpt et hus i LA, der du, jeg og ungene skal bo! " sa han.

" I LA? " sa jeg.
Isac nikket.

" Men hva med alle venne våre her, og familien din. og Danu ! " sa jeg.

" De kan jo komme ned til oss. Være der så lenge de vil " sa Isac.

" men Isac, LA er jo ganske langt unna. Du skal jo være i studio i hele dag. Mens jeg er helt alene med ungene i LA? Der jeg ikke kjenner noen. " sa jeg.

" vet du hva Maria jeg prøvde bare å oppfylle ønske ditt. Vis du skal være sånn så greit. Da drar jeg " sa Isac mens han la seg ned i senga ryggen til.

" Isac! " sa jeg.
" Hver stille... Miss Norge " sa han.

Etter en kort tid satte jeg meg ned i senga.

Tok frem mobilen og så rund der litt fordi jeg ikke fikk sove.

Egentlig når jeg ikke for sove pleier jeg å Isac å snakke sammen kose litt og så pleier jeg å sovne med hode på brystet hans. Men nå ville han ikke snake til meg.

Jeg så mot Isac.
Han sov søt.

Åhh! Han var så kjekk!.

Men Isac ville jo bare oppfylle ønske mitt. Jeg burde jo være takknemlig. Jeg er heldig som har Isac.

Jeg la i fra meg mobilen.
Og la meg ned i sengen.

Jeg la armen rund magen hans. Og holdt et godt tak rund han. Mens kroppen min lå tett inntil hans.

" Jeg beklager for at jeg reagerte sånn bae, " hvisket jeg i øret hans.

" Jeg vil veldig gjæren flytte til LA sammen med deg " sa jeg.

Han svarte ikke selv om jeg viste at han kunne høre meg.

" Jeg elsker deg " hvisket jeg i øret hans. Og kysset han på halsen før jeg la meg til bake.

Mere?

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora