" Hei! Amanda " sa hun og rakk frem hånda.
" Maria hei " sa jeg og hilste.
" Vi starter egentlig med helt vanlig spørsmål så svarer du kun på det du har lyst å svare på. Trenger ikke å svare på alt " sa Amanda.
" Okei, men jeg skal nok svare på alle " sa jeg.
" Så bra! Skal vi bare starte? " spurte hun.
" ja klart " svarte jeg.
" Fortell meg Maria hva er det beste med det livet du lever nå en det livet du pleide å leve før du ble kjent. Du har jo flytta til LA. " sa hun.
" Det beste er nok at jeg for drive med det jeg elsker, jobbe med fantastiske mennesker. Før lev jeg jo bare livet som en helt vanlig tenåring, men etter at jeg ble miss Norge har det bare skjedd så mye!. Ganske greit å bo i LA, litt ensomt når Isac er i studio å sånt men går bra!" sa jeg.
" kunne du tenkt deg å leve tenåring livet igjen? Eller litt leggere. Du er jo fortsatt ung.? " sa Amanda.
" jeg kunne tenkt meg å leve ungdoms live leggere ja. Kanskje fordi jeg håpet over så mange år av ungdoms livet mitt som jeg kunne ønske ikke skjedde vis du skjønner følte at vi ble store Alt for fort." sa jeg.
" Jaja! " sa hun.
" Maria hva er det beste som har forandret seg i løpet av de siste årene ? " spurte Amanda.
" At etter navnet mitt ble forandret til Lundèn " sa jeg med en lite later.
" Ja fordi du er jo gift med selveste Isac Elliot! " sa hun.
Jeg nikket et stolt ja på hode.
" hvordan er det å være gift med Isac Elliot? " spurte hun.
" Helt fantastisk! Nå føler jeg liksom at vi er i er orgentlig forhold! " sa jeg.
" du gjør det? Men dere har jo også barn sammen? To stikker en datter og en sønn. Datter på fem og sønn 4 Månder " sa hun.
Jeg nikket et ja på med hode.
" hvordan er det for deg? Liksom når Isac har lange dager i studio reiser mye rund i verden " spurte hun.
" altså det er jo ganske utfordrende å være med barna alene selv om det går kjempe fint. Men igjen det er utfordrende når man har barn på to forselige aldre. En som løper rund og må bli holdt øye med hele tiden og en som er avhengig av mamma pappa helle tiden. Når Isac reiser rund og har konserter er jo hele familien med. Å når Isac ikke jobber er han mye til hjelp! Også har vi så mye god familie rund oss. Isac sine foreldre er mye til hjelp. Ungene koser seg virkelig med dem. " sa jeg.
" Gruer du deg til når Datteren din blir tenåring? " spurte hun.
" Altså jeg gruer meg sikkelig det er liksom da utfordringene virkelig begynner å kjøre!. Nå har den jo bare så vidt startet. Altså lurer på hvordan det var for mine foreldre jeg var jo et Vansklig barn " sa jeg og lo.
" hvordan var barndommen din? " spurte hun.
" Min var grei egentlig, foreldrene mine jobbet mye i utlandet så jeg var ofte alene hjemme. Eller stort sett helle tiden. Jeg merket nesten aldri at jeg var alene jeg hadde venner jeg kunne dra til og som kunne komme over til meg. De som gikk på skolen hadde ofte fester. Som vi pleide å dra til " sa jeg.
" Hvordan var de festene egentlig?, vis jeg kan spørre ? " spurte Amanda.
" De var store. Med mange mennesker liksom hele ungdomsskolen. " sa jeg.
" Var det alkohol der? Som når jeg var yngere pleide det å være mange sånne fester. Jeg fikk aldri lov til å dra. Men venninne mine pleide alltid å fortelle om dem dagen etter. De pleide å si at det var masse mennesker, alkohol og mange som klinte også Vidre.
Var det sånn hos deg å? " sa Amanda.
" Ja! " sa jeg.
" Greit " sa hun og lo.
" Greit om vi tar noen spørsmål fra leserne ? Da har vi spurt om de kan spørre deg om utfordrende spørsmål. " spurte hun.
" Klart kjør på " sa jeg.
" Okei, første har du klint med noen andre en Isac? " sa hun.
" Ja! " sa jeg.
" Hvem? Vis vi kan spørre " sa hun.
" Han jeg egentlig skulle gifte meg med" sa jeg.
" åh ja!. Neste spørsmål er du en streng mamma? Og er Isac streng? Mot deg og barna " sa hun.
" Jeg Personelig klarer ikke å være streng. Men Isac der i mot klarer. Han er jo egentlig ganske streng mot Emilie datteren vår hun har kommet i den aldren der det begynner å gå litt opp og ned. Vil ikke si at hun er redd for Isac men hun hører veldig etter det han sier. Det er liksom Emilie kom hit så er hun der på er sekund. Men med meg tar det nok litt tid. Han er veldig opptatt over at barna skal ha det bra. At de skal oppføre seg fint ikke sant " sa jeg.
" Forstår " sa hun og smilte.
" Men tusen takk for at du kunne komme " sa Amanda.
" Takk for at jeg fikk komme " sa jeg.
" Du for ha en fin dag videre, hva skal du nå " spurte hun.
" Tusen takk, nå skal jeg treffe Isac! Gleder meg til å se han har ikke sett han på flere timer. Også skal vi på en liten fest hos en god venn av oss. Blir koselig å se igjen venne gjengen. " sa jeg.
" Så koselig! Dere for kose dere kjempe masse! " sa hun.
" Tusen takk! " sa jeg.Mere?
BINABASA MO ANG
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...