" Ring "
( Marias mobil )-- Samtale --
Maria : Hallo?
Mariell : Heei Maria!
Maria : hei ! Hvordan går det?
Mariell : alt bra med meg hvordan går det med deg, og ungene ?.
Maria : alt er helt fint her!, hvordan har du og barnet det ?.
Mariell : helt fint! Frisk og aktiv !.
Maria: Awh! Det er så bra.
Mariell : men jeg lurte på om siden du har jo barn og sånt og du er den eneste jeg skjenner som faktisk har barn. Så jeg lurte på om du kanskje hadde lyst til å bli med meg på en baby shopping, altså det er jo ikke lenge til den lille kommer så ja.
Maria : jo klart jeg blir med!
Mariell : så bra ses?
Mariell : Ja ses! Skal jeg plukke deg opp eller?.
Maria : ja det hadde vært kjempe fint, isac Har tatt med bilen og min er. På verksted.
Mariell : ja da gjør jeg det ses!.
Maria : ses!--- samtale over ---
Jeg la fra meg mobilen på nattbordet.
Og gikk bort til Casi som gråt. Han hadde nettop våknet.
" Heei, lille vennen min. " sa jeg mens jeg løftet han opp.
Han gråt alltid litt etter at man hadde bært han å. Vis en av oss ikke våknet opp ved han.
" Hysj hysj, jeg vet du sikkert har lyst til å bli sunget for. Men nå er ikke både søsteren din eller faren din hjemme og du vet jo at Mamman din ikke kan synge " sa jeg til Casi.
" Åh, okei du skal få vilja de. Vi ringer pappaen din " sa jeg og gikk bort til mobilen min.
Slo nr til Isac og ringte.
" Hei babe?! " sa han.
" Hei!, Casi gråter og vil bli sunget for kan du synge for han? " sa jeg.
" Klart, " sa han.
" Takk baby! " sa jeg.
" Hei Casi! Pappa skal synge for deg men da må du love og ikke plage mamma okei" sa Isac til Casi.* Isac synger *
Casi ble stille med en gang.
Og sovnet stille igjen." Takk baby! Han sovnet " sa jeg.
" Alt for deg å jeg blir litt sen idag " sa han.
" Går fint, skal en tur bort til Mariell og Alex. Skal bli med på baby shopping så blir nok litt sen jeg å " sa jeg.
" Da kan jeg hente dere etter på?" Sa han.
" Okei!" Sa jeg.Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )
FanfictionMange ting er forandret på 3år, Isac fortsetter med sin store artist karriere, Maria forsetter også med sin Modell karriere som hun nå skal være med i kåringen av miss world. Emilie skal begynne på skolen. hvor lenge kan de holde hemmelig for henne...