- Del 83 -

424 25 7
                                    

Jeg og Isac var på vei hjem til foreldrene hans for å hente Emilie og Casi.

Vi var utta for.
Vi ringte på og fort åpnet Linda døren.

Jeg pekte på leppene mine og sa Emilie med leppene til Linda.
Hun trakk på skuldrene å sa " jeg prøvde, men et så stort arr forsvinner ikke så fort " sa Linda lavt mens Isac hadde gått inn og vi sto ved døra.
" Det var ikke noe lite arr! På kneet Eller som man bare kan si å det går bra! Leppa hennes! Og den er stor! " sa jeg stressa.
" Maria! Slapp av vennen ! Dette går bra! Han kommer ikke til å drepe deg eller no! " sa Linda.
" okey det der var ikke mindre skummelt!" Sa jeg.
" Sorry! Men jeg skal snakke med han " sa Linda.
" Takk! Å han har ikke lagt merke til det ennå " sa jeg og smilte.
" MARIA! " sa Isac strengt.
" Eller har han det! " sa jeg redd til Linda.
" oi! Bare gå inn! Jeg er rett bak deg! " sa Linda mens hun små dyttet meg.

" Ja? " sa jeg og gikk inn.
" Hva har skjedd med ansiktet hennes ? " spurte Isac.
" Hun... Hun falt " sa jeg.
" Ja! Jeg ser jo at hun falt ! Men hvordan ! Hva? " sa Isac.
" Parkeringen, i Hagen " sa jeg.
" Hva fa! Parkeringen i Hagen! Ser ut som hun falt fra 2 etasje! " sa Isac.
" Har du vært hos legen! " spurte Isac.
" Ja! " sa Linda.
" hva sa de? " spurte Isac Linda.
" Hun måtte sy også sa de at hun måtte komme til bake neste uke å ta ut stingene " sa Linda.
" Måtte hun sy! " sa Isac.
" Maria! Hvorfor sa du ikke noe til meg! Å hvorfor tok ikke du med henne til legen! " spurte Isac.
" Jeg... Skulle .... Jeg kom ikke på det. Jeg ble så opptatt med Emilie og Casi " sa jeg.
" Isac! Det spiller ingen rolle om hvem som tok med henne til legen det beste er at hun har vært der! " sa Linda.
" Jeg skulle på et intervju og jeg skulle følge dem først her, og Emilie dere å løp og jeg sa til henne at hun ikke skal løpe og hun falt. " sa jeg.
" Du må jo passe på ! Maria! Dette er ikke noe lite arr! " sa Isac.
" Isac vi har to barn! Det er ikke like lett å passe på begge samtidig " sa jeg.
" Da syntes jeg du ikke burde være alene med barna! " sa Isac.
" Isac! Det er sånn man lærer! " sa Linda.
" Sånn? " sa Isac og pekte på Emilie.
" Da utfordrer jeg deg til å være alene med barna en hel dag! " Sa jeg.
" Greit! " sa Isac.
" Uten hjelp ! Verken i fra foreldrene dine eller Lisa og Danu! " sa jeg.
Han tenkte litt før han sa " Greit! ".
" Da er det bare å si lykke til " sa jeg.
" Trenger ikke det! Greier meg fint uten " sa Isac.
" hah Samme gamle Isac, aldri forandret seg " sa Linda.

Mere?

BadGirl & BadBoy ( Sesong 5 )Where stories live. Discover now