2- YAZLIK

19.2K 1.2K 312
                                    

Media: Yasemin

İyi okumalar❤*

......

Meltem ve Yasemin kahkahalara boğulurken onları umursamayarak valizimi hazırlamaya devam ediyordum.

"Kanka bak eğer bu bir hafta içerisinde senden haber alamazsam polisi ararım haberin olsun." Yasemine gözlerimi devrilip çekmeceden mor mayomu da alıp valize yerleştirdim.

" Yada Bekir'den haber alamazsak..." Meltem'e sende mi ya bakışı atsamda gülmeye devam etti. İki saat sonra yola çıkacaktık. Her ne kadar gitmek istemediğimi dile getirsemde babam ve annem bu konuda son kararı vermişlerdi. Gidiyorduk. Ama Allah'tan bir hafta değil de beş güne karar kıldık. Çünkü Halit amcanın işleri yoğundu.

"Aaaaaa!" Meltem'in çığlığı ile güneş kremini elime almamla düşürmem bir olmuştu. "A-atmış!" Yaseminle ben anlamayarak bakınca üşenmedi ve konuşmaya devam etti.

"Geçen gün ki gitar çalan çocuk, Gediz mesaj atmış."

"Harbiden ya kim o çocuk? Tanıyor musun?"

"Evet yani aslında hayır. Sadece ortam kalabalık olduğu için geldi oturdu. Sanırım mahalleye yeni taşınmış."

"Tanımadığı ortama nasıl öyle ayak uydurdu? Yasemin'in sorusunu bende merak ediyordum açıkçası. Meltem "Çünkü Rana'nın kuzeniymiş. Rana ile bunu yan yana görünce merak edip sordum." Rana bu mahallede oturan arkadaşımızdı.

"Numaranı nereden bulmuş?"

"İnstagramdan attı mesajı, bak." Elimize telefonu tutuşturunca okumaya başladık.

Gönderen: Gediz ÇINAR

Bir yaş daha yaşlanmak nasıl bir duygu? Alışabildin mi?

Yasemin telefonu Meltem'e geri verirken "Resmen yazmak için yazmış." dedi. "Saçma." demeyi de ihmal etmedi. Meltem ve Yasemin laf dalaşına girerken bende valizi hazırlamayı bitirmiştim.

"Of bugün çok işim var." Yasemin'e ne işin var diye sormadan kendi anlatmaya başlamıştı bile. " Ne yani Furkan'ın adıma fake hesap açıp beni rezil etmesini unuttum sanmayın. Onu mahvediceğim." iki saat boyunca Yasemin planını anlatırken zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım bile. Sonunda kızlar gitmişlerdi. Bizde annemle, apartmanın önünde babamın çıkmasını bekliyorduk.

Apartmandan Bekir çıkınca onunda benim kadar mutsuz olduğunu anlamak zor değildi. Yanıma gelip annemin duymayacağı şekilde "Partide bana yaptığının bir karşılığı olacak biliyorsun değil mi?" demesiyle kan beynime sıçramıştı. Ne sanıyordu kendini? Aklı sıra beni korkutucaktı. Bende onu taklit ederek yanından uzaklaştım.

"Heyecanla bekliyorum!"

...

Yolculuk boyunca kulaklığımı takıp bir an önce gidip bu tatilin bitmesini umut ettim. Yazlık yerine vardığımızda hemen arabadan inip bagajdan kendi valizimi aldım. Hep beraber içeri girince evin bu kadar büyük olmasına şaşırmıştım. Fatma teyze beni kalacağım odaya çıkarınca tam karşı odada Bekir'in kalacak olması sinirimi bozmuştu. Kalacağım odaya yerleştikten sonra pencereyi açıp etrafı seyretmeye başladım. Biraz ilerde plaj vardı, insanlar yüzüp eğleniyorlardı. Gülme sesleri buraya kadar geliyordu. Diğer taraf daha yeşillikti sanırım piknik alanı olmalıydı. Annem "Duygu hadi kızım biraz gezelim sıkılmadın mı?" demesiyle odamın kapısını açıp seslendim. "Anne ben yol yorgunum biraz uyuyacağım." Annemler ise dışarı çıkmışlardı. Hiç mi yorulmadılar?

Evde yalnız kalmış olmam beni rahatlatmıştı. Her zaman yanlızlığı sevmiştim. Evi biraz turlayınca bile ne kadar yorulduğumu anlamıştım. Oldukça büyüktü. Banyo oldugunu düşündüğüm kapıyı açınca bu kadar meraklı olduğum için kendime küfretmiştim. Bekir şuan karşımda çıplak duruyordu. Altına havlu olması umrumda bile değildi. Sonuçta üst kısmında bir şey yoktu ve ıslaktı! Hemen kapıyı kapattım. Yerin dibine girmiştim. Anında kapı tekrar açıldı.

ÖDEŞTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin