13-HİS

11.4K 861 142
                                    

Bölüm geç geldiği için üzgünüm arkadaşlar. Bir sınava hazırlanıyorum o yüzden pek vaktim olmamıştı. Umarım unutmamışsınızdır♥ İyi okumalar♥

MEDİA: Gediz'in söylediği şarkı

Yazarın Ağzından Devam

Duygu son olarak buz dolabından içecekleri çıkartıp poşete koymuştu. "Acaba biz gitmesek mi, hazır Cumhur amcada çarşıda Çiğdem Teyze komşuda, gel seninle film izleyelim." Duygu ise Bekir'e gözlerini, devirip elinde ki poşeti uzattı. 

Cumhur amcanın verdiği cezayı yapmak üzere Furkan, fındıklığa iş yapmaya gitmişti. Yasemin, Meltem ve Gediz'de onun peşinden gidince, Duygu ile Bekir evde bir kaç yiyecek ve içecek götürmek için hazırlık yapıyorlardı. 

"Saçmalama Allah'ın ayısı! Hep beraber piknik yapacağız işte." Bekir ofladı. Gerçekten Duygu ile baş başa kalıp vakit geçirmek istiyordu. Ve ayrıyeten fındıklık denilen yeri hiç beğenmemişti. "Furkan bey ektiğini biçiyor vallah!" Bekir'in söylenmesi ile Duygu sinirle Bekir'e döndü. 

"Merak etme sende ektiğini biçeceksin." 

"Ohoo, hani affetmiştin."

"Affetmem seninle ödeşmeyeceğim anlamına gelmez." Bekir tekrar oflayarak poşetleri aldı ve kapıyı açtı. Duygu ise yiyeceklerin olduğu diğer poşeti eline almıştı. Kapıyı kapatıp fındıklığa doğru ilerlediler. Geldiklerinde ise Furkan sinirle bağırıp çağırıyor diğerleri onun haline gülüyordu. 

"Ya gevezeyi kurtarayım dedim düştüğüm şu hale bak!" Furkan söylenirken Duygu ve Bekir çoktan yere oturmuştu bile. 

"Kurt gibi acıktım!" Meltem hemen poşetleri açıp içinden börekleri çıkarırken Yasemin'de Furkan'a seslenmişti.  "Bir şeyler ye sonra devam edersin." Furkan ise bunu bekliyormuşçasına direk arkadaşlarının yanına geçip oturmuştu. Duygu bardaklara içecek döküyordu.

"Ee gençler yarın sınavlar açıklanacak, hazır mısınız?" Gediz'in açtığı konu ile Bekir gözlerini devirdi. "Açma şu konuyu kardeşim ya!" Ve Furkan ekledi. "Tabi kendisinin tuzu kuru, stres yapmıyor." Gediz üniversite okumuyordu çünkü Sacit istememişti. Hayatı boyunca onun yanında yaşamasını ve ona muhtaç olmasını istemişti. Gediz gülümsemeye çalıştı. 

"Bana göre değil okumak." Meltem gözlerini sertçe Gediz'e çevirdi. "Nesi varmış okumanın?" Yasemin ise gülerek konuya daldı. "Dedi ilk sene okula gitmeyen Meltem..." Meltem'in ona dil çıkarması ile Yasemin böreği yemeye başlamıştı. Bekir çekinerek Duygu'ya döndü. 

"Tercihler konusunda hala kararlı mısın?" Duygu derin bir nefes aldı. Eskişehir'e gitmek en büyük hayaliydi. Ama şuan hepsinin arasının düzelmesi ile İstanbul daha da güzelleşmişti. "Bilmiyorum, sanırım puanım tutarsa gideceğim." Yasemin ve Meltem'in yüzü düşmüştü. Bekir ise içinde ki burukluğu göstermemeye çalışıyordu. Yavaş yavaş düzeliyordu araları eğer Duygu daha da uzağa giderse ne yapacağını bilmiyordu. Aileleri ile gittikleri piknikle Duygu'nun söylediği sözler kulağında çınladı Bekir'in.

Yeni dostlar, yeni aşklar... Duygu'nun daha sevgilisi olmamasına rağmen yanında ki Kerem'i bile ölümüne kıskanırken onu başka bir aşkla düşünemiyordu. Düşünmeye kalksa içinde ki huzursuzluk kat kat artıyordu. 

"Kızım ne Eskişehir'i ya! Gel hep beraber okuyalım burada işte." Furkan'ın attığı fikir Duygu'nun hoşuna gitmişti. Ama şimdiye kadar devam eden hedefinden caymak istemiyordu.

"Teşekkür ederim Furkan'cım ama sanırım fikrim değişmeyecek." 

"Israr etmeyin gençler ben dört yıldır söylüyorum ama dinlemiyor." Yasemin'in de konuşması ile Bekir şansının kalmadığını anlamıştı. 

ÖDEŞTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin