11- ORTAK PLAN

13.5K 928 303
                                    

♥Arkadaşlar beğeni ve yorumları unutmayın lütfen.♥

Media: Furkan

Yazarın Ağzından Devam

"Çaylarda geldi." 

Yasemin elinde ki tepsi ile bahçelerin de olan kamelyaya doğru yürüyordu. Ardından Meltem çerezleri getirmişti. Bekir, Duygu ve Furkan ise kamelyada oturmuş Cumhur amca'ya olanı biteni anlatıyorlardı.

"Anlayacağın amcacım Furkan'ın sakarlığı her şeyi mahvetti." O esnada Yasemin herkesin önüne çay koyuyordu.

"Orasını anladım güzel kızımda sizin burada ne işiniz var? Neden onca yolu geldiniz?" Furkan tam 'siz bu kızı evlendiremezsiniz' diyecekti ki Bekir yine Furkan'ın pot kıracağını anlayarak kendisi direk konuya atladı. 

"Yasemin'le vedalaşamamıştık son son vakit geçirelim istedik." Ardından çayına şeker katıp karıştırmaya başladı. Yasemin ise bu konuşmadan onu kurtarmaya geldiklerini anlamıştı. Cumhur amca ise ardından Furkan'a döndü. "Kızımın başına ördüğün belayı unuttum sanma, anons yaparak kurtuldun da sanma. Ama dua et mahallemizin çocuğusun o yüzden küçük bir ceza sana yeterli." Furkan gülümseyip alacağı cezayı bekledi ve çayından bir yudum aldı.

"Yarın tek başına o dağıttığın fındıkları çuvallara yeri koyacaksın. Ve kalan ağaçtaki fındıkları da toplayacaksın!" Furkan'ın çay boğazında kalmıştı öksürmeye başlayınca Bekir sinsi sinsi sırıtarak sırtına vurdu. 

"Kolay gelsin kardeşim." Bu durum Yasemin'inde hoşuna gitmişti 'ödeştik' diye geçirdi içinden. "Şey babacım o zaman ben yatakları açayım." Babası her ne kadar Furkan ve Bekir'in burada kalmasını istemese de kabul etme zorunda kalmıştı. Ne olursa olsun başka bir şehirdelerdi. İkisinin ailesini de yakınen tanırdı. 

"Tamam yavrum, ama sadece bir gün. Yarın akşam gidecekler buradan." Bekir "Biz onu iki gün yapsak olmaz mı amcacım? " diye sorması ile Cumhur amca sabır dileye dileye eve girmişti. Çiğdem teyze de peşinden içeri girdi. Bunu fırsat bilen Yasemin ve Meltem ayakta dikilmekten sıkılmış olacaklar ki rahatça oturdular. Şimdi hep beraber kalmışlardı.

"Dökülün bakayım. Neden geldiniz siz?"

"Neden geleceğiz geveze! Seni kurtarmaya tabii." Furkan, çerezleri ağzına atmıştı. "Ya ben çok şaşkınım hiç beklemiyordum." Bekir ise gülümsemişti. "Bırak ta yaptığımız hataları telafi edelim değil mi?" Duygu ise çay yerine meyve suyu içiyordu. Onu kafasına dikip konuştu. 

"Ya bırakın şimdi romantizmi, plan nedir?"

"Aynen kuzuma katılıyorum." Diye onaylamıştı Meltem. Hepsi Yaseminin gözünün içine bakıyordu. "Bakın şimdi, yarın akşama evleneceğim adamın ailesi gelecek." 

"Lan evleneceğim adam deme şuna! İsim ver isim. Ayrıyeten ne planı ya? Ben adamı bulacağım beynini patlatacağım ve bitecek." Bekir ise her zamanki gibi Furkan'ın kafasına vurmuştu. 

"Ya sen bir sus, gene başımıza iş açacaksın ya." ve ardından Yasemin'e döndü. "Sen anlat."

"Adı Yusuf ve yarın o bizim eve gelmeyecek sadece ailesi gelecek beni göreceklermiş. Yusuf ise ertesi gün gelecek." 

"Biz bu Yusuf'u nerede bulabiliriz?" Yasemin biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Bu köyün biraz aşağısında kahve var, akşam on gibi kapatıyor."

"Yalnız mı?" Bekir'in sorusu ile Duygu direk konuşmaya daldı. "Sakın kavga falan etmeyin medeni bir şekilde bu işten vazgeçmesini söyleyin." Bekir ise gözlerini devirdi.

ÖDEŞTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin