15 decembrie 1999
.
.
.
.
.
.
.
Jeff se plimba prin padure cautand. Cautand o noua victima pe care s-o ucida cu sange rece, si sa se hranesca cu stupefierea si fiorii mortii ce-o lasa la iveala fiecare trup inert.Iubea crimele, iubea sangele, iubea... moartea. Nu ii parea rau dupa crimele pe care le facea, doar si-a omorat familia, de ce l-ar mai durea cateva vieti ale unor necunoscuti?
Durerea pe care o provoca altora, ii hranea sufletul hamesit, dar plin totusi de ganduri si amintiri.
Jeff se oprii in fata unei case imense, strangand mai bine cutitul in buzunar."Trebuie sa fie multi in casa"murmura entuziasmat Jeff, numarand camerele.Cinci pe partea asta, cinci pe cealalta. 10 oameni.
Jeff se catara ca o maimuta pe trandafirii de plastic ce atarnau pana la un balcon, strapungandu-si pielea sensibila a palmelor.
Ajunse intr-un final sus, privind pe usa balconului ce era deschisa. O femeie de aproximativ 35 de ani dormea linistita in patul imens.Jeff se arunca asupra ei cu sete, punandu-i cutitul la gat. Femeia a deschis ochii dar era mult prea tarziu, ghearele mortii au prins-o repede, hranindul pe Jeff. Statea si ranjea sadic la corpul inert, miscandu-si capul dintr-o parte in alta ca un psihopat.Nu ca nu ar fi unul. Isi indesa degete in sangele ce se scurgea incet pe podea, scriind pe perete.
" Zece negri mititei au papat oua Unul s-a intoxicat si-au ramas doar noua".
Pleca spre camera urmatoare gasind inauntru un baiat de vreo 18 ani stand, si dormind linistit in pat.A avut parte de aceasi moarte ca mama sa. Jeff se bucura ca sunt atat de multi, dar era enervat ca trebuiau omorati rapid, fara vreun zgomot.Isi indesa degetul in sange scriind:
"Noua negri mititei au plecat la inot Unul s-a inecat pe loc si-au ramas doar opt".
A mers in urmatoarea camera in care o fata blonda dormea intr-un pat mic, cu o lenjerie cu Slender man. Abia astepta sa-i spuna lui Slendy ca i-a omorat o fana.Inca un perete a fost manjit cu sangele abea scos din venele subtiri ale fetei ce se odihnea de acum pe vecie.
"Opt negri mititei au mancat castane coapte Unul s-a fript tare rau si-au ramas doar sapte"
Urmatoarea camera era umpluta de un fum gros si un miros ademenitor de alcool.Jeff zari in pat un baiat roscat, cel mai probabil un rocker, deoarece era plin de cercei si tatuaje.Peretele lui plin de postere avea acum o achizitie noua:
"Sapte negri mititei construiau la case Unul si-a rupt un picior si-au ramas doar sase".
Camera urmatoare era una decorata gotic, dar totusi cu cateva plusuri ici colo. Fata din patul negru din marmura adormuse machiata, iar rimelul i se intinse pe toata fata.Jeff rase in timp ce picta si acest perete:
"Sase negri mititei incaltau opinci Unul a alunecat si-au ramas doar cinci".
Inainta spre camera urmatoare, un pat simplu, un baiat saten, si 2 clipe de neatentie, baiatul era mort:
"Cinci negri mititei au plecat la teatru Unul a jucat cam prost si-au ramas doar patru"
Urmatoarea camera, o fata blonda, de vreo 10 ani dormea fara griji, strangand la piept o papusa barbie, groaznica:
" Patru negri mititei au mancat ardei Pe unul l-a piscat cam tare si-au ramas doar trei".
Urmatoarea, ofta Jeff ntrand intr-o camera tipatoare plina de plusuri. Un baietel blond si spalacit, asa cum Jeff il numea in mintea sa, calatorea in lumea viselor...ceea ce el nu stia atunci cand s-a culcat e ca n-o sa se mai trezeasca vreodata:
" Trei negri mititei au fost la razboi Unul a fost impuscat si-au ramas doar doi".
Intra in alta incapere ceva mai luminoasa, unde o fata de aproximativ 16 ani dormea. Camera ei era plina de postere, deci Jeff n-avea unde sa-si scrie urmatoarea poezie, asa ca, dupa ce fata si-a dat ultima suflare, a pus-o pe burta, i-a taiat bluza si a inceput sa-i scrie cu cutitul pe pielea alba:
"Doi negri mititei au tras cu tunul Unul a murit din ei si-a ramas doar unul! "ranji apoi linse cutitul imbibat in sange, minumandu-se de gustul sarat lasat pe papilele lui. Se intoarse, incercand sa plece, dar vazu in pragul usii ceva. Mai bine zis pe cineva.
O fetita statea si se holba la el cu interes.Parul portocaliu, cret ii ajungea aproape pana la genunchi, iar ochii mari si verzi-albastrui o priveau pe fata din pat,minunandu-l pe Jeff si dandu-i fiori pe piele.
-Ce i-ai facut lui Queen? intreba, frecandu-si cu mana ei micuta ochiul drept, incercand sa nu adoarma.
-Am ajutat-o sa se culce, soptii Jeff luand-o in brate in stilul miresei, ducand-o in singura camera in care el nu intrase pana acum.Peretii erau pictati in mov, iar mobila era alba, aleasa cu gust.O aseza pe patul baldachin, si o intreba inainte sa adoarma:
-Cum te cheama, creato?
-Jane, soptii fetita uitandu-se curioasa la fata lui, la zambetul ce pornea din coltul gurii si ajungea la urechi si la ochii deranjant de mari ce nu clipeau niciodata, Jeff ranjii vazandu-i interesul.
-Cati ani ai? Ea isi ridica mana si incepu sa numere pe degete, aratandu-i intr-un final 3 dintre ele.Adormii imediat dupa asta. Jeff se apleca uitandu-se la ea, era asa de frumoasa. Fara sa vrea se apleca si ii lasa un sarut scurt de 5 secunde pe buzele rosiatice.
-Ne mai vedem, Jaaaneee, murmura prelungind unele litere din numele ei, apoi se arunca pe geam, plecand, dar nu inainte sa faca ceva. Suna la politie anuntand crimele,apoi fugi repede, lasand telefonul in fata casei.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Deci, daca v-am captat atentia e binisor. Multumiri lui BlackWingss pentru idee, te iubesc mai!
Scuzati-mi greselile, scriu de pe telefon.
XoXo
CITEȘTI
Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)
Horror-Nu poti sa ma parasesti! -Ba da, pot!O sa fug de tine! Rase. -Te vei intoarce! *povestea necesita editare, daca citiți o faceți pe propria răspundere*