20 decembrie 2013
Jeff se trezii de dimineata cu o mare durere de cap.Isi aminti de noaptea trecuta si surase usor.
Jane.Jane.Jane.
Se uita plictisit la ceas si vede ca indica ora 3 dupa amiaza,ofta plictisit.Se duse la dulap si scoase un cutit obisnuit din mareata lui colectie, asezandu-l pe noptiera furata din fosta casa a lui Jane.
Lua un pix si o foaie mototolita de pe jos, si incepu' s-o deseneze pe Jane.Era vrajit. Un ciocanit il face pe Jeff sa se opreasca.Slendy intra, aruncand priviri curioase la desenul aproape terminat.
Slender i-a citit gandurile, si i-a cautat prin amintiri. Se sprijini de coltul usii, tragand de cravata rosie, aranjand-o.
-De ce ai facut asta?il intreba, dar Jeff nu raspunse, stiind ca si tacerea e un raspuns. O iubesti?soptii subtirelul
-Nu!La naiba, nu!tipa Jeff
-Atunci, de ce o desenezi?De ce ai sarutat-o? Ai avut atatea ocazii in care ai fi putut s-o omori, dar n-ai facut-o. O urmaresti in fiecare zi, ba chiar sti ce face in momentul asta.Si, esti gelos pe prietenul ei cel mai bun...
-Ti-am zis sa nu-mi mai umblii prin cap, suiera printre dinti Jeff, iar Slendy disparu' lasandu-l singur.
"N-o iubesc! In seara asta o s-o fac sa sufere, nu pentru ai demonstra lui Slender ca nu tin la ea, ci mie".
Isi puse castile in urechi, si puse o melodie pe care o auzise pentru prima data la Jane, devenind preferata lui."Thousand Foot Krutch-Courtesy Call".
**
-Esti sigura?o intreba a 50 oara Derek pe Jane.
Da, era sigura.El fusese la ea noaptea trecuta, nu fusese nicio halucinatie, sau vreun vis. Inca ii mai simtea buzele apasandu-le pe ale ei.Le atinse cu varful degetelor, ca si cum ar verifica daca inca acolo.
-Hai cu mine la mall pentru cumparaturile de Craciun, asa o sa-ti dispara paranoia, chicotii Derek.
-Bine, soptii Jane ducandu-se la dulapul cu haine. Apuca un tricou negru cu inscriptia "Do it like a dude", niste blugi alb cu pete rosii, foarte largi, tenesii negri, obisnuiti si sapca alba pe care scria "Troublemaker".
Se schimba repede, ii spuse tatalui ei ca pleaca, si o zbughi spre usa spre motocicleta lui Derek.
**
Un motor trecu pe langa Jeff cu rapiditate, totusi reusii sa vada cine era pe el. In fine, a recunoscut-o dupa claia de par portocaliu cu iesea din casca, jucandu-se in vant.
-Nu trebuia sa-ti lasi taticul singur,Jane, ranji Jeff urcand pe balconul camerei lui roscatei, mereu lasa usa deschisa. Cobori scarile, si auzi vocea tatalui lui Jane
-Jane, si venit? Intr-un final il vazu pe Jeff, si inima i se oprii in loc, arata exact asa cum descrisese fata criminalul ce le-a ucis familia.
-Cine esti?
-Viitorul tau... hmm... ginere? rase Jeff zgomotos
-Nu cumva sa te apropii de fata mea.
-Nu-mi poti interzice ceva ce am facut deja, ranji Jeff injunghiandu-l in inima, rotind cutitul, gandindu-se numai la nenumaratele ori cand omul asta a facut-o pe Jane sa sufere. Cand si-a dat ultima suflare, Jeff a inceput sa se ...distreze cu el.Bine inteles ca i-a crestat zambetul in fata si i-a taiat ploapele. I-a taiat camasa, intorcandu-l pe burta pentru ai putea lasa un mesaj fetei
"Craciun fericit, Jane".
Ramase pe loc admirandu-si opera de arta.
Stia ca Jane o sa-l urasca, dar nu-l afecta, se bucura chiar pentru ca va fi pentru prima data cand ea o sa-l caute pe el.
Doar ca, el o sa se lase gasit.
CITEȘTI
Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)
Horror-Nu poti sa ma parasesti! -Ba da, pot!O sa fug de tine! Rase. -Te vei intoarce! *povestea necesita editare, daca citiți o faceți pe propria răspundere*