Capitolul 20.

880 60 14
                                    

Am ciocanit insistent in usa biroului lui Neferet. De data asta n-o sa mai scape, am nevoie de explicatii.Am nevoie de ele acum.

Nu raspundea nimeni.

Oh, nu scapa ea asa de usor de mine.

Am ciocanit din ce in ce mai tare si nepoliticos. Intr-un final deschide usa si imi arunca o privire plina de dezinteres.

-Da, domnisoara Redbird?

-Spune-mi unde e Stark.

Am renuntat la formalitati, Neferet nu le merita.

-Jane, nu cred ca...

Femeia asta chiar ma calca pe ultimul nerv.

-Spune-mi dracu' odata unde e! M-am saturat sa ma tot f**i "la melodie" cum iti place tie!

Gura lui Neferet era intredeschisa, si pot sa jur ca am lasat-o fara cuvinte.

M-a chemat inauntru cu un gest scurt din mana. S-a dus grabita la catedra din mijlocul camereii, rasfoind niste hartii mototolite si murdare, scotand intr-un final unul dintre portofoliie, care, surprinzator, arata foarte bine fata de celelalte.

-Ia asta, si te-as ruga sa nu-mi mai ceri ceva de genul vreodata, sopteste Neferet ferindu-si privirea.

**

Ora de geometrie e atat de plictisitoate.

Nu ma pot concentra deloc la ea, imi doresc sa se termine naibii odata, ca sa pot merge la... cimitir.E penultima mea ora, si nu ma pot concentra deloc.

Cand clopotelul se aude sunt prima care iese din clasa.Imi scot foaia mototolita pe care scrisesem orarul din buzunar si am verificat urmatoarea ora.

Educatie fizica.

Mi-am pus castile in urechi si am pornit o melodie la nimereala.

'Rihanna-Talk that talk'.

Ajuns la vestiar si zambesc multumita cand vad ca am ajuns prima.Scotocesc in ghiozdan si scot blugi scurti si maioul larg, cu care ma imbrac repede, inainte ca ceilalti sa ajunga.Da, vestiarul era si pentru fete si pentru baieti.

Ma afisez in oglinda din baia veche si murdara, si imi prind parul lung intr-o coada dezordonata.Am inchis ochii si am tras adanc aer in piept.Aveam planul pus la punct.Diseara o sa ma furisez in afara Orfelinatului, stii ca Neferet nu m-ar lasa sa plec vreodata singura de aici.

-Nu stii sa bati?tipa cineva

O mana mi-a tras castile din urechi, iar eu m-am intors din reflex.

In fata mea statea un trup masiv, plin de muschi, jumatate gol, infasurat de la mijloc in jos intr-un prosop alb.

Mi-am ridicat privirea spre chipul persoanei cand mi-am dat seama ca ma holbez.

Parul blond usor ud ii cadea sexy in ochii ciocolati care ma priveau cum probabil si eu o facem acum cateva secunde. Ochii mi-au cazut peste buzele lui de un roz trandafiriu, uscate dar totusi asa de ...

-N-am auzit apa, Heath, am soptit cu o voce putin mai dura decat as fi vrut sa fie, iesind din transa.

M-a privit pe sub firele ude de par, cu o expresie amuzata.

-Arati bine asa, chicoteste si isi musca buza de jos. Se apropie cu inca un pas de mine.Imi prinde mana si ma trage mai aproape, facandu-ma sa ma izbesc de pieptul lui ud.

-Heath, inceteaza.

Rade, pieptul lui miscandu-se peste al meu.

-Nici n-am inceput.

Imi da drumul la maini, si se da ceva pasi in spate.Imi e greu sa-l vad din cauza aburului pe care nu-l observasem inainte.Sunt atat de ametita.

Am iesit din baie, si m-am dus direct in sala de sport. Era prima mea ora.

Un profesor blond, cu o tunsoare scurta, de vreo 50 de ani, bolborosea ceva.

-Sir indian, 5 ture de sala, tipa proful catre Heath, care era se pare cel mai inalt din clasa, fiind primul.Eu eram undeva printre 'top 5', in spatele lui Brooke si in fata lui Erin.M-am uitat mai bine in fata mea, si l-am observat pe Jeff in spatele lui Heath.

Dupa turele pe care le-am alergat fara mare dificultate, proful s-a gandit ca ar fi mai bine daca ....

-... daca ati face niste exercitii! Alegeti-va perechi! Fata-baiat!

Serios?Proful asta imi displace din ce in ce mai mult pe minut ce trece.Chad tras-o pe Stevie Rae in timp ce ea imi arunca priviri ce cereau ajutor.

Am privit apoi cum o fata blonda il trage pe Jeff de mana privindu-l de parca ar fi fost o prajitura.

Am ramas fara partener.

-Luck, hai'da! rade profu' apoi ii da o palma in spate lui Heath, impingandu-l spre mine.

Heath se scarpina in cap, apoi paseste jenat spre mine.

-Baietii jos, 50 de flotari, cu fetele pe spatele vostru.

Am incremenit cand l-am vazut pe Heath ranjind, asezandu-se pe jos perfect pentru flotari.

-Urca, iubire! rade, iar eu il injur asigurandu-ma ca ma aude.

Vad cum celelalte fete se aseaza turceste pe spatele baietilor. Am incercat sa nu rad de fata rosie a lui Brooke, in spatele caruia statea Amanda, o fata nu tocmai slaba.

L-am prins de umeri pe Heath, si m-am urcat pe el cu fara prea mare dificultate.

Era ciudat cum facea flotarile de parca as cantarii 3 kg nu 50.

A terminat inaintea celorlalti, si nici macar nu respira pe gura pentru ceva mai mult aer, spre deosebire de ceilalti care aratau ca niste rosii.

-Pot.. sa.. merg... la ... cabinet? susoteste Brooke, stand inconvoiat, respirand greu.

Toata clasa rade, inclusiv proful.

-De ce, McHolan?Ai... ai... obosit? rade profu', sarcastic.

-Cred... cred ca... balena ... aia ... mi-a rup... rupt ... coloana! susoteste aratand spre Amanda, care mai avea putin si izbugnea in ras.

-Du-te, McHolan, du-te! Vezi sa nu-ti pierzi creierul pe drum... sau ce a mai ramas din el... tipa proful.

**

Dupa o pauza de cateva zile am revenit cu un capitol nou, un capitol inspirat in final dintr-un fanfic al carui nume l-am uitat.
Scuzati-mi greselile, dovlecei.
Xoxo.


Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum