-Trezeste-te leneso!E Craciunul! Auzii Jane o voce cu un accent de Oklahoma. Astia-s ai tai! Zise si arunca un pachet pe patul roacatei.
-Ce-i asta? intreba cu o voce matinala, prinzand in mana pachetul impachetat.
-E, uhm, un cadou anual de Craciun pe care il primim de la orfelinat. Sunt 100 de dolari!
-Ce sa fac cu ei? intreba Jane, mergand spre dulap, scotamd din el niste blugi negrii, largi, o bluza rosie, cu un om de zapada si o pereche de tenesi albi.
-Azi ingrijitoarea Polly...
-Cea blonda? o intrerupe Jane.
-Da, si nu ma mai intrerupe, e nepoliticos!
Jane izbugnii in ras. Adora atitudinea de mamica a lui Stevie Rae.
-O sa ne duca in mall, ca sa ne putem cumpara cate ceva. Oh, si fratioare, sunt niste reduceri in perioada asta a anului...
**
-Sunt atat ..., tipa Erin
-De minunate, continua Shaunee.
Amandoua se holbau la niste cizme cu toc inalt, de piele.
-Doua la un creier isi permit astea, spuse Damien zambind.
-Ai vrea si tu o pereche, fetito? intreba Shauner
-Buna replica, geamano.
-Multumesc, geamano. Oh, uite, geci de piele.
Cele doua au plecat lasand-o pe Jane cu Damien.
-Nu sunt prea inteligente, chicotii el
-Sunt amuzante, zambii Jane, privind-o pe Stevie Rae, care privea interesata un glob ce avea un cowboy pe el.
Jane se indeparta de Damien, gandindu-se la ce ar putea cumpara de 100 de dolari.
Gasii o carte interesanta pe care o cumpara pentru Damien, niste veste dragute pentru gemene, si un ceas desteptator in forma de cizma de cowboy pentru Stevie Rae.
Simtii ceva bazaind in buzunar, scoase grabita telefonul din buzunar raspunzand unui numar necunoscut.
-Alo?
-La multi ani, micuta criminala.
-C-cine esti?
Nimeni de aici nu stia ca azi e ziua ei de nastere si nimeni nu stia ca ea e o ... criminala.
-Nu ma recunosti, iubire?
Era el. Si totusi, si fara sa vrea a inceput sa faca pe dura.
-Ce vrei, Jeff? El rase sec.
-Vreau sa incetezi sa-mi asasinezi prietenii, iubito.
-Du-te naibii!tipa si inchise apelul, aruncand telefonul in buzunar.
**
-Stiti, chiar nu era nevoie sa-mi faceti un tort, chicoti Jane.
-Nu-ti face griji draguto, a fost placerea mea. Femeia de la cantina ii zambi cald in timp ce taia tortul de ciocolata in felii subtiri.
-Stiu ca nu e cine stie ce, dar ... uite! zise Stevie Rae, inmanandu-i o cutiuta micuta. "Te rog, sa nu fie ceva ce are legatura cu Craciunul" se ruga Jane in minte. Ura momentele cand oameni ii dadeau cadouri legate de aceasta sarbatoare mereu de ziua ei. Era fericita sa vada inauntru un plovar pufos alb, dar se crispa cand vazu oamenii de zapada desenati pe maneci
-E... minunat, soptii Jane printre dinti imbratisand-o pe Stevie Rae.
-Asta e de la noi, sper sa-ti placa.
Jane desfacu nedumerita punga, si aproape urla de dezamafire cand vazu o pereche de cizme joase, de piele, dar cu imprimeu de Mos Craciun peste tot.
-Sunt ... superbe, mormaii impartasindu-le un zambet fals.
-Sper sa-ti placa, ranji Damien. Se crispa si mai mult cand vazu in mana lui o carte numita "Craciun", dar s-a gandit totusi ca ar fi dragut sa-i multumeasca.
-Hei, am gasit asta pe noptiera ta, zise Stevie Rae, punandu-i in fata cutiuta albastra, primita de la Derek ieri. Ofta desfacand-o, ii era asa de dor de uriasul ei.Vazu inauntru o bratara de aur, din care atarnau ici colo niste inimioare de argint, si-o puse cu grija pe mana, apoi citii cu voce tare biletul gasit in cutie.
-" La multi ani, Jane!
Sper sa-ti placa, stiu ca urasti prostiile care au legatura cu Craciunul.
Te iubesc!"
Toti de la masa au plecat, cu exceptia lui Stevie Rae, care o privea putin dezamagita.
-Imi pare rau, murmura Jane.
-Nu-i nimic, ofta Stevie. Parca pana si oftatul ei iese cu accent.
**
Cand intra in camera, Stevie dormea deja. "E draguta cand doarme" gandii Jane, apoi sarii pe fereastra, pornind la plimbare prin padure, cautand un Creepypasta.
Nu departe il gasii pe Phineas.
-Stii unde-i Perrie?
-Da, zise Jane trimitand o sageata spre ea, care i-a strapuns trunchiul. Cazu la pamant pentru cateva momente tusind sange, dupa care inima i se oprii, iar suflul i se stinse.
Ranjea malefic atunci cand ii facea rani nu prea adanci pe corp cu cutitul.
" Opt negri mititei au mancat castane coapte Unul s-a fript tare rau si-au ramas doar sapte".
Se intoarse la orfelinat, dar o gasii pe Stevie Rae treaza, citind din jurnalul negru, poezia.Marii ochi cand o vazu murdara de sange pe Jane. Ofta.
-Stevie Rae, trebuie sa-ti spun ceva ...
**
Scuzati-mi greselile.
XoXo.
CITEȘTI
Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)
Horor-Nu poti sa ma parasesti! -Ba da, pot!O sa fug de tine! Rase. -Te vei intoarce! *povestea necesita editare, daca citiți o faceți pe propria răspundere*