Capitolul 27

615 37 9
                                    

Alerg repede fara sa privesc inapoi in timp ce vantul rece imi brazda fata. Oare chiar merita? Heath merita sa-mi risc viata pentru el?

Simt cum muschii picioarelor mele cedeaza si sunt gata sa cad, dar ma sprijin tacticos de usa din spate a orfelinatului.

Ritmul respiratiei mele e alert.

Din spatele meu se aud fosnituri si voci.

-Jane?

Sar speriata cativa pasi in spate apoi ma intorc repede spre persoana care a vorbit.Era Neferet.

-Unde e toata lumea?

Fara zâmbetul ei si ingrijorarea izvorata din bunatate pe care o trada glasul ei, vorbele i-ar fi parut aspre. Insa asa, ele exprimau doar grija si o usoara confuzie.

-Asta incerc si eu sa aflu!

Cuvintele mele aveau o tenta de sarcasm pe care l-am tradat din greseala.

Neferet isi ridica sprancenele si ma priveste cu amuzament.

-Urmeaza-ma, Jane.

Fara sa-mi dau seamă de ce, o urmstraco si merg dupa ea exact ca un catelus. Sunt intr-o transa, asta e clar. Incerc sa ma opresc, dar nu pot.

Neferet intra intr-o camera secreta pe care n-am mai vazut-o. Inauntru sunt majoritatea orfanilor si personalul, toti imbracati in robe negre si lungi, sinistre. Camera e plina de lumanari care nu sunt de prea mare ajutor. Ma urc pe o masa si ma intind la propriu pe ea. Neferet sta langa mine si rade impreuna cu ceilalti. Incep sa tusesc necontrolat si simt cum un lichid mi se scurge din nas si din urechi. Reusesc sa-mi intind mainile si ating, apoi privesc. E rosu. Sange.

Tusesc din nou, dar de data asta cu valuri incontrolabile de sange. Plang si cersesc indurare sar nimeni nu ma baga in seama. Simteam ca mor, o stiam.

Neferet merge catre un puști pe care-l cunosc. Elliot, un baiat roscovan si supraponderal.Extrem de necioplit.

Neferet ii prinde mana si aseaza un cutit in palma. Sangele lui visiniu incepe sa picure lin intr-un pocal inscripționat cu semne antice.

Un miros ispititor imi ajunge la nari. Vin ... si inca ceva. Ceva ce nu cunosteam.

Neferet s-a oprit exact in fata mea.

-Bea, Jane, si alatura-te noua, ca sa-i cerem impreuna lui Nyx ceea ce ne apartine. Multumeste-i ca te-a binecuvântat cu iertare si ti-a dat Semnul marii Transformari.

Mi-a indesat la propriu lichidul pe gat si spre mirarea mea era vin, dar avea o aroma pe care n-o mai simtisem pana acum. Mi-a declanșat in gura o explozie de senzatii.

-Fii binecuvantata!striga Neferet atat de tare incat încăperea s-a transformat intr-un ecou infinit.

Sangerearea mea s-a oprit si apoi, probabil, am lesinat.

**


Cand m-am trezit eram singura in incapere. M-am ridicat si am observat bucuroasa ca pot sa ma misc.

Am oftat, apoi am observat oglinda imensa din fata mea.Am mers emotionata spre ea si nu m-am recunoscut.

Eram eu, sau cel putin, o alta varianta de a mea.

M-am simtit de parca as fi privit in fata un necunoscut pe care parca-l cunosteam.

Semana cu mine la ochi. Bateau spre acelasi verde care nu se hotara daca este albastru sau turcoaz, insa ochii mei nu fusesera niciodata atat de mari si rotunzi. Sau poate erau?Avea parul ca al meu, lung si cret. Nas mic, buze subtiri si pometi înalți, trasaturi mostenite de la tata.Insa nu fusesem niciodata atat de palida la fata.

Amintirile petrecute cu putin timp in urma mi se afunda in minte.Nu stiam ce mi se întâmplase, dar stiam ca de acum inainte viata mea avea sa se schimbe.

In clipa in care am inchis in urma mea usa grea de lemn a incaperii sinistre am luat-o innebunita, orbeste la fuga. Nu stiam incotro ma duc, stiam doar ca vreau sa ma fac nevazuta. Am baut sange, sangele pustiului aluia oribil, si mi-a placut! Nu fusesem atrasa de un parfum nou, ci de sangele lui.

Eram o ciudățenie a naturii.

Am simtit ca nu nai pot respira, m-am prabusit pe piatra rece a zidului interior al scolii, si am vomitat si sufletul din mine.

Tremurand toata, m-am sters la gura cu dosul mâinii si m-am tarat cu grija pana la un stejar urias crescut aproape de zid.

Mi-am infipt varful tenisilor in zidul dur de cărămidă si am inceput sa urc. Am reusit sa ajung sus destul de repede. M-am asezat comod pe el si am privit imprejur.

-Jane?Jane, tu esti?

Am sarit speriată si mai ca am cazut de pe zid.

-Cine... cine e? am strigat, cu inima batandu-mi sa-mi sparga pieptul.

Lumina unei lanterne s-a îndreptat spre mine orbindu-ma.

-Eram sigur ca o sa te gasesc! s-a auzit vocea unui tip.

-Heath?

Cred ca visam.

-Mda.Uhuuu! Te-am gasit,

Il privesc cum se urca ca o maimuta inalta si blonda ce e.

Sa asezat langa mine cu picioarele de-o parte si de alta a zidului.

-Am patit ceva groaznic, Heath. Sunt un monstru.

Privirea lui Heath s-a mutat de la fata mea la corpul meu.

-Dar Jane, indiferent de ce s-a intamplat arati marfa. Mereu ai fost frumoasa, dar acum arati ca o zeita.

Mi-a zambit si mi-a atins usor obrazul. In ciuda defectelor, Heath putea sa fie dulce.

Total pe neașteptate s-a aplecat, si-a plimbat mana in sus pe piciorul meu si m-a sarutat.

L-am prins de incheietura si m-am tras inapoi.

-Vreau sa discutam,

-Ce-ar fi ca tu sa discuti si eu sa te sarut? a șoptit el.

Am incercat sa-l indepartez iar dar i-am simtit pulsul.

Era asurzitor si accelerat. Jur, puteam sa i-l aud. Si cand s-a aplecat spre mine sa ma sarute din nou, i-am vazut vena de pe gat. Sange... Buzele lui le-au atins pe ale mele si mi-am amintit gustul sângelui din pocalul. Sangele ala era rece, amestecat cu vin si provenea de la un pusti ratat. Dar al lui Heath...

-Ah!La naiba, Jane! M-ai zgariat! Si-a smuls incheietura din mana mea.

Si-a dus incheietura la.gura si a supt picatura de sange. Apoi si-a ridicat privirea spre mine. Avea sange pe buze.

-Vreau..., m-am auzit șoptind cu o voce total necunoscuta mie.

-Da...? a raspuns Heath, de parca ar fi fost in transa. Da... tot ce vrei tu.Fac tot ce vrei tu.

De data asta eu m-am aplecat spre el, si am gustat sangele de pe buzele lui cu limba.

-Mai vreau am spus cu voce ragusita.

Heath si-a ridicat incheietura spre mine iar eu mi-am lipit buzele de ea. M-am infiorat si am gemut de placere si...

-Dumnezeule! Ce-i faci?

**

Credeati ca ati scapat de mine?
Mnu, sunt tot aici.
Stiu, intarziat.
DA E FUCKING INSPIRAT DIN CASA NOPTII
scuzati greselile
pa

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum