Capitolul 14.

932 58 15
                                    

-Heath, inceteaza cu prostiile.

-Nu sunt prostii, ranjii.

-Muschi multi, minte putina, ofta Jane aruncandu-se in pat, cu spatele la Heath. Auzii scartaitul patului lui Stevie Rae si usa descazandu-se si inchizandu-se incet de 2 ori, apoi niste pasi care se apropiau incomod de mult de ea.Il simti pe Heath in spatele ei asezandu-se pe pat.

-Da-te jos,Heath, acum.

Liniste.

-Heath, am zis sa te dai jos!

Liniste.

-Heath, o sa-ti ... tipa Jane intorcandu-se spre el, dar lasand fraza in aer cand realiza ca nu Heath era cel care statea langa ea .

Jeff zambii. Era asa draguta cand era surprinsa. Pe cine pacaleste, el crede ca e mereu draguta.

-Ce cauti aici? soptii Jane.

De parca cineva i-ar putea auzii!?

-Stiu ca am zis c-o sa vin maine, dar numai aveam rabdare.

Jane zambii, apoi isi aseza capul pe pieptul lui, asteptand sa fie respinsa, dar na fost asa.Jeff era putin surprins, dar isi revenii rapid si a imbratisa lung.

Jane nu stia daca sa strice momentul ca de obicei sau sa taca.

-Ai... uhm... ai spus c-o sa-mi raspunzi la cateva intrebari.

Jeff ofta iar Jane incepu sa se injure singura in gand.

-Asa am spus, frumusete, soptii sarutandu-i fruntea.

-Tu esti cel care ...

-Da, eu sunt, o intrerupe Jeff. Nu credea ca o sa fie atat de greu sa raspunda la cateva intrebari stupide.

-Oh, Tu... de ce nu m-ai omorat si pe mine?

-Mi-ai fost simpatica, rase Jeff ridicand din umeri.

-Tu... mhm... m-ai urmarit?

Jeff inghitii in sec. Nici el nu stia de ce, pur si simplu simtea nevoia s-o vada mereu.

-Da, raspunse calm si incet.

-De ce i-ai ... uhm ...

-Uite Jane, am omorat sute de oameni fara motiv, familia ta e printre ei.

-OK, cred. Ma iubesti? intreba Jane privindu-l in ochi.

Jeff ranjii.

-Esti adorabila, soptii cu o voce ragustia si sexy. Isi presa buzele incet de ale lui Jane, apoi zambi si realiza cat de fericit era.Cat de normal era totul cu ea, cu fata asta ciudata.

O saruta din nou, dulce si lent, nu voia sa-i dea impresia ca vrea ceva mai mult de la ea, dar totusi isi strecura o mana pe sub tricoul ei, trasand cercuri cu degetele pe pielea ei uscata.

-Tu ma iubesti pe mine? intreba Jeff cu buzele inca lipite de ale lui Jane. Nu ii raspunse, doar il saruta in continuare. Isi puse o mana in parul negru al lui Jeff, tragandu-l mai aproape, iar pe cealalta i-o puse pe abdomen, strangand in pumn materialul subtire al tricoului.

-Ce faci? ranjii Jeff, punandu-se deasupra ei, intr-o pozitie indecenta. Jane rosii, iar el rase. Si eu te vreau la fel de mult, iubito, chicotii din nou inainte sa o sarute pe gat. Dar nu azi, continua.

**

Falalalala!

Da, deci oficial m-am indragostit de Jeff.

Va mai multumesc inca o mititica data pentru sustinere, sunteti minunati. (MAI ALES TUUU @BlackWingss).

Scuzati-mi greselile.

Xoxo

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum