Capitolul 19.

894 51 8
                                    

-Trezeste-te, Jane!striga cineva zguduindu-ma

-Inca 5 minute, am murmurat lasandu-ma prada somnului.

Am simtit cum ceva ma trage de mana, apoi am picat fix in nas pe podeaua prafuita. Am inceput sa tusesc, apoi m-am ridicat lenes.

-La naiba Stevie Rae! De ce m-ai trezit?

-E aproape 4 dupa-amiaza!Toata cladirea s-a trezit inafara de tine!

M-am frecat in cap zgariiandu-mi scalpul cu unghiile.

M-am dus la dulap, scotand din el o salopeta simpla de blug si o bluza neagra.

Am pasit incet catre baie, m-am spalat pe fata apoi m-am privit in oglinda. Tinuta mea nu era tocmai cea mai rea, numai ca fata mea arata ca a unui zombii. Parul portocaliu statea chiar mai ravasit decat de obicei, iar tenul meu era palid. Machiajul negru facut de Stevie Rae aseara imi era intins sub ochi, ascunzand intr-un fel cearcanele. Am apucat cu mainile tremurande un prosop din dulapior, si mi-am sters fata neglijent, stiind ca machiajul meu arata probabil mai rau decat inainte.

Am iesit din baie lent, apoi i-am vazut pe prietenii mei, Heath, Brooke si Jeff razand in camera mea.

Cand m-au observat cu totii s-au oprit, aratandu-si fetele socate, inafara de Brooke, care a tacut doar dupa ce Stevie Rae l-a pocnit. Mi-am dat seama ca ma privesc asa din cauza negrelii intinse pe fata mea.

-Jane, te simti bine?intreba Damien, uitandu-se la mine ca la un exponat.

-Sunt OK, am soptit apoi m-am asezat in pat. Sa-l am pe Jeff atat de aproape de mine mereu e ciudat.

Brooke radea ca un prost.

-Ce are? am intrebat aratand spre el.

-Idiotul a crezut ca daca o sa bea ulei inainte de petrecere n-o sa se imbete! rade Shaunee

-Dar nu si-a dat seama ca uleiul o sa se dizolve la un moment dat, iar alcoolul retinut de ulei o sa se ...imprastie, continua Erin.

-Nevasta? rade Brooke

Stevie Rae isi da ochii peste cap, apoi ingana un 'hmm?'.

-Unde e Esmeralda?

-Cine? rade din nou Stevie

-Copilul tau ... al meu... al meu... al nostru!

-Doarme!

Brooke devine serios, apoi ii arunca o privire lui Stevie Rae.

-Si eu vreau sa ma culc ... cu tine! tipa apoi cade intr-un ras isteric.

-Noi plecam la masa, spune Stevie Rae. Jane, sa-i arati tu lui Jeffrey sala de mese, chicoteste, imi face cu ochiul, apoi izbucheste pe usa impreuna cu ceilalti. Eram masca, dar m-am ridicat intr-un final si m-am dus inapoi in baie.

-Cum ai ajuns aici? intreb.

Incerc sa sterg negreala cu un prosop ud, dar tot ce reusesc e sa-l intind si mai tare.

-Am ... relatii, rade dand din umeri. Si sa stii ca daca ai incercat sa devii negrul meu mititel, nu ti-a iesit.

-Foarte amuzant.

-Vrei sa te ajut?zambeste

-Daca poti, am raspuns repede, dar parca mi-a parut rau.Nici eu nu stiu de ce.

Am tresarit cand m-a luat de mana si m-a intors spre el.

-Arati bine si asa, chicoteste apoi ma saruta afundandu-si limba in gura mea, gadilandu-ma. Ma prinde de coapse si ma urca pe blatul chiuvetei, plasandu-mi saruturi mici pe gat.

-Nu-ti imaginezi cat timp te-am asteptat , chicoteste, apoi ma musca de lobul urechii. Esti numai a mea, asa-i?

Nu i-am raspuns, asa ca a inceput sa ma muste de gat.

-Jeff!am tipat incercand sa-l imping.Nu reactiona, ba chiar ma musca mai tare.

-Oh, bine! Sunt a ta, am soptit.

-Mai tare, rade ridicandu-si capul din scobitura gatului meu.

-Sunt a ta!am tipat, iar el a zambit aratandu-mi gropitele.

-Uratule, am oftat.

-Frumoaso, rase coborandu-ma cu picioarele pe pamant. Deschide dulapul si apuca un buretel rotund alb pe care il inmoaie in crema, apoi mi-l pune pe fata stergand incet negreala. Surprinzator, in 5 minute tenul meu era curat.

-Multumesc, am mormait.

-Nu-mi multumii, saruta-ma!

I-am prins fata intre palme si m-am ridicat pe varfuri, sarutandu-l dulce si lent, nu rapid si pervers cum o face el.

-Esti ingerul meu!

-Nu, nu sunt. Tu esti, l-am corectat.

-Eu sunt un inger rau.

-Ba nu esti!

-Cu tine, nu.

Zambeste si ma saruta pe varful nasului. Mainile lui coboara pe spatele meu si ma ciupesc obraznic de fund.

-Inceteaza! l-am certat, iar el a ranjit.

-Esti a mea, deci practic si el.e al meu! rade aratand spre fundul meu.

Imi pun mainile in sold si il privesc cu o spranceana ridicata.

Se indeparteaza putin de mine si ma priveste pervers, muscandu-si buza inferioara.

-Esti sexy.

Mi-am coborat privirea. Ce e asa sexy? Port o salopeta de santierist, iar el ma crede sexy?

-Tu esti sexy in orice, raspunde de parca mi-ar fi citit gandurile. Apropo, diseara vreau sa-ti prezint pe cineva, cineva care m-a ajutat sa ajung aici.

-Uhm, OK.

-Jane, esti a mea da? Numai a mea? Iubita mea, da?

Simteam cum clocotesc. Parea asa sensibil si fragil acum, in fata mea.

-El nu conteaza pentru tine?

Scuipa mai mult cuvantul 'el', dar stiam oricum ca se refera la Heath.

Am dat afirmativ din cap.

-Nu da din cap, spune-mi-o! ma roaga cu ochi blanzi.

-Sunt doar a ta Jeff, el nu inseamna nimic.

Zambii apoi ma saruta scurt.

-Sa mergem, probabil prietenii tai cred ca te violez, nu ca n-ar fi tentant...

**

Profesoara de psihologie ne-a cerut inapoi bebelusii, spunandu-ne ca o sa fim niste parinti groaznici.Al meu si a lui Heath a plans pana i s-au terminat bateriile, am luat amandoi cate un 6.

Brooke a plans, s-a certat cu profa, a tipat si a facut ca toate orataniile.

-Nu-mi pot da copilul, e al meu!

-Brooke, inceteaza!O sa te pic!

-Nuuu!Nu-mi luati copilul! tipa isterizandu-se.

Toata clasa radea in timp ce Brooke si profa se certau. El tragea papusa de picioare iar profa de cap.

-Asta nu e copilul tau, obsesio! rase profa. Brooke dadu drumul papusii incepand sa tipe la Stevie Rae, spunandu-i aproape plangand ca e o persoana groaznica pentru ca l-ar fi inselat.

Imi ador 'noua familie', chiar daca si tata imi lipseste.

Zilelea astea ar trebuii sa caut informatii despre el si ... Stark.

**

Mere un capitolut(stiu ca e mic)? No, eu zic ca mere .
Apropo dovlecei, am inceput o poveste noua, daca vreti cititi, dar nu are legatura cu Jeff.
Scuzati-mi greselile.
Xoxo.

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum