-Neferet si asistentele ei nu sunt chiar ceea ce vor sa para.
Stiam.Stiam ca Neferet e prea ciudata pentru o fiinta omeneasca normala.Stiam.
-Ce vrei sa spui?
Imi trec nervoasa degetele prin par si imi aranjez mai bine caciula pe cap. Stark doar tace, si tace, iar linistea asta ma omoara.
-Ai de gand sa imi spui?ma rastesc iar el rade.
-Te-ai speria.
Pufnesc iar el rade zgomotos. Nu m-as speria, sunt sigura de asta. Si Stark face asta numai ca sa ma fiarba, probabil isi doreste o injuratura de la mine, dar n-o s-o primeasca.
-La naiba!Spune-mi!
Ranjeste inainte sa vorbeasca.
-Si mie ce-mi iese?
Imi dau ochii peste cap apoi il privesc dezaprobator.
-Serios, Stark?Serios?
Rade din nou, iar nervii mei sunt la limite. Isi scutura capul intr-o incercare de a scapa de firele de par ce-i cadeau rebel in ochi.
-Vor sa faca experimente pe voi, sopteste, iar gura mea se intredeschide. Aproximativ toti cei de acolo sunt supranaturali, continua.
-Toti? intreb, iar vocea mea suna sparta.
-Nu. De exemplu pampalaul ala de Heath e normal si ... ahm...la fel si tu.
Respir usurata cand aud asta, dar apoi o imagine imi sare in cap.
-Prietenii mei sunt si ei...
-Tarancuta, poponarul si the stupid twins?
-Nu-i jigni! ma rasteac, iar el isi ridica mainile in genul 'ma predau'.Sunt sau nu... supranaturali?
-Mdea...
Gura mea e probabil total deschisa si simt ca in curand o sa lesin.
-Au cate o afinitate, sopteste.
-Afini...ce?
-Afinitate, Jane!Fiecare poate controla cate un element al naturii. Stevie Rae controleaza pamantul, Shaunee focul, Erin apa si Damien aerul.
Imi frec tampletele incercand sa inteleg. Nu, e prea mult pentru mine.
-Parca am fi in filmele cu prosti!tip.
Stark imi cercetează fata, apoi priveste ciudat spre cer, care prinsese o nuanta ceva mai deschisa, vestind rasaritul.De cand naibii stau aici?!
-Ar cam trebui sa plec daca nu vreau sa devin cenusa, sopteste, apoi ofteaza apasat.
-Soarele te afecteaza?.Apropo, cu ce naiba te hranesti?Si de unde sti atatea chestii despre supranaturali?intreb, iar respiratia mi se taie de la cuvintele bolborosite mult prea repede.
-Incet, Jane!Nu pot sa-ti raspund acum! Maine, dupa ce apune soarele, ne intalnim in curtea din spate...
-Acolo unde ai... murit?
-Da, acolo, raspunde repede si aproape tip cand ma trage brusc mai aproape de el si ma saruta salbatic.
Cand ma intorc in orfelinat e deja dimineata, si ma rog ca nimeni sa nu-mi fi observat absenta.Urc pe zidul dinspre balconul camerei mele rapid doar ca sa vad o Stevie Rar ciufulita dormind bustean in bratele lui Brooke. Si da, erau decenti.
Ii multumesc lui Dumnezeu ca nici unul nu s-a trezit atunci cand am intrat.Aproape alerg spre dulap de unde insfac o pereche de blugi pana mov, un tricou negru si perechea mea veche de tenesi.Ies val vartej don camera dupa ce ma imbrac, dar ma izbesc de cineva si cad in fund ca o idioata.
-Derek!?
**
lol.
suspans, cred.
n-am idei.
probabil v-am zapacit.
ma simt naspa.
am probleme cu scoala.
in fine, scuzati-mi greselile.
CITEȘTI
Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)
Horror-Nu poti sa ma parasesti! -Ba da, pot!O sa fug de tine! Rase. -Te vei intoarce! *povestea necesita editare, daca citiți o faceți pe propria răspundere*