Capitolul 15. "Saruta-ma, Jane"

979 56 14
                                    

Jeff o privea de ceva timp cum doarme, fascinat de felul in care nu se misca niciodata nici macar un centimentru in somn. Cum adoarme, asa se trezeste.

Era ceva obisnuit pentru Jeff. S-o urmareasca dormind, sa-i stie programul, secretele, defectele si calitatile.

Ceasul desteptator incepe sa zbarnaie, iar Jane intinde mana, il prinde, si il azvarle de perete.

-Urasc prima zi de scoala, soptii, apoi deschise ochii incet, dand de mutra zambitoare a lui Jeff.

-Hei papusa, ai dormit bine?

Jane se ridica in sezut si se freca la ochi incercand sa indeparteze somnul.

-Nu-mi spune papusa, suna superficial, zise Jane stramband din nas.

Jeff rase apoi se arunca in patul lui Stevie Rae, care probabil adormise in timp ce urmarea filmul.

Privii cum Jane se ridica si merge cu pasi de felina spre dulap rascolind in hainele dezordonate.

-Nu stiu cu ce sa ma imbrac. Jeff rase si se apropie incet de ea, imbratisand-o si punandu-si capul pe umarul ei.

-Ti-as zice sa te duci dezbracata, dar nu vreau ca ei sa vada ceea ce doar eu am voie,l. Jeff chicotii iar Jane rosii.

-Ia asta, ranji el inainte sa-si dezbrace tricoul si sa il dea lui Jane.

-Imi e mare, zise incercand sa nu se holbeze la patratelele lui.

Jeff o ignora mergand spre dulapul lui Stevie Rae.

-Jeff, ala nu e al ...

-Tot ce e aici e despre vaci, mormaii Jeff. Ia asta si astia, continua scotand din dulapul lui Stevie niste colanti negri si o curea lata, rosie.

-Multumesc, rosii Jane sarutandu-l pe obraz, si intrand in baie.

Probabil unii oameni cred ca e ciudat si dezgustator sa-i porti tricoul murdar iubitului tau, dar lui Jane i se parea minunat. Mirosul lui Jeff era imprimat in el, raspandindu-se in toata camera. Colantii lui Stevie Rae ii erau cam stramti, dar reusii intr-un final sa se indese in ei. Se privii in oglinda si observa niste cearcane mari sub ochii albastrui.Le atinse usor cu degetele dorindu-si pentru prima data in viata ei sa stie cum sa foloseasca sau macar sa aiba un fond de ten si niste pudra. Se spala pe fata cu apa rece, apoi iesii din baie si ramase perplexa cand il vazu pe Jeff tinand in mana singura ei rochie. E verde, scurta cu o palma deasupra genunchilor, facuta dintr-un material transparent. A urat mereu rochia aia.

-Vreau sa te vad purtand asta!exclama Jeff zambind

-Da-i foc, murmura Jane inghesuind cartile si caietele intr-un ghiozdan micut. Si-l arunca pe umar.

-Lasa-ma pe mine, chicotii Jeff aruncand rochia inapoi in dulap. Se apleca prinzandu-i picioarele pe rand facand fundite cochete conversilor uzati.

-Esti frumoasa, Jane, zise privind-o in ochi. Se ridica putin si o saruta incet. O sa vin pe la tine mai tarziu, continua imbracand hanoracul alb obisnuit.

-O sa te astept. Jeff sarii pe fereastra, iar Jane ramase pe loc cateva secunde procesand.

Criminal.Sarut.Iubit.Jeff.

**

Intra in clasa repede. Profesorul nu intrase inca, deci era in regula.Se indrepta tacuta catre banca libera din spatele clasei, asezandu-se si asteptand inceperea orei.

Simtii cum cineva se aseaza langa ea. Ridica privitea si il vazu pe Stark.

-Hei J, ce faci?intreba zambind

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum