Capitolul 10." Mi-a facut placere sa te sarut ... adica sa te salut"

1K 57 11
                                    

-Hai, culca-te! zise Stevie Rae invelind-o pe Jane si mangaiandu-i fruntea.

-Dar ...

-Nu-ti fa griji, n-o sa afle nimeni. Jur pe inima.

-Multumesc, Stev...

Jane adormii, era mult prea obosita.

**

"Plan idiot" gandii Slendy uitandu-se la Jeff, care dormea.

Pentru ca Slender a ars mancarea, Jeff l-a pus sa faca ceva pentru el. Voia sa-i apara in vise lui Jane, si singurul care putea face asta era subtirelul.

Jeff se trezii in fata unui lac ce statea lin, in care cateva rate inotau una dupa alta in sir indian.

Isi aminti ca e intr-un vis pe care-l poate controla, asa ca dupa un sunet din degeta fata lui nu mai era mutilata. Nu putea sa riste ca Jane sa se sperie si sa trezeasca. Se privii in reflectia din lac si stramba din nas. Oricat incerca sa-l ascunda pe umanul Jeff, mereu acesta iesea la suprafata.

Se intoarse pe calcaie si o vazu nu departe. Era imbracata ca de obicei, cu hainele alea cu 3 marimi mai mari.Statea cu spatele dar Jeff putea jura ca zambeste. Se apropie incet de ea cu mainile in buzunar, privindu-i parul ce se juca armonios cu vantul cald ce le dezmierda pielea.

Se aseza in sezut langa ea si astepta.Se simtea stanjenit de linistea apasatoare, asa ca incepu sa-si ciufuleasca parul, privind-o pe Ea.

-Cine esti? intreba, privindu-l cu ochii mijiti.

Jeff rase.

-Nimeni.

-Ei bine draga Nimeni, ma poti lasa singura?

-Nu.

-Pleaca, vreau sa fiu singura.

-Nu vreau.

-Arghh, o sa plec eu atunci, tipa si isi trase sapca mai bine pe cap.

Jeff rase, se ridica, si merse in spatele ei.

-De ce ma urmaresti?intreba Jane, enervata.

-Daca ai sta locului nu te-as mai urmarii.

-Lasa-ma-n pace.

Incepu sa alerge, in timp ce norii deveneau intunecati, ploaia incepand.

Jeff rase si alerga dupa ea. Stia ca e impiedicata si ca e paralela cu sportul, deci o putea ajunge repede.

A prins-o de talie si si-a infasurat bratele in jurul ei.Jane nu se opuse.

-Ce dracu vr...

Jeff o oprii presandu-si buzele de ale ei, sarutand-o scurt.

"Zbang!"

-Pentru ce a fost asta? tipa Jeff, frecandu-si obrazul proaspat palmuit.

-De ce m-ai sarutat, idiotule?

Jeff incepu sa rada, iar Jane il privi devenind din ce in ce mai nervoasa.

-Sa stii ca esti draguta cand esti nervoasa, dar eu chiar nu mai am timp. S-a indepartat cu pasi lenti, Jane privindu-l. Se intoarse pentru o secunda iar Jane inmarmurii, privindu-i fata mutilata.

-Mi-a facut placere sa te sarut ... adica sa te salut, rase apoi disparu'.

Jane se trezii sarind din pat. Era transpirata, iar parul cret era lipit de spatele si fruntea ei.Nu stia ce sa zica. Era surprinsa ca l-a visat si era si mai surprinsa s-o vada pe Stevie Rae in usa vorbind cu cineva, cu siguranta un baiat. Termina intr-un final conversatia, si se intoarse apre Jane, care o privea cu o spranceana ridicata.

-Neata! zambii Stevie Rae inocent.

-Cu cine vorbeai?

-Eu .. uhm...

-Oh, haide, poti sa-mi spui.

-Era un baiat care voia sa vorbeasca cu tine. Jane inghitii in sec gandindu-se la El.

- E capitanul echipei de fotbal american de aici, Heath. Mi-a zis ca vrea sa vorbeasca cu tine, si a parut dezamagit sa afle ca dormi.

-Avem echipa de fotbal american?

-Desigur, e formata din 6 baieti.

-Tare.

-Sa revenim, a zis ca vrea sa-ti vorbeasca.

-Demential, a oftat Jane ducandu-se la dulap, cautand haine.

Scoase un maiou negru, niste blugi albi, tenesii negri si sapca cu "Troublemaker".

**

-Am decis ca modul in care ne-am suparat pe tinw a fost gresit, spuse Damien, privind-o in ochi pe Jane.

-Stim ca esti noua ... zise Erin

-Dar stim si ca esti prietena noastra, continua Shaunee

Nu apuca sa le spuna ceva prietenilor ei, ca un tip urias veni spre ei.

-Buna, Jane.

Il privi mai atent, avea parul blond si niste ochi caprui caramelizati, iar atunci cand zambea niste gropite adorabile ii apareau in obraji.Si-a dat seana cine e, dar a decis sa-l priveasca cu o spranceana ridicata.

-Te pot... ajuta cu ceva?

-Nu, doar... putem vorbii o secunda?

-... mda, soptii, ridicandu-se si urmandu-l afara. Era foarte frig iar zapada ii ajungea lui Jane pana la genunghi, dar nu se planse, nu voia sa para o regina a dramei.

Heath rasufla pe gura zgomotos, formand un abur. Tipa asta chiar era ciudata. Toate fetele de la orfelinat il adora, dar ea il trateaza cu indiferenta si dezgust. "E frumoasa ce-i drep" gandii, privind-o. Inalta, par lung, ochi verzi. Stilul la haine era cam ciudat, dar asta o facea sa arate si mai bine.

"Te indragostesti de ea si o cunosti de doar cateva momente, idiotule" gandii Heath.

**

Scuzati-mi greselile.

XoXo.

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum