Byłam w trakcie picia mojej meliski i oglądania jakiegoś marnego show w telewizji, kiedy mój telefon ponownie zabrzęczał. Podniosłam się z kanapy i podeszłam do blatu, na którym leżał smartphone. Znowu wiadomość. Chcąc nie chcąc otworzyłam chat.
@xXSexi_BadBoyXx: Czemu tak niemiło? Chciałem Cię poznać... :'(
Ojej, prawie zrobiło mi się go szkoda. No... prawie
@_-CUKIERECZEK-_: Nora
@xXSexi_BadBoyXx: Co Nora?
@_-CUKIERECZEK-_: Nora to moje imię -,-"
@xXSexi_BadBoyXx: Ou... Ja jestem Niall. Miło mi ^^
Jednego Nialla już znam. Taki sobie Pan-Kuźwa-Horan. Nieprzyjemny typ... W szkole ciągle mnie upokarza i poniża. Mam tego dość i po każdym dniu spędzonym w szkole siadam i za każde wyzwisko, podłożenie nogi czy... Krzywe spojrzenie robię kreskę. Jest tego sporo. Całkiem. Sporo. Przez to "kończą" mi się nogi, a na nadgarstkach zbyt bardzo nie mogę, bo ludzie zauważą i będą lecieć komentarze typu "Dosyć, że niedojda to jeszcze udaje ofiarę i się tnie". Wtedy bym się totalnie załamała.
Poczułam wibracje w prawej ręce. No tak. Przez to użalanie się nad sobą zapomniałam o tym typie.
@xXSexi_BadBoyXx: Jesteś?
@xXSexi_BadBoyXx: Co jest?
@xXSexi_BadBoyXx: Powiedziałem coś źle?
@xXSexi_BadBoyXx: Ej no... Nie zostawiaj mnie!
@xXSexi_BadBoyXx: A zresztą! I tak wszyscy mnie zostawiają. Każdy odchodzi.
I co ja mam mu odpisać? Że ja też jestem sama? Że ma się przyzwyczaić, bo każdego dopadnie samotność?
@_-CUKIERECZEK-_: Aha...
No tak, bo co mogła odpisać wielka Nora Moor? Zwykłe 'aha'. Brawo ja.
@xXSexi_BadBoyXx: NIE MÓW "AHA" BEZDUSZNA DZIEWCZYNO!!! GDY TO MÓWISZ UMIERA JEDNOROŻEC!!!!!
@xXSexi_BadBoyXx: ZABIŁAŚ JEDNOROŻCA!!!
Ymm... Okey? 'BadBoy' i jednorożce? No dobra... To z deczka dziwne.
@_-CUKIERECZEK-_: Przepraszam?
@xXSexi_BadBoyXx: Przepraszam? PRZEPRASZAM?! Tu zwykłe przepraszam nic nie da!
To jest dziwne... Ja stąd idę.
@_-CUKIERECZEK-_: Narazie...
"_-CUKIERECZEK-_ is offine"
Odłożyłam telefon i spojrzałam na wiszący nad telewizorem zegar. 7:52! O 8:00 zaczyna się lekcja, a jest 7:52!!
-Cholera! Jestem spóźniona! - krzyknęłam sama do siebie i w biegu zabrałam torbę z pokoju pakując do niej książki. Ubrałam buty w ekspresowym tempie i już mnie nie było.
***
Jeeej!! Witamy w kolejnym rozdziale, było trochę pisania między Niallem, a Norą. No właśnie! Poznaliśmy imię i nazwisko naszej głównej bohaterki. Co myślicie o naszej pannie Moor?
Ps. DZIĘKUJEMY ZA ODZEW!!
Kochamy mocno!
CZYTASZ
Badly than Ever
FanfictionOna 18-letnia dziewczyna, która jest wyśmiewaną szarą myszką. On Szkolny bad boy, który się na niej wyżywa. Połączy ich chat... @xXSexi_BadBoyXx: Hej Cukiereczku ^^ @_-CUKIERECZEK-_: Żegnaj? Co z tego wyniknie? Dowiesz się czytając "Badly than Ever"...