Staj bitmişti ve Ceylan planını yürürlüğe koymak üzereydi. Aslı'ya ''ben bugün servisle gelmeyeceğim. Cenk'e uğradıktan sonra başka planlarım var '' dedi ve ortalrdan kayboldu. Aslı ise onu takip etmeye koyuldu. Aslı Ceylan'ın Cenk'in odasına gireceğini ve çıkmayacağını düşünüyordu ve içten içe kıskançlıktan ölüyordu. Onu takip ederken Cenk'in odasının yakınlarına ulaşmıştı. O sırada Bir hemşireye çarpmasıyla Ceylan'ı gözünden kaçırdı ve Cenk'in odasına girdiğini düşündü. O oradan çıkıncaya kadar beklemeye başladı. Ama bilmiyordu ki Ceylan Cenk'in odasına girmemişti. Ceylan oradan direkt çıkarak Psikiyatri servisine gitti. Arşiv odasına girmeye çalışıyordu. Ama o sırada yanından bir kaç hemşire geçti ve beklemek zorunda kaldı. En sonunda etraf boşalınca kendini odaya attı ve hemen dosyaları incelemeye başladı. Burada bir sürü hastalık vardı. Obsesif kompesif,şizofrenler.. Tek tek dosyaları inceledi. Bu arşivde 2003 yılından itibaren olan bütün kayıtlar vardı. Ama bunlara bakması sandığından çok çok daha uzun sürebilrdi. Ceylan onları incelerken Toprak ise tedirgindi ve gitmek istiyordu. Burada yakalanma korkusu ve okuldan atılma korkusunu Ceylan'a da işliyordu ama Ceylan kararlıydı bir ipucu bulmak konusunda. En sonunda dissosiyatif kimlik bozukluğu hastalıklarını görünce durdu ve incelemeye başladı. 2003 yılında bu hastalıktan gelen sayısı 7 idi. Bunların çoğuna şizofren teşhisi konulmuştu hatta hepsine. Ama Ceylan şizofren değildi ve buna da emindi. Bu farklı bir durumdu onun için. Diğer yıllara baktığında da aynı şey vardı. Tam ümidi kesmişti ve dosyaları yerine yerleştiriyordu ki yere bir dosya düştü. Dosyayı açtığında 2009 yılına ait olduğunu gördü. Burada yatmış ve aynı şekilde şizofren tanısı konmuş. Ama buradaki en acayip olanı ise ve Ceylan'a en yakın olan kısmı ise içimde konuşan biri var demesi.
-İşte bu! dedi Ceylan ama sonradan duyulacağından korkup sustu. Ama sonradan hastaneden ayrıldığını ve İstanbuldaki kliniğe yatırıldığını okudu. İşte bu olamazdı. İstanbula'a ailesine söylerek gidemezdi. Ama hiç bir şey yokmuş gibi de gidemezdi. Bunu düşünmeliydi. Ceylan dosyanın aynısının kopyasını alıp çantasına attıktan sonra kapıyı yavaşça açtı. Kafasını iki yana uzattı kimsenin gelmediğini görünce hemen dışarı fırladı tam gidiyordu ki biri omzundan tuttu.
O sırada Toprak adeta Ceylan'a bağırıyordu.
-İyi halt ettin Ceylan aferim diye. Ceylan ürkek bir şekilde arkasını döndüğünde derin bir oh çekti. Çünkü karşısında ki bir hastaydı. Ona kaybolduğunu ve yardıma ihtiyacı olduğunu söylüyordu. Ceylan ise oda numarasını öğrenip hastayı yatağına kadar götürdü. Çıktıktan sonra aklına Cenk geldi ve ona her şeyi anlatmak istediğini düşündü. O zamana kadar Cenk ameliyat bile olabilirdi ve birlikte İstanbul'a bile gidebilirlerdi. Ceylan sevinçle Cenk'in odasına girdi. Tam o sırada girdiğinde Aslı'yı gördü ve;
-Kusura bakmayın rahatsız ettim. dedi Cenk dur bile diyemeden dışarı çıktı. Cenk'tende Aslı'danda nefret ediyordu artık.
10 Dakika Önce..
Aslı daha fazla dayanamadı ve pat diye odaya girdi. Odaya girdiğinde Ceylan yoktu. Cenk ise şaşkınca ona bakıyordu.
-ceylan nerede? diyiverdi birden.
-Bilmiyorum. Her zaman çıkmadan gelirdi ama bugün gelmedi.
-Bana yanına geleceğini söyledi de.
-Hadi ya başına bir şey mi geldi acaba?
-Yok ya o dokuz canlıdır ona bir şey olmaz dedi ve güldü Aslı. Cenk ise hafifçe güldü. O sırada kapı açıldı ve Ceylan içeri girdi. Haliyle bizi gülerken görünce yanlış anladı ve;
-Kusura bakmayın rahatsız ettim deyip kapıyı çarpıp gitti. Aslı bu duruma ne kadar sevindiyse Cenk o kadar üzülmüştü..
Ertesi günler..
Ceylan o hafta boyunca Cenk'in yanına hiç uğramadı. Cenk ise o hafta boyunca düzgün yemek yemedi ve ilaçlarını almamaya direndi. Ceylan'ı görebilmek için en sonunda yanına gitmeye karar verdi. Dahiliye bölümünde olduğunu öğrenince hemen yanına gitti. Onu bir hasta odasında gördü. Yanına girecekken kalbine bir acı girdiğini hissetti ve oraya yığılıverdi. Ceylan ise onu görünce büyük bir acı hissetti. Tarifsiz ve anlatılamaz bir acı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)
Teen FictionAnnelerinin karnındayken ikizdiler ama doğduklarında tek bedenleri vardı. Kimse bilmese de Ceylan biliyordu. Onun bedenindeydi kardeşinin ruhu. Tam bir zıt karakterdiler ve bu durum başlarına bir sürü sorun açacaktı. Ceylan aşık olabilirdi belki ama...