1 HAFTA SONRA..
Yıllardır korktuğum şey aslında hayatıma daha önce girseymiş fark edilecekmiş ruhlarımızın herkesinin aksine kalbimizde bağlı olduğunu. Şu an bunu hastane odasından yazıyorum ve etrafım genç cerrahi asistanlarıyla dolu. Herkes sürekli gelip beni inceliyor ve benim uzaylı olduğumu bile düşünenler var. Ama olsun beni iyice araştırıp tedavi edecekler. Bedenlerimiz ayrılacak ve ikimizde mutlu yaşamlar süreceğiz belki de. Ve şimdi kaçıyorum çünkü başhekim galdi güle güle günlüğüm..
-Herkes dışarı çıksın bırakalım da az dinlensin.dedi Başhekim.
-Tamam hocam dediler ve çıktılar dışarı.
-Ceylan ülke seni öğrenmek istiyor, biz tedavi yönündeyiz ama senin ''uzaylı'' olduğunu ima edenler var. Ülke kamaoyuna konuşma yapılacak. Son karar Cumhurbaşkanın seni incelemeye alabilirler veya Amerika detaylı incelemek için de yollayabilirler.
-Hayır. Hayır. Ben uzaylı değilim. Bir haftadır bu hastanedeyim ve ''uzaylı'ya benzer bir hareket yaptım mı? Beyaz abi sen bir şey söyle.
-Ceylan haklı Mesut Bey.
-Beyaz benim kadar sende iyi biliyorsun kuralları.
-Peki. Kamaoyu ne zaman gelir?
-Yaklaşık bir saat sonra.
-O kadar erken mi?
-Maalesef.
-Ceylan sen dışarı mı çıkacaksın yoksa buraya mı gelsinler?
-Ben iyiyim ki zaten tabi ki gelebilirim dışarı, üstümü değiştiriyorum şimdi.
-Peki dedi Başhekim ve dışarı çıktı.
-Beyaz abi Cenk ve Fatih kantinde olacaktı onlara söyler misin aileme artık haber versinler. Akşam haberlerde görüp kötü bir şey olsun istemem.
-Peki canım sen hazırlan hadi.
.........
Şu an Ceylan yanındaki Başhekim ve bir sürü iri yapılı korumayla dışarı çıkıyordu ve bu durum onu ürkütmüştü. Cenk'in yanına sokuldu ve;
-Annemlere haber verdiniz mi?
-Evet.
-Ne tepki verdiler?
-Pek inanmadılar sanırım ama akşam haberlerde görünce inanacaklardır ve muhtemelen buraya gelecekler. Bu arada sana evi hazırlamışlar söylememi istediler. Adresi aldım bu hastaneden çıkabilirsek artık evine götüreceğim seni sevgilim. dedi Cenk ve Ceylan'da hafif bir tebessümle teşekkür etti.
-Aaa Ceylan son olarak annem de burada kamaoyuna ne diyeceğini merak ediyor. Sanırım artık inanıyor sana.
-Sonunda inanması güzel.
Ceylan benimle gel canım dedi Başhekim ve sadece Ceylan'ı aldı yanına.
-Ne konuşacağını biliyorsun değil mi? Ne olursa olsun insanları korkutma ve sempatik ol canım. dedi Mesut Bey. Ceylan bu durumu sinir oluyor gibiydi. Ona uzaylı gibi davranılıyordu.
-Tamam arkadaşlar sakin olun bu Ceylan. Ne sormak isterseniz sorabilirsiniz ama zorlamak yok.
-Ceylan hanım sizde yeni mi öğrendiniz kalbinizde iki bağlı olduğunu?Ruhlarınız mı var? Uzaylı mısınız? ....
-Evet yeni öğrendim. Ruhlarım yok. Sadece kardeşim var. Biz zaten annemin karnındayken ikimişiz fakat doğduğumda sadece ben varmışım. Kime aklımda konuşan benim gibi biri var desem bana inanmadı şimdiye kadar. tek tük kişi inandı ama genel olarak deli olarak görüldüm. Şimdiyse kardeşimle ben aynı bedenlerde farklı kişileri seviyoruz ve onlara dokunamıyoruz bile. Her kim olursa olsun engellemesin bizi, bende mutlu olmak istiyorum. Sevdiğim adamla olmak istiyorum. Ve ben uzaylı değilim sadece farklıyım ve bu durum beni uzaylı yapmaz. Başka söyleyeceğim bir şey yok dedi ve konuşmayı bitirdi Ceylan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)
Dla nastolatkówAnnelerinin karnındayken ikizdiler ama doğduklarında tek bedenleri vardı. Kimse bilmese de Ceylan biliyordu. Onun bedenindeydi kardeşinin ruhu. Tam bir zıt karakterdiler ve bu durum başlarına bir sürü sorun açacaktı. Ceylan aşık olabilirdi belki ama...