2 YIL SONRA..
Hayat onlar için bir fırtına misaliydi. Yıllar boyu esip gürledi ve sonunda rüzgar bitti. Artık güneş görünmüştü. Mutluluklarının açtırmayı başardığı güneşti bu. Her şey büyük bir süratle değimişti. Acılar onları sadece bu düğün gününden sonra rahat bırakabilmişti.
Öncelikle Ceylan. Esas Kız. Ceylan bu bir yıl içinde ailesini kaybetmiş ve kardeşinin elinden tutma fırsatı yakalamıştı. Bu fırsatı hiç tepmedi. Esas Oğlan olan Cenk ile de evlenme kararı almıştı. Sonra ne mi oldu? Sonra sevdiği adam düğün gününde götürüldü. Asker kaçağı olduğu için. Bu durum karşısında mecburen beklemek zorunda kaldılar.
Şimdi Toprak'ta sıra. Toprak yeni bedenine kavuşmanın tadını çıkartırken ve Fatih ile mutluluğa kavuşmuşken Abdullah ile karşılaştı. ABDULLAH:Açelya'nın hayatı boyunca gördüğü ve sevdiği tek adam. Ayrıca Abdullah için de durum aynıydı. Kolay kolay kabullenemedi onun aşkı olmadığını. En son onu gördüklerinde oturmuşlar ve Açelya'nın son sözlerini ona iletmişlerdi. Abdullah iyi biriydi fakat başta Fatih ve Toprak'a çok zarar vermişti. Fatih'i bıçaklamıştı ve Toprak'ın Açelya'yı öldürdüğünü düşünmüştü. Aslında doğru sayılabilrdi. Birinin elinden aşkını almak ve ondan kalan her şeyi kullanmaktı bu. Bundan dolayı bir çok kere vicdan azabı duymuştu Toprak. Bu vicdan azabıyla her gün Açelya için dua ediyordu ve af diliyordu yaradandan.
Aaa unutmadan yeni bir şey daha olmuştu. Nisa hanım ve Kenan evlenmişlerdi. Kenan'ı umarım unutmamışsınızdır. :) Tuğrul geçen sene vefaat etti. Açıkçası ben bu duruma hiçte üzülmedim.Ölmesi de kendi gibi iğrençti. Çöken şirketi yüzünden hamam böcekli bir otel de pislik içinde ölmüştü.
Bugün ise günlerden düğündü. Cenk askerden kış ayında geldiği için düğünlerini yaza ertelemişlerdi. Ve asıl bomba. Fatih ve Toprak'ta bugün evleniyorlardı. Ceylan ve Toprak aynı gelinliği giymeye kara vermilerdi. Bugün onların hayatı boyunca mutlu olabilcekleri en mutlu gündü. Evet derken ve damat adaylarının ayaklarına basarken hiç acımadılar onlara. Ceylan ve Cenk'in , Toprak ve Fatih'in elini tutmasını seyrettim. Bugün birleşiyorladı artık ama tabi ki önlerinde havalarda öfkeli sözcüklerin uçuşacağı,ya da küskünlüklerin bütün ev halkını tedirgin edeceği günler olacaktı. Tek kanatlı bir kuşun kanat çırpması gibi aşkın ibresinin aşağı indiği günler.Sonra yeniden bugün gibi mutlu geçirecekleri günler. Harika ve mükkemmel günler.
ŞU ANA KADAR HER BÖLÜMÜNÜ KAÇIRMADAN OKUYAN VEYA OKUYAMAYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER. OKUMANIZ BANA İLHAM VERDİ. FAKAT BU HİKAYE BİTTİ. BAŞKA BİR MUTLU HİKAYEDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. Bu arada Müziğimi de dinleminiz tavsiye ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)
Novela JuvenilAnnelerinin karnındayken ikizdiler ama doğduklarında tek bedenleri vardı. Kimse bilmese de Ceylan biliyordu. Onun bedenindeydi kardeşinin ruhu. Tam bir zıt karakterdiler ve bu durum başlarına bir sürü sorun açacaktı. Ceylan aşık olabilirdi belki ama...