seçim yapmak mı?

399 30 0
                                    

''Seçim yapmak kaderimde vardı. Nedendir bilinmez hiç özgür hissedemedim kendimi. Sanki her zaman bir şeyler konusunda kararsın ve onların esiriydim. Mutsuzluk gözyaşlarımı elimden geldiğince içime akıtmıştım ama artık dışarıya fışkırıyordu bir sızı gibi. Hayatım seçimler üzerine kurulu gibiydi ve dilediğim hiç bir şey gerçekleşmiyordu. Sanki bir lanetin içerisindeydim ve hayatımı kendim lanetliyordum.  Toprak benimle bir haftadır konuşmuyordu ve Cenk'e de hala seçim hakkında cevap verememiştim. Çünkü Toprak her defasında bunu düşündüğümde bana kızıyor ve acı dolu sözlerini dile getiriyordu. Aynı şekilde Fatih'te artık seçim yapmam taraftarındaydı ve anlayamadığım bir şekilde Cenk'ten nefret ediyordu. Bu durum beni paramparça etmişti. Hepsi benim suçumdu..''

Bu sözleri Ceylan günlüğüne yazmıştı. Bir hafta geçmişti. Vücudu iyileşiyordu fakat ruhu sanki yok olmak üzereydi. Gün geçtikçe Toprak'ın ağır sözlerine katlanmaz ve herkesin bağırmasından bıkkın hala gelmişti. Bugün ki kararı ve bundan sonra ki kararının ne olduğuna da karar vermişti. Bu Cenk'i üzebilirdi ama başka şansının olmadığını düşünüyordu. Artık aradan çekiliyordu. Toprak'A kendi bedenini verecekti ve ruhunu yok etmeye çalışacaktı. Nasıl olduğunu bilmemesine rağmen. Bugün Fatih ile konuşmaya gidecekti. Onu seçtiğini söyleyecekti ve bir daha asla konuşmama kararı alacaktı. Belki yavaş yavaş ruhu solar ve giderdi. 

2 saat sonra..

Fatih, Cenk'i de çağırmıştı ve Toprağını bekliyordu merakla. Ceylan kapıdan soluk bir tenle girdi. Cenk'i görmüştü. Kalbi yavaşlamıştı sanki. İçeri girdikten sonra yavaşça ve sakince konuşmaya çalıştı. Zaten anca o kadar gücü kalmıştı.

-Ben Fatih'i seçiy..

-ne?

-Seçiyorum. Toprak ve Fatih dilediğiniz gibi hayatlarınıza devam edin. dedi. Herkes bir anlığına sessizleşti sanki dünyadan soyutlanmış gibilerdi.Daha sonra Cenk ve Fatih bağırışmaya başladılar. Ceylan kendini yavaşça bedeninin derinliklerine çekti ve vücudunu taşıyamadı. Bedeninde artık Toprak vardı. Her istediğini yapabilirdi artık. Cenk'i o zaman gördü Toprak. Ona tiksintiyle bakıyordu. Ondan nefret eder gibi. Ve ona bağırarak ;

-Bir daha hayatımın hiç bir köşesinde yerin yok. dedi ve gözünden düşen bir damla yaşı saklamaya çalışarak hızlıca gitti. Fatih ise Toprak'A bakıyordu. Yüzünde güller açmıştı ve ona büyük bir aşkla sarıldı. Toprak daha neyin ne olduğunu anlayamamıştı ama Fatih'in kollarında olmak onun için çok güzeldi. Bu duruma sonra bıraktı ve Fatih ile güzel bir gün geçirdi.

 .................................

Eve girdiğinde olanlara inanamıyordu. Fatih ona o kadar güzel sözler söylemişti ki kendinden geçmişti. Eve girer girmez kendini banyoya attı ve sıcak su altında yaşadığı tüm güzellikleri düşünmeye karar verdi. Banyoya girdiğinde Fatih'i gördüğü ilk günü düşündü. O gün kendi kalbi yoktu ama derinden hissetmişti kalbinin hızlandığını. Bu durum onun o günden sonra unutamayacağı bir anıya dönüşmüştü. Sonra onunla kafeteryada gülüştüğü anları hatırladı. İlk defa öyle içten gülmüştü ki Toprak kendine bile şaşmştı. Bugün olanlar ise tam anlamıyla çok güzeldi. Ceylan Fatih'i seçtiğini söylediğini anı unutamıyordu derken aklına delip geçen ve suyun altında kala kaldığı an geldi. Ceylan gitmişti. Onunla bugün hiç konuşmamıştı. Son sözlerini hatırlıyordu Ceylan'ın;

-Kardeşim mutluluklar. diyordu Bu da ne demekti. Toprak Ceylan diye bağırmaya başladı. Cevap gelmiyordu. Kafası sessizlik ile kendi düşüncelerinden başka ses duymuyordu. Toprak bir andan öyle yıkıldı ki göz yaşlarına engel olamayıp oraya yığılıverdi. Hala ağlıyordu. Sıcak su bile onu gevşetmiyordu. Kalbi kardeşinin yaptığı fedakarlıkla acı içinde kıvranıyordu. Kendi olsa bu bedeni vermezdi. Ama kardeşi ona en büyük iyiliği yapmıştı ve kendini feda etmişti. Bundan sonra hakkını ödeyemezdi. Toprak gözünden düşen son damla yaştan sonra ayağa kalktı ve duştan çıktı. Odaya girdiğinde telefona mesaj geldiğini gördü. Aşkım diye kayıtlı biriydi. Fatih olduğunu düşünüp açtı. 

-Ceylan beni bıraktığına inanamıyorum. Biliyorum kardeşin senin için değerli ama ya ben .. Sen olmadan ben nasıl yaşarım düşündün mü? Sen ve ben konuşmuştuk. Her ne olursa olsun birbirimizin kaderiydik. Ölümüm ellerinden olacaktır sevgilim. yazıyordu. Toprak tepki bile veremeden hissetti derin içindeki acıyı. Öyle bir sızladı ki içi sanki dünya başına yıkılsaydı bu kadar acı çekemezdi..

Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin