Toprak'ı öğreniyorlar..

435 31 5
                                    

Bir hafta sonra..

Cenk iyice toparlamıştı. Ayağa kalkıyor ve geziyordu bile. Ceylan bir hafta boyunca Cenk'i bırakmadı. Tabi Fatih'te. Kardeşine bakacağım hesabı sürekli Ceylan'la yani Toprak'la konuştuğu için mutluluktan yerinde duramıyordu. Bugünün bomba haberi bu değildi ama. Bugünün haberi Ceylan'ın ailesinin de Cenk'i ziyarete gelmesiydi. Hatalarını anlamış olan çift Cenk'e geçmiş olsun dileklerini iletip ,kızlarını öpüp gittiler. Daha sonra Ceylan ,Cenk veFatih odada konuşmaya başladılar.

-Sana bir süprizimiz var. dedi Cenk ve fatih. Ceylan şaşkındı.

-nedir? diye sordu hemen. Cenk cevap verdi.

-Duyduğuma göre 18 yaşına henüz girmemişsin ve doğum günün gelecek haftaymış. bizde sana bir parti vermeye karar verdik.

-Ne? Ama sen hastaneden çıkabilecek misin? Hem ne gerek vardı?

-Ceylan bütün kontrollerim senin doğum gününden bir gün önce bitiyor zaten. Fatih ayarlayacak parti yerini falan zaten dedi ve Cenk, Ceylan'ın alnına bir öpücük kondurdu. Ceylan ise hem şaşkın hemde mutluydu. O sırada Toprak atladı ve Fatih'e sarılıp teşekkür etti. Ceylan duruma kavradığında kızarmıştı ve Toprak'ı parpulamayı planlıyordu. Bir hafta boyunca fırsat vermemişti ve sürekli Fatih ile ilgileniyordu. Ama sorun burada da değildi. Sorun Fatih'te Ceylan' a yani aslında Toprak'a çok iyi davranıyordu. Sanırım doğum gününde olanları artık anlatmalıydı. Ama nasıl!? Pat diye mi? Ya bayılırsa? Ya deli sanarlarsa? İşleri gerçekten de çok zordu Ceylan ve Toprak'ın..

1 hafta sonra..

Parti mükemmel gidiyordu. Bütün arkadaşları vardı ve etrafta her tarafta adı yazıyordu. O sırada Ceylan bir oda gördü ve merak etti orayı. İçeri girmeye karar verdi. İçeri boş bir odaydı. Tam çıkacaktı ki Cenk odaya girdi. Ceylan şaşkındı ama onu gördüğüne sevinmişti. Cenk'in elinde Ceylan'ın hediyesi vardı. Cenk hediyeyi uzattı. Ceylan yavaşça hediyeyi açtığında şaşırdı. Çünkü bir yüzük vardı. Altındaki gümüş kaplamalı bir kağıtta da 

''doğum günün kutlu olsun Ceylan. Bu özel günde benimle evlenmeyi kabul eder misin?'' yazıyordu. Ceylan ise az sonra yere yığılıverbilirdi ki o sırada pat diye kapıyı biri açtı. Bu Cenk'ti ve elinde Ceylan'a vereceği hediye vardı. Ceylan korkudan bayılabilirdi şuan. Çünkü elinde küçük bir kutu vardı. Oradanda yüzük çıkarsa kafayı sıyırırdı. Ceylan daha fazla dayanamadı Cenk ve Fatih'in birbirlerine attıkları sert bakışları;

-Oturun dedi. Sesi titriyor gibiydi.

-Birazzdan anlatacaklarımı inanmalısınız ben ne deliyim ne de başka bir şey sadece biraz kendime özel denebilirim. O kadar.

-Ben inanırım diye atladı Fatih.

-Asıl ben inanırım diye cevap verdi Cenk. Ceylan ise çocuk bunlar diyordu ama asıl konuya odaklandığında sırtından akar terler duramadı.

-Benn. dee sizin gibiyim aslında.

-Erkek mi? diye atladılar. Ceylan ise ikisine de sövmeye hazırlanıyordu.

-Bakın susmazsanız anlatamam ki ben.

-Sustum ben diye atladı yine Cenk ve Fatih'te onu onayladı.

-Benim de bir kardeşim var. Adı Toprak ama sorun şurada ki Toprak görünmüyor yani bedeni yok. Yani o benimle aynı bedeni paylaşıyor. dediğinde ikiside şaşkınca Ceylan'a odaklanmışlardı.

-Bakın bunun en büyük kanıtı şu Ceylan yani konuşan ben Cenk'e aşık. Ama ben yani Toprak Fatih'e aşık. Aynı kalbi paylaştığımız için bir nevi ikinize de aşık gibi bir şeyiz. Anlıyorum düzelemez mi diye düşünüyorsunuz? Ama inanın ki bilmiyorum. Bir kadın ile konuştum şizofren hastasıymış.

-Ne sen ne zaman?

-Sen ameliyat olmadan iki gün önce İstanbul'a gittim ben. Orada o kadını zorla buldum. Bu durum bir lanet olduğunu söyledi ve bir süre kardeşinin ruhundan ayrıldığını söylüyor ama bir deli gibi davranıyordu. Yani pek inanamadım ona. Yani sanırım hala ikimizde tek bedende kalacağız. Beni anlamnıza ihtiyacım var dediğinde Ceylan. 

Fatih ve Cenk hala durumu kavramaya çalışıyordu. Ama Ceylan ve Toprak'a olan kızgınlıkları azalmış gibiydi. Çünkü ikisi  bribirinden farklılardı. Bu durumu önce idrak eden Fatih ve ardından Cenk ayağa kalktı ve Ceylan ve Toprak' sıkıcı sarıldılar.

-Bir yolunu bulup sana bir beden vermeye çalışacağız Toprak. Sen hangi bedende olursan ol. Ben seni seviyorum dedi Fatih. Ardından Cenk;

-Ceylan hep yanında olacağım ve biz güçlü insanlar sayılırız. Tüm dünyayı araştıracağım emin ol dedi ve Ceylan'ına sıkıca sarıldı. Ceylan ve Toprak ise onları anladıkları için mutluydu. Hemde çok mutluydu. Ama bu mutluluk kalıcı olacağa benzemiyordu..

Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin