Yılbaşı özel bölüm

316 19 0
                                    

MULTİMEDİA Ceylan'ın elbisesi

Müziği partideki dans sırasında dinlemenizi tavsiye ederim. İyi okumalar :)

O gece herkes için rüya gibi geçmişti. Ceylan o günü sonsuza kadar yaşamak ve hatırlamak istiyordu. Sabah olduğunda gözlerini açtı ve Cenk'in kollarında olduğunu gördü.Evindeydi ve Cenk ile beraber uyumuştu. Bir an düşündü. O kadar sıkıntının ardından böyle bir mutluluğa kavuşacağı aklının ucundan geçmezdi. Hayatta böyle değil miydi zaten. Önce batırır çıkarırdı sonra göğe ulaştırırdı. Ceylan bunları düşünmekten vazgeçip saate uzandı yavaşça. Bir kaç saat sonra işe gitmesi gerekiyordu. Kahvaltıyı hazırlamak için Cenk'in kollarından çıkmalıydı ve bunu istemeye istemeye yaptı. Cenk bu sırada uyandı ve Ceylan'a sarıldı.

-Kalkmam lazım kahvaltı hazırlamalıyım sevgilim.

-Tamam. tamam bende uyandım zaten birlikte hazırlarız Nişanlım. dedi Bu cümle Ceylan'ı heyecanlandırmıştı. Cenk'in ''karım'' dediği günleri düşünemiyordu bile. Kalktı ve büyük bir heyecanla mutfağa gitti. Çayın suyunu koydu ve kahvaltılıkları çıkarmaya başladı.

-Patates kızartacağım ve yumurta haşlaycam yersin , dimi? dedi Ceylan.

-Büyük bir zevkle yerim hatta patatesleri ben soyarım dedi ve başladı soymaya.

-Vay benim erkekim patates mi soyarmış diye dalga geçti Ceylan. Cenk durdu ve kızgınca baktı. Sonra gülerek yanına geldi ve anından öptü.

-Sen yanımda olduğun sürece her şeyi yaparım dedi.

-Bende sevgilim bende. dedi ve yumurtaları suya koyup ocağı yaktı.

-Evdekileri uyandırsak mı artık?

-Kimi ?

-Fatih ile Toprağı.

-Aaa doğru ya ben uyandırırım şimdi.

-Gerek yok biz uyandık dedi bir ses. Topraktı bu. Fatih ile yanyanageliyorlardı. 

-Günaydın dedi Ceylan tüm bir içtenlikle.

-Günaydın Nişanlı kız.

-Yaaaa dedi ve gitti kardeşine sarıldı Ceylan. Kafayı yemiş gibiydi mutluluktan. Ne yapacağını şaşırıyor,mutluluğunu herkese dağıtmaya çalışıyordu. En değerlisini kazanmıştı.

-Bir hafta sonra ya bir planımız var mı? dedi Cenk.

-Ne gibi dedi Ceylan.

-YILBAŞŞIIIII.

-Aaa doğru ya.

-Benim aşkım bu aralar fazla mı unutkan.

-Birazcık aşk sarhoşu kendisi dedi ve gülümsedi Cenk'e.

-Eee ne yapacağız diye atıldı Fatih.

-Im bence bir mekanda rezervasyon yaptıralım.

-Benim daha iyi bir fikrim var dedi Fathih. Burada tanıdığım bir kaç arkadaşım vardı. Onlar parti yapacakmış bizde gidelim mi?

-Olabilir dedi Cenk. Kızlar size uyar mı?

-Kim o arkadaşlar erkek? kız? dedi Toprak.

-ERKEK hayatımmm.

-Hm tamam o zaman gitmemizde bir sakınca yok. 

-Bencede dedi Ceylan ve yumurtaları ocaktan aldı. O gün güzel bir kahvaltı yaptılar ve güzel bir gün geçirdiler. 

Ertesi günler yılbaşı yaklaşınca Toprak ve Ceylan alışverişe çıkmaya karar verdi. Bir de hediye almaya gittiler tabi. Erkeklere süpriz olacaktı bu. Bir dükkanı girdiler ve başladılar kıyafet bakmaya. 

Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin