Ceylan, Cenk'i ve Fatih'i hastanenin kapısında görünce çok şaşırmıştı ama sevinmişti de. Üzerindeki dantelli çiçekli bluz ve altındaki açık renkteki panlotonla onlara doğru yürüyordu. Saçlarına ve vücuduna vuran o güzel rüzgar esintisiyle. Ama durum karşı tarafta farklıydı. İkisinde de onu gördüğü için bir heyecan vardı fakat bildiklerinden , öğrendiklerinden sonra kendilerini iyi hissetmeleri çok zordu.
Bir ay önce..
Ceylan'ın doğum gününden sonra Cenk ve Fatih araştırmalar yapmaya başladı. . Bütün resmi gazeteleri ,klinikleri ve daha bir çok şeyi incelemey başladılar. Hatta Ceylan'ın İstanbul'da gittiği kadını ve adresini de buldular. Hatta ve hatta resimlerini de. Kadın onları da ürkütmüştü. Her neyse asıl sorun hiç bir şey bulamıyor olmalarıydı. Ta ki..
2 gün önce..
-Cenk bir şey buldum.
-Ne ?
-Bir internet sayfasında yazıyor. Ölümsüzlükle alaklıydı ama girdim. Belki zaman geçer diye ama orada bulduğuma bak.
''Vampirler,kurt adamalr,tanrılar olduğu gibi daha bir çok çeşitte ölümsüz olunabilir. Ama durum burada farklıdır 18 yaşına giren gençler o yaştan sonra ölümsüz olur. Bunlar kim mi? Örneğin;ruhlar. Öldükleri halde bedenlere sıkışmış ruhlar, bedensiz ruhlar ve bir bedene sıkışmış bir çift ruh..''
-Bu adam ciddi mi? Şu yazıyı yazanı bul hemen hadi çabuk.
-Tamam tamam buluyorum. Veli Ogüncü diye bir isim buldum burada.
-Hey hey şurada çözümü gibi bir şey yazıyor.
-Açıyorum açıyorum.. lanet olsun! siteyi engelledi birisi.
-kahretsin! o adamı bulmamız gerekiyor.
-Daha kötüsü var?
-Ne daha kötü olabailir ki?
-Bu durumdan birimizin Ceylan'a ve Toprak'a bahsetmesi gerek.
-Ben yapamam diye atladı Cenk.
-Asıl ben söyleyemem.
-Tamam mantıklı olmamız lazım ikimizde söyleyebiliriz değil mi?
-İyi ama önden sen başla.
Az önce..
Ceylan bir terslik olduğunu fark etmişti bile. Cenk ve Fatih'in yüzleri solgun görünüyordu.
-Kim anlatacak ne olduğunu? İyisiniz dimi bir şseyiniz yok ?
-Hayır biz iyiyiz ama.. dedi Cenk. Devamını sen getirsene.
-Tamam hadi Toprak , Ceylan şuraya oturalım dedi.
-Tmam hadi oturdum eğer bir an önce kimse olanları söylemezse çıldıracağım.!
-Tamam anlatıyorum.. Biz internet sayfalarında senin için araştırma yapıyorduk ve bir şeyler bulduk. Saçmadır belki ama belki de doğrudur. Bu arada Veli Ogüncü diye birini tanıyor musun?
-Aaa hayır . Neden sordun ki?
-Çünkü öyle bir adam bir internet sayfası açmış ölümsüzlerle ilgili ..
-Sade de gelecek olan biri var mı?
-Senin ölümsüz olma ihtimalin var diye atladı Cenk.
Ceylan ve Toprak ise küçük dillerini yutmuş gibilerdi. Bu olanlar olamaz gelmişti. Ceylan yavaşça ayağı kalktı ve evine doğru çok yavaş adımlarla ilerlemeye başladı.
-Biz bırakalım mi seni?
-Hayır.
-Ama .
-Gidin ben sizi sonra ararım ve mümkünse bizi biraz rahat bırakın. Düşünmemiz lazım.
-PEKİ dediler zoraki olarak ve gittiler. Ceylan ile kalmıştık. Okuldan çıktıktan sonra iki saat boyunca dışarıda gezinip düşünen Ceylan ve Toprak en sonunda hava iyice karardığında eve döndüler. Tam içeri girecektii ki o sırada bir ses duydu.
-Ceylan.
-Efendim? Siz kimsiniz?
-Beni tanımadın mı hani İstanbul'a geldin ya beni bulmak için.
-Ha hatırladım ama ne işiniz var burada.
-Krdeşimi buldum Ceylan kardeşimi buldum.
-Çok sveindim ama siz nasıl yani ayrılmışsınız ve ölümlü müsünüz?
-Evet evet ama Ceylan yardımına ihtiyacım var.
-Ne ibi?
-Kardeşim bana inanmıyor onu bir tek sen ikna edebilirsin yardım et bana.
-AA kardeşiniz nerede?
-ilerideki bir kulube de kendini kitledi. Hiç bir şey yapamıyorum. Çıldırmak üzereyim yardım et.
-Ben aileme haber vereyim o zaman.
-Olmaz o oradan kaçmadan son şansımız bu. dedi ve Ceylan onayladı. Kadın onu hafif ormanlık ve çok evin bulunmadığı bir kulubeye doğru götürdü. Ceylan' da Toprak'ı da dürtüleri de uyarıyordu şu an kaçması için. Ceylan tam kaçaçacaktı ki kadın kulebeye girdi. Işıkları açtı ve klasik hafif bir müzik çaldı. Bu ne kadar kötü olabilir sadece bir konuşma diye düşündü ve içeri girdi.
Size de doğru şeyi yapıyor gibi gelebilir ama hayır. Doğruyu yapmıyor. Çünkü içeride onu bekleyen gazlı alkolle ıslatılmış bayıltıcı bezden habersiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bedende İki ruh (BİTTİ)
Teen FictionAnnelerinin karnındayken ikizdiler ama doğduklarında tek bedenleri vardı. Kimse bilmese de Ceylan biliyordu. Onun bedenindeydi kardeşinin ruhu. Tam bir zıt karakterdiler ve bu durum başlarına bir sürü sorun açacaktı. Ceylan aşık olabilirdi belki ama...