Epilog

136 12 1
                                    

Dwa tygodnie później...

-Witamy wszystkich zgromadzonych na dziesiątej edycji Jesiennych Finałów. Za chwilę na parkur wjedzie pierwsza para,a mianowicie Emily Janson i For One!-z głośników dobiegł głośny dźwięk. Już dziś był ten wielki dzień. Na szczęście Merkucjo wyzdrowiał i śmiało mogłam na nim startować. Wyjeżdżaliśmy,jako trzeci. Stresowałam się i to strasznie.

-Rose,hej. Już spokojnie,na pewno to wygracie.-cały czas był przy mnie Harry i mnie pocieszał.

-Tak wiem.-przytuliłam się do jego torsu i pocałowałam w usta.- Kocham Cię.

-Ja Ciebie też.-odwzajemnił pocałunek.-Teraz wsiadaj,wieżę w Ciebie.-po chwili siedziałam już na końskim grzbiecie. Poklepałam po szyi ogiera.

-A teraz przed Państwem Rosalie White i Merkucjo!-po tych słowach wjechaliśmy na parkur. Ukłoniłam się przed sędziami i rozpoczęłam swój przejazd. Z głośników została puszczona moja ulubiona piosenka,którą zamówiłam na ten moment. Zaczęliśmy oddawać pierwsze skoki,wszystko szło jak po maśle. Nagle zrobiło mi się ciemno przed oczami,a obraz był zamazany. Ostatnie co pamiętam to krzyk Harry'ego biegnącego w stronę Merkucja na którym siedziałam oraz to,że mój koń się zatrzymał,bo wyczuł,że jest coś ze mną nie tak...

KONIEC.CDN...

Jednak skończyłam szybciej to ff,bo nie chciałam dodawać słabych rozdziałów (nie miałam na nie pomysłu). Chciałam wszystkim podziękować,że tu byli,komentowali i dawali gwiazdki i w ogóle to czytali :). Dziękuję Wam bardzo z całego serca ♥! Pewnie nie których dziwi napis po koniec,a mianowicie "ciąg dalszy nastąpi". Kochani tak,postanowiłam kontynuować historię Harry'ego i Rose w drugiej części tego ff :D!

Pojawi się ona na dniach,a teraz zapraszam wszystkich na Mickey Mouse,które znajdziecie na moim profilu :). Pojawiły się pierwsze rozdziały i będą pojawiać się regularnie ;).

Jeszcze raz bardzo wszystkich serdecznie dziękuję za to,że byli  i czytali to ff ♥!. Mam nadzieję,że będziecie czytać również drugą część oraz Mickey Mouse :).

P.S.Domyśla się ktoś,jak będzie nazywać się druga część :D?

P.S.1.Zmieniłam również tutaj okładkę za którą bardzo,bardzo,bardzo dziękuję @itscheery  !  Dla której dedykuję również epilog :)! Co sądzicie o nowej okładce ^^?




Just Ride | h.s. ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz