Blakksrera

26 1 0
                                    

Po čase všetko zapadlo do vybehaných koľají. Po raňajkách Aideail trénovala s Rufusom splývanie s plameňom sviečky, poobede trénovala s Atacou a večer trávila čas s Fäolinom. Bol jej oporou a radil jej, ako má čo robiť. O pár týždňov dokázala splynúť s plamienkom, odrážala ľstivé útoky Atacy a skúšala lietať so svojimi krídlami.

,,Čo myslíš, podarí sa mi to?" opýtala sa Aideail po asi desiatom chabom pokuse vzlietnuť. Sedela v tráve a opierala sa o Fäolinovu nohu.

,,Určite." odvetil jej.

,,Ale kedy..." bola zúfalá. Fäolin odtrhol pohľad od hviezd.

,,Keď príde čas." jeho odpoveď ju neuspokojila. Zahľadela sa na hviezdy. Z očí jej padali slzy.

,,Ten čas príde čoskoro.. neplač, maličká." Zvesila hlavu. O chvíľu bola pod ňou tráva vlhká od sĺz. Fäolin sa okolo nej zvinul do klbka. Oprela sa o jeho bok a hrala sa s čiernym prameňom.

,,Som zlá Ochrankyňa.." povedala napokon. Fäolinom prešla vlna hnevu a zavrčal.

,,Nik o tebe nemôže hovoriť, že si zlá Ochrankyňa, dokonca ani ty sama." odpovedal jej hromovým hlasom.

,,Prečo to tak je?" opýtala sa celá zúfalá.

,,Kvôli tomu, že ty si tá najdokonalejšia bytosť. Vládneš elementom, dušiam, ovládneš zem, ovládneš vzduch.... nik ťa nesmie podceniť. A ja som tvoj sluha." sklonil hlavu. Aideail ho za ňu chytila a objala ho. Po čase na ňom zaspala. Opatrne ju chytil do pazúrov a odletel. Postavili si dom na kraji pozemku patriacemu Magistériu. Kvôli Fäolinovi bol dom veľký ale útulný. Opatrne zložil Aideail na posteľ.

,,Všetko dopadne dobre, maličká." povedal a stiahol sa do svojej časti domu, kde nebolo nič, len šíre nebo a dve steny.

Aideail mala čudný sen. Snívalo sa jej o meči. Meč bol striebornej farby ako jej krídla. Niečo jej šepkal. S výkrikom na jazyku sa prebudila. V hlave jej pulzovala bolesť. Sadla si na posteľ a počkala, kým bolesť neustúpi. Vyšla z domu a našla Fäolina ako drieme na slniečku.

,,Ahoj." pozdravila sa mu. Lenivo otvoril jedno oko. Ahoj. odzdravil sa jej.

,,Ako dlho si tu na slniečku?" opýtala sa ho. Dostatočne dlho aby som mohol spať. odpovedal. Aideail urobila grimasu.

,,Čo znamená Blakksrera?" opýtala sa. Fäolin otvoril rozšírené oko. Odkiaľ máš to slovo? opýtal sa. Vycítila z neho hrdosť ale aj strach.

,,Snívalo sa mi o ňom." odpovedala. Fäolin sa rýchlo postavil. Aideail na neho vyliezla. Bez zbytočných poznámok si sadla do priehlbiny medzi krkom a lopatkami. Odrazil sa a letel. Doletel k Magistériu.

,,Mám normálne pokračovať v bežnom rytme?" opýtala sa.

,,Skús, a keď sa stretneš na tréningu s Atacou tak jej o tom sne povedz rovnako ako si to povedala mne." odpovedal jej. Prikývla a vošla dovnútra. Na raňajky bol zelený lišajník. Chutil ako syrový korbáčik. Zamyslene prežúvala. Všimla si, že na lavičke vedľa Calla je nejaký nový študent. Call sa na ňu pozrel.

,,Toto je Carl. Prišiel k nám z Texasu." odpovedal na jej nemú otázku. Celý stôl si začal premeriavať Carla. Jedine Amy sa na neho nepozrela.

,,Neviem čím je zaujímavý... Doviedla ho sem Milagrosová, ale kým sa pripraví jeho izba bude spať s nami." povedala.

,,Tak ako ja..." uškrnula sa Aideail. Amy to nevydržala a zdvihla kútiky. Šupla do seba posledný kúsok lišajníku.

,,Majster, čo sa tu vlastne robí?" opýtal sa drzo Carl. Všetci vrátane Amy boli zvedaví, čo mu Rufus odpovie.

,,Študenti sa rozdeľujú do niekoľkých skupín." začal Rufus. ,,Každá skupina má inú náročnosť a od študentov sa vyžaduje to najlepšie." pozrel sa na každého z nich. Na nikom nezostal dlhšie ako pár sekúnd. ,,Tamara, Callum a Aaron sú dobrí v ovládaní živlov ale každý z nich má iný dar. Amy je výborná vo vytváraní ilúzií. Seth je výborný v boji. Aideail je výborná v splývaní.." každý o sebe vedel všetko a preto nikoho nezaskočilo, že to o nich povedal.

,,V akých skupinách sú?" opýtal sa Carl.

,,V tej poslednej. Očakáva sa od nás výkon hodný Majstra." odvetila Amy. Vstala a odišla do izby. Carl sa za ňou pozeral.

,,Čo som také povedal?" to už nevydržala ani Aideail a odišla. Rufus sa za ňou pozrel. Čo ťa vytočilo? otázka v myšlienkach bola hrozná. Podceňuje nás. odpovedala mu. Rufus na sebe nedal nič znať, hoc všetci, výnimkou bol Carl, vedeli, že sú spojení v myšlienkach.

,,Podľa mňa je tá čiernovláska slabá." povedal Carl. Všetci pri stole zatajili dych. Aideail zavrčala a priala si mať v ruke zbraň. Sformovala sa rýchlo. Bola strieborná. Bol to Blakksrera.

Čaute ľudia :D dúfam, že sa časť páči :D Taigo-san

Rodina HarkerovcovWhere stories live. Discover now