V jedno ráno na tréningu s Rufusom sa jej podarilo splynúť s plameňom sviečky až zozelenal. Rufusa to zaujalo a poprosil ju, aby šla za Prvým. Poslušne vyšla z budovy. Jej drak ležal na tráve. Pootvoril oko. Podarilo sa mi zafarbiť plamienok sviečky na zeleno. Fäolin vypustil oblak dymu. Môj plameň je zelený. Žmurkol. Tak preto je zelený plameň sviečky.
,,Ehm, nechcem dobiedzať, ale mohol by Prvý zapáliť kúsok dreva?" Lenivo sa doplazil k drevu a podpálil ho. Horelo rovnakým plameňom.
,,Zahas ho." Fäolinovi ušlo vrčanie. Aideail pochopila. Chcel, aby s ním splynula. Nadýchla sa a prekročila ho. Pri prekračovaní si popálila lýtko. Vyhŕkli jej slzy.
,,Ryfus, myslel som, že si chcel, aby s ním splynula, nie aby ho absorbovala!" zavrčal a hromovým hlasom zvolal: ,,Adurna!" Z neba začala padať voda. Doplazil sa k Aideail a ľahol si k nej. Rufus sa k nej chcel priblížiť, no drak sa zvinul do pevného klbka. Drsné šupiny sa jej dotýkali popáleného lýtka.
,,Mrzí ma to... Myslel som si, že je na to pripravená. A čo jej lýtko?" opýtal sa.
,,Bolí to, ale bude to fajn." odpovedala Aideail. Fäolin sa na ňu pozrel. Si si tým istá? Ak ťa to bolí veľmi, tak ťa nikam nepustím. Jeho hnev bol jasný a červený. Plížil sa mysľou ako prízrak. Nie, nebolí ma to až tak. Sám to cítiš. Prikývol. Napokon ju odniesol do Magistéria. Ďalej sa na ňu pozeral bystrým okom. Vošli do jaskyne. Plameň sviečky bol normálny, no keď sa naň sústredila, zozelenal. Nakoniec sa jej ho podarilo zahasiť.
,,Zajtra to skúsiš znova a keď ti to pôjde dobre, tak to skúsiš s ohňom Prvého." Aideail prikývla.
Na obed bola omáčka s príchuťou syra a huby s príchuťou bravčového mäsa. Najedla sa, no pri stole neprehovorila ani slovo. V jej zornom poli sedel Carl, ktorý mal problém v podceňovaní slov. Od každého sa videl silnejší. Želala si, aby mu s Blakksrerou mohla čosi odťať. Takmer skrivila lyžičku.
,,Videli ste, ako som ráno v izbe hovoril s elementálom?" vyvyšoval sa Carl. Tamara, vediac, že Aideail je Ochrankyňa a jej priateľka má draka, to nevydržala a odsekla mu:
,,To s tou jašteričkou?? Videla som poriadneho elementála aj chaosom posadnuté zviera." Aideail sa takmer zadusila jahodovým džúsom od smiechu. Carl očervenel.
,,Tá čiernovláska nevie nič a ešte sa aj obleje..." Rufus podal popod stôl Semiramis - Callovu dýku. Urob to za nás všetkých, lezie mi na nervy. Aideail sa uškrnula. Keď chcel znova otvoriť ústa, zbodla mu dýku medzi ukazovák a palec, tesne k palcu.
,,Už. Drž. Hubu." povedala pokojne. Všetci sa pučili od smiechu, dokonca aj Rufus. Podala Semiramis Callovi. ,,Ďakujem." usmiala sa na neho. Aj on sa na ňu usmial.
Nastal čas tréningu s Atacou.
,,Ako voláš svoj meč?" opýtala sa.
,,Blakksrera." odvetila. Ataca prikývla.
,,Dobre. Tas a uč sa bojovať s ním. Nebudeš predsa bojovať s mojimi mečmi." odfrkla si. Aideail sa uškrnula a privolala svoj meč. Do ruky jej padol ako uliaty.
Rozohnala sa ním. Celú jaskyňu naplnilo rinčanie kovu. Šikovne odrážala útoky.
,,Čo znamená Blakksrera?" nevydržala a opýtala sa Atacy.
,,Neviem, mala by si povedať Rufusovi, nech ťa začne učiť Starý jazyk. Ako sa dorozumieš s elfami alebo trpaslíkmi?"
,,Netuším..." pripustila. Fäolin ju zavolal von. Zložili prísahu.
,,Už len skúška ohňom." sadla si. Okolo nej sa zjavili plamene. Vlasy jej sčervenali a telo sa prehlo v kŕči. Stával sa z nej tieň.
Čaute ľudia :D Nová časť je tu :D Dúfam, že sa Vám bude páčiť :3 Vaša vždy pozitívne naladená Taigo :D
STAI LEGGENDO
Rodina Harkerovcov
FantasyTimea je celkom normálna dievčina. Po dovŕšení 15 rokov sa jej začali diať čudné veci. Mávala nočné mory, mizli jej veci, myslela si, že sa zbláznila. Jeden sen jej však život rozhádže na ruby. Zbláznila sa naozaj, alebo je to realita? Najlepšie hod...