Náročný tréning

20 1 0
                                    

Ráno sa Aideail cítila, akoby mala polámané rebrá. Do očí jej padol prameň prameň vlasov. V polovici belel. Zavrčala a vstala. Uviazala si vlasy do buchty a vykročila von. Už ju tam čakal Rufus.

,,Myslím, že najbližších pár dní stráviš v bezvedomí. Tréning živlov je nesmierne ťažký." upozornil ju Rufus. Zagúľala očami a sadla si do trávy. Napokon si sadol aj Rufus.

,,Najprv začneme s jednoduchým vánkom." povedal. Aideail sa zamyslela a spojila sa so vzduchom rovnako ako s ohňom. Jemne pokynula rukou a zavial vetrík. Zobralo jej to však nesmierne veľa energie.

,,Každá vec, ktorú urobíš v takomto stave ti uberie viac energie než v stave ,triezvom'. To znamená, že bude veľmi nebezpečné, ak stretneš mocného protivníka v plnej sile. Tvoje telo má však nesmiernu výhodu. Aj v takomto stave zostáva silné a sila ho neopúšťa ani počas spánku či bezvedomia." poúčal ju Rufus.

,,Jediná výhoda..." prehodila. ,,A čo ak budem tak vyčerpaná, že už ani telo nebudem mať silné?" nedalo jej to. Pozrel sa na ňu.

,,V tom prípade za teba bude bojovať Armáda, Pätica, Magistérium a ďalšie štyri regióny, v ktorých žije Pätica. Dokonca ti na pomoc prídu aj elfovia i trpaslíci. Je to ich povinnosť." Aideail zostala v šoku. Nikdy si neuvedomila, že je taká mocná.

,,To znamená, že ak sa tak vyčerpám, budú za moje vyčerpanie padať vojaci?" Rufus prikývol.

,,Preto by si mala trénovať a učiť sa. Tým nevedomky naberáš silu. Nik nevie ako a prečo ale deje sa to." prezradil jej. Urobila grimasu, ktorá bola plná smútku. Zamedzila prístup do mysle aj Fäolinovi. Po líci sa jej skotúľala slza. Spomenula si, čo sa jej snívalo. Rufus sa na ňu spýtavo pozrel.

,,Snívalo sa mi, že sem vtrhol chaosom posadnutý a zavraždil Setha..." Rufusove oči znežneli.

,,To... sa nemusí stať. Budúcnosť sa každým okamihom mení." odpovedal jej.

,,Bežala som a obraz mi pred očami praskal ako sklo... Obraz jeho tela nie..." znova sa jej skotúľala slza a potichu cupla do trávy. Rufus ju objal. Vtom sa ozval výkrik.

,,Chaosom posadnutý!" bol to Sethov hlas. Nevydržala to a rozplakala sa úplne. Rufus ju držal aj keď sa za ním chcela rozbehnúť. Fäolin pri nej ležal a dával pozor, aby neublížila Rufusovi ani sebe. Keď sa vymanila z objatia, jemne ju chytil do pazúrov a pritlačil si ju na hruď. Keď sa utíšila, spolu sa vydali do Magistéria. Fäolin musel zostať vonku, bol už priveľký.

V ich izbe našli Sethovu mŕtvolu a vyškereného chaosom posadnutého. Aideail bez rozmýšľania povolala vietor a tresla ho o stenu. Z buchty na hlave jej vypadol prameň strieborných vlasov a z nosa sa jej pustila krv.

Ostatní majstri prišli práve vo chvíli, keď už nevládala. Kolená sa jej podlomili a v polovici pádu stratila vedomie.

Takže čaute.. Keďže sa Ňaňovi už polepšilo (našťastie) rozhodla som sa, že znova začnem písať. Dúfam, že ma tí, ktorí toto čítajú neukameňujú.. Čo by ste povedali, keby Ňaňo začal písať??

Taigo

Rodina HarkerovcovWhere stories live. Discover now